بچه ها
٢٠۶ sd ماشینم طبق ها و میل موج گیرها و سیبک فرمون هارو نو انداختم
اما بازم فرمون ماشین رو ول میکنی به سمت شاگرد میره یکم!
لاستیکای جلو رو هم جابجا کردم درست نشد!
اکسل رو هم تعمیرکرده ژامبوناش رو عوض کرده سروصدا زیاد میکرد
ماشینم ضربه هم نخورده
از اول دست خودم بوده
علت کشیدن فرمان به یک سمت چیه؟
103 نفر آنلاین
داداش منم 206 sd دارم واس منم عقب صدا میده رو دست اندازا تق صدا میده از ژامبونه؟ چقد هزینه داره?
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
مایع خودش خیلی خوشبو هستش و دیر تموم میشه
وقتی هم تموم شد هر عطری که دوست داری میتونی بریزی توش
سه حالت اسپری داره (مداوم، هر چند دقیقه یکبار، یا با فاصله طولانی)
تا وقتی بخوای میتونی پرش کنی و دوباره استفاده کنی.
دوتا اسپری کن ببین چطوری حال و هوای خونه عوض میشه
نفس که میکشی، حس میکنی همه چی نو شده
یه عطر ملایمی میاد که حال آدمو خوب میکنه
حجمش هم خیلی زیاده و بهصرفهست.
اره مال منم از ژانبون بود ۶۵٠ اجرت ١۵۶٠ هم لوازم.
0