سلام، من میخوام بگیرم فقط میخوام بدونم جتا vs5 بهتره یا جتا vs7؟
363 نفر آنلاین
جتا VS5 رانندگی باهاش لذتبخشه، بیصداست، مصرف بنزینش پایینه، جمعوجوره ولی در عین حال جاداره.
امکانات رفاهی خوبی داره، فقط رادار نقطه کور نداره که به نظرم تنها چیزیه که کم داره.
با جتا VS7 خیلی فرق نداره، فقط چندتا آپشن کمتر داره، مثلا سانروفش پانورامیک نیست یا تنظیمات تهویه لمسی نیست، ولی از نظر شتاب و خوشدستی، فوقالعادهست.
واردکنندهی جتا هم تو ایران، شرکت ماموت خودرو هستش، همون شرکتی که قبلاً فولکسواگن رو وارد میکرد و تأمین قطعاتش رو انجام میداد.
از اواخر سال ۱۴۰۲ هم خدمات پس از فروش محصولات رنو رو تو ایران برعهده گرفتن، پس خیالتون بابت تأمین قطعات راحت باشه.
خدمات پس از فروشش تا الان که من موردی ندیدم بد باشه، لنگ قطعه نمیمونی.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
مایع خودش خیلی خوشبو هستش و دیر تموم میشه
وقتی هم تموم شد هر عطری که دوست داری میتونی بریزی توش
سه حالت اسپری داره (مداوم، هر چند دقیقه یکبار، یا با فاصله طولانی)
تا وقتی بخوای میتونی پرش کنی و دوباره استفاده کنی.
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
ارزش خرید جتا vs7
من جتا vs7 را حدود ۱۱۰۰۰ کیلومتر باهاش رانندگی شهری و مسافرتی داشتم و هر روز از انتخابم راضی تر می شوم.