سلام صدای جیر جیر یه مقدار از جلو داشبورد میاد، نمی دونم برای چی هستش یه صدای ریزی میاد یه مقدار ازار دهنده از دوستان اگر کسی این صدا رو داشته و برطرف کرده ممنون میشم راهنمایی کنید.
488 نفر آنلاین
سلام صدای داخل کابین که انگار از پایین شیشه جلو میاد، مشکل از اینجا بود من چسب دو طرفه سه تیکه کوچک زدم فعلا که درست شده.
صدای تاقچه عقب هم از اینجا صدا میداد توی سرعت 100 به بالا الان که درست شده و صدا نیست توی کابین فقط چسب یک طرفش باز کنید و قسمت بالا اینجا لازم نیست.
زیرش چیز خاصی نیست و یکم چسب دو طرفه زدم که راحت میشه برداشت.
سلام این مشکل رو توی تارا خیلیا دارن، اگه صدای تق تق از شیشه جلو و داشبورد دارید با اسپری WD40 به محل اتصال قطعه پلاستیکی بیرون از ماشین که به شیشه جلو اتصال داره بزنید، صدا قطع میشه.
فقط ببین چقدر چرک از پوست درمیاد!
واقعا حس میکنی پوستت داره نفس میکشه.
راحت توی خونه بدون هزینه پوستتو پاکسازی کن.
طبق تجربه مالکین کدوم برند لاستیک روی تارا بهتر جواب میده؟
به قول دوستمون اگه شده از نون شبت بزن ولی لاستیک خوب زیر ماشینت بنداز.
مایع خودش خیلی خوشبو هستش و دیر تموم میشه
وقتی هم تموم شد هر عطری که دوست داری میتونی بریزی توش
سه حالت اسپری داره (مداوم، هر چند دقیقه یکبار، یا با فاصله طولانی)
تا وقتی بخوای میتونی پرش کنی و دوباره استفاده کنی.
علت صدای تق تق داخل کابین ماشین
شاید مربوط به شبکه پلاستیکی زیر برف پاکن هستش که میخوره به بدنه.
من برای تست، کمی چسب دوطرفه ضخیم زدم به لبه ها کنار اون قسمتی که خار داره.
اتصال اون پلاستیک خشک مسخره با بدنه قطع شد، فعلا توی شهر صداش خیلی کم شده، حالا باید برم جاده ببینم علتش اون بوده یا نه.