search in becharkh جستجو در بچرخ

شما هم سوالی دارید؟

ثبت سوال در انجمن add
ورود به صفحه انجمن
فردا sx5
0078968879

به زودی شغل و مهارت خود را ثبت میکنم

دیون دولتی و ارزش اسقاط در خودرو فردا موتور sx5 قانونی است؟

0 لایک

سلام کسی در مورد دیون قانونی و سه برابر ارزش اسقاط خودرو sx5 اطلاع داره؟

دیون قانونی و ارزش اسقاط درخودرو sx5 ثبت نامی 1402، با قیمت 925 میلیون قانونی می باشد؟

ثبت نام دی 1402 با مبلغ 925 و دعوتنامه شهریور 1403.

نظر شما چیه؟

fardina

به زودی شغل و مهارت خود را ثبت میکنم

دقیقا ثبت نام قبل ۸ آبان ۱۴۰۲ رو آخر اردیبهشت یا اوایل خرداد دعوتنامه دادن و این دیون دولتی نخورد بهشون ولی با توجه به تاخیر شرکت بقیه آبان ماهی ها اوایل مرداد دعوتنامه اومد و دیون دولتی اضافه شد. اگر این شرکت سر تاریخ ۱۲۰ روز کاری دعوتنامه میداد این دیون دولتی حداقل تا آخر آذر 1402 به هیشکی نمیخورد و این قابل طرح شکایت در دادگاه هست ولی دوستان با توجه به بند ۱۴ میگن نه شما قبول کردی اگه افزایش دیون دولتی پیش بیاد باید پرداخت کنی حالا اگه این شرکت تا سال دیگه هم ماشین نمیداد چی حتما مالیات ارزش افزوده و شماره گذاری و بیمه همه چی هم باز باید ما میدادیم اره ؟

پاسخ 0
kamyar.j

به زودی شغل و مهارت خود را ثبت میکنم

سلام بله متاسفانه اینم شانس ماست! در ماده 14 نوشته کلیه دیون دولتی و حقوق و عوارض گمرکی، شماره گذاری و بیمه ثالث در صورت افزایش باید توسط خریدار پرداخت شود. طبق اظهارات فردا موتور دیون دولتی از جمله یک درصد ارزش افزوده و مبالغی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه و همچنین مبلغ نزدیک به ۵۸ میلیون تومان از اول امسال بابت اسقاط خودروی فرسوده زیاد کرده و همین موضوع باعث گرون شدن خودرو شده مستقیما با فردا موتور صحبت کردیم و اونا توضیح دادن و بندهای ۱۳-۱۴-۱۵ قرارداد هم میگه باید ما بدیم متاسفانه. دیون دولتی بند 14 قرارداد هست گفتند از اردیبهشت ماه تقریبا 7برابر شده!

پاسخ 0
0078968879

به زودی شغل و مهارت خود را ثبت میکنم

قبول ولی ارزش اسقاط برای ماشین های با یک میلیارد در سالجدید اعمال شده کسی که سال گذشته ثبت نام کرده و قیمت ماشین 925ثبت شده چراباید پرداخت کند؟

پاسخ 0
کاربران آنلاین در انجمن 294 نفر
کاربر مهمان پیام ها
user image
برای فعالیت در انجمن وارد حساب کاربری خود شوید
ورود به حساب کاربری
موجودی: لاگین نیستید