214 نفر آنلاین
داداش برندهای باطری اتمیک/سوزوکی/باتیس/اروبیتال اینا همه همون سپاهان باطری ان و خدایی بی کیفیتن و نخر من سپاهان باطری خریدم ببخشیدا آشغال بود. چن روز بعد اتمام گارانتی خراب شد!!!!
سلام من چند ساله فقط صبا باطری میگیرم هرکدوم برام ۳سال حداقل کار کرده نا گفته نمونه چک کردن دینام خیلی مهمه برای عمر باطری👌🏻
فقط ببین چقدر چرک از پوست درمیاد!
واقعا حس میکنی پوستت داره نفس میکشه.
راحت توی خونه بدون هزینه پوستتو پاکسازی کن.
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
باتری ایرانی ماشین والا صبا باتری و سپاهان هست دیگه ولی به دو سال نمیرسن البته به شهر و نگهداری ماشین هم بستگی داره
1