تقه زدن گیربکس و خنگ بودن آیا تو ماشین kmc j7 صفر طبیعیه؟
آره، تقه زدن گیربکس و تاخیر در تعویض دنده توی KMC J7 صفر کیلومتر طبیعی هستش همه این مشکل رو دارن، باید ببری نمایندگی بگی برات لرن گیربکس انجام بدن.
چون گیربکس دوکلاچه (DCT) این ماشین نیاز به یادگیری داره، این مشکل معمولاً بعد از مدتی رانندگی بهتر میشه، ولی بعضی وقتا باید لرن گیربکس انجام بشه.
لرن (Learning) یعنی تنظیم دوباره ECU گیربکس تا بفهمه چجوری باید دندهها رو نرمتر عوض کنه.
توی ماشینهای صفر یا بعد از تعویض باتری، ممکنه ECU تنظیمات اولیهاش رو از دست بده و دندهها رو درست جا نزنه.
نمایندگی با دستگاه دیاگ به ECU وصل میشه و بهش دستوراتی میده تا الگوی تعویض دنده رو دوباره یاد بگیره.
بعد از لرن، گیربکس متوجه میشه که چطور باید متناسب با سبک رانندگی تو، دنده عوض کنه.
این کار مشکل تقه زدن و کندی دنده رو برطرف میکنه.
بهترین و سریعترین راه رفتن به نمایندگی و انجام لرن با دیاگ هست.
مشکل فشار آب ما رو حل کرده و فشار آب چند برابر شده
از اون دوشهایی هم نیست که آب رو پودر کنه و آدم زیر دوش خیس هم نشه!
خرابی تو کارش نیست، آب شما هم خیلی رسوب داره؟
به راحتی سرش باز میشه و میشه تمیز کرد
من بیشتر از 2 ساله دارمش و حتی رنگشم تغییر نکرده
با وجود قیمت پایین کارایی فوق العاده ای داره.
6 حالت وزش باد داره ولی از 4 به بالا تبدیل به طوفان میشه
تقریبا هیچ صدایی ازش شنیده نمیشه، حتی روی دور تند
با کنترل از راه دور حتی چرخش پنکه رو میشه کنترل کرد
تایمر خیلی مهمه مخصوصا برای شب ها که خوابین
مثلا تنظیم میکنید هر دو ساعت نیم ساعت خاموش بشه
یه پنکه بخرید که یه عمر براتون کار کنه، نه اینکه بعد چند سال بشه دردسر!
خودم فکر میکردم فقط برای یه نفر جواب بده
ولی برای یه اتاق ۱۵ متری حتی نیاز پیدا نمیکنید زیادش کنید!!!
با پول این پنکه نمیشه یه پنکه ایستاده حتی ایرانی خرید
وقتی شرکت تولید کننده دمنده های صنعتی پنکه معمولی تولید کنه نتیجه میشه این…