chat
بحث گروه

زمین های فلسطین را یک ایرانی خرید و به یهودیان فروخت


کارشناس ارشد حوزه غرب آسیا : انگلیسی ها سید ضیا الدین طباطبایی را به فلسطین بردند ، فلسطینی ها به واسطه سید و مسلمان بودن زمین ها را به سید ضیا الدین طباطبایی فروختند و او هم زمین ها را به یهودیان فروخت.

کارشناس ارشد حوزه غرب آسیا : کسی که اینارو میخریده متاسفانه یک ایرانی بوده اون آقای سید ضیا الدین طباطبایی معروف که در کودتای 29 اسفند رضا خان یار ایشون بود و اومد و شد نخست وزیر یک مدت کوتاهی بعد با رضا خان اختلاف نظر پیدا کرد.

عکس سید ضیا الدین طباطبایی

انگلیسی ها سید ضیا الدین طباطبایی رو برداشتن بردن در فلسطین اون زمان که هنوز تحت حمایت انگلیس بود بعد چون دیگه با رضا خان نمیتونست کار کنه ، این آقا اونجا بود تا زمانی که رضا خان سقوط کرد و برگشت این مدتی که اونجا بود چون سید هم بود و مورد احترام بود میومد به واسطه زمین رو میخرید و میفروخت به یهودی ها ، یعنی خود اونایی هم که میخواستن بفروشن نمیخواستن به یهودی ها بفروشن داشتن به یک مسلمان میفروختن

rezaiii
رضا
rezaiii@

خب فروختند دیگه به زور ازشون نگرفتند که روشون هم زیاده زمینو فروختن میخوان پس بگیرن 😐


4 1
پاسخ
mjavad
محمد جواد
mjavad@

انشالله نابودی اسرائیل بزودی الله اکبر ، الله اکبر آماده باشین که انگار خبر هایی تو راهه امشب بچه ها گوش به زنگ و خبر باشین . این است قدرت جهان اسلام و غلبه بر ظلم و ستم .


2 3
پاسخ
amir_mad
امیر مدوی
amir_mad@

آقا اون داستان مگه داستان یک ایرانی بنام بیژن پاکزاد نبود که کل بلیت های کنسرت نانسی عجرم رو خریده بود بعد با سگش رفته بود تماشا 😂 (حالا اتهام دلالی زمین به سید ضیا الدین طباطبایی زده میشه ولی تو موج اول مهاجرت یهودیان حدود 700 هزار نفر مهاجرت کردن به فلسطین چطوری یه نفر واسه همه شون زمین خریده آخه؟)


2 0
پاسخ