search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل

باطری ماشین

یه برند خوب برای باطری ماشین معرفی کنین لطفا! باطری های ماشین ایرانی کدوم مارک خوبه؟
online user 214 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
عکس ali mashini
alimashini ali mashini
5 سال پیش

باتری ایرانی ماشین والا صبا باتری و سپاهان هست دیگه ولی به دو سال نمیرسن البته به شهر و نگهداری ماشین هم بستگی داره

0 dislike icon

عکس kaveh kurd
kaveh kaveh kurd
5 سال پیش

داداش برندهای باطری اتمیک/سوزوکی/باتیس/اروبیتال اینا همه همون سپاهان باطری ان و خدایی بی کیفیتن و نخر من سپاهان باطری خریدم ببخشیدا آشغال بود. چن روز بعد اتمام گارانتی خراب شد!!!!

0 dislike icon

عکس اميرعلي س
اميرعلي اميرعلي س
5 سال پیش

سلام من چند ساله فقط صبا باطری میگیرم هرکدوم برام ۳سال حداقل کار کرده نا گفته نمونه چک کردن دینام خیلی مهمه برای عمر باطری👌🏻

0 dislike icon

مشاهده قیمت و مشخصات shop
هر میوه‌ای میخوای بریز توش

حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه

  • حتی هویج هم برات پودر میکنه!
  • توی کمتر از یک دقیقه هم ظرفشو بشور و تمام!

یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
فقط ببین چه قدرت نوری داره!

البته این یه چراغ قوه معمولی نیست

  • یه فندک المنتی داره
  • یه تیغ تیز برای برش زدن داره
  • دوتا پیچ گوشتی دو سو و چهارسو داره
  • در دلستر و نوشابه باز کن داره
  • یه سوت کمکی داره

یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!

مشاهده قیمت و مشخصات shop
× بعدی قبلی