سلام، من میخوام بگیرم فقط میخوام بدونم جتا vs5 بهتره یا جتا vs7؟
550 نفر آنلاین
من جتا vs7 را حدود ۱۱۰۰۰ کیلومتر باهاش رانندگی شهری و مسافرتی داشتم و هر روز از انتخابم راضی تر می شوم.
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.
جتا VS5 رانندگی باهاش لذتبخشه، بیصداست، مصرف بنزینش پایینه، جمعوجوره ولی در عین حال جاداره.
امکانات رفاهی خوبی داره، فقط رادار نقطه کور نداره که به نظرم تنها چیزیه که کم داره.
با جتا VS7 خیلی فرق نداره، فقط چندتا آپشن کمتر داره، مثلا سانروفش پانورامیک نیست یا تنظیمات تهویه لمسی نیست، ولی از نظر شتاب و خوشدستی، فوقالعادهست.
واردکنندهی جتا هم تو ایران، شرکت ماموت خودرو هستش، همون شرکتی که قبلاً فولکسواگن رو وارد میکرد و تأمین قطعاتش رو انجام میداد.
از اواخر سال ۱۴۰۲ هم خدمات پس از فروش محصولات رنو رو تو ایران برعهده گرفتن، پس خیالتون بابت تأمین قطعات راحت باشه.
خدمات پس از فروشش تا الان که من موردی ندیدم بد باشه، لنگ قطعه نمیمونی.