سلام دوستان یه مزدا mpv مدل ۱۹۹۲ دارم بعد از اینکه روشنش میکنم امپر ابش میاد وسط در صورتی که هنوز سرده سرد هست و امپر اب از وسط شد به بعد هرچی گرمتر میشه از وسط به بعد نشون میده کسی میتونه راهنمایی کنه؟
294 نفر آنلاین
دیدی موقع دویدن به نفس نفس می افتی یا حس سوزش سینه داری؟
قشنگ حس میکنی ریه هات سبک تر شده و راحت تر نفس میکشی.
قیمت خاصی نداره، امتحان کن و خودت معجزشو ببین.
دوستم خریده بود و امتحانشو پس داده بود
من با اطمینان کامل از کاراییش خریدم
3 تا کابل داره که به فندکی و باتری و برق شهری وصل میشه
با پنل خورشیدی هم کار میکنه
تو هم رده های خودش فوق العاده خوش قیمته
راحت توی صندوق عقب جا میشه، تو یک کلام عالی هستش.
هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.
فقط ببین پرفروشترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.