search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
فردا sx5 یا تیگارد؟ کدوم رو ثبت نام کنم؟

فردا sx5 یا تیگارد؟ کدوم رو ثبت نام کنم؟

لطفا یکی راهنمایی کنه به نظر شما برم با 550 تومان چه ماشین بنویسم؟

فردا sx5 یا تیگارد یا برم شاهین و تارا بنویسم ؟ مهم برام ماشین خوب بی دردسر باشه زمان تحویل برام مهم نیست.

لطفا راهنمایی کنید ممنون.

online user 171 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
فردا sx5 گروه حل مشکلات و تبادل تجربیات کاربران در مورد فردا sx5 ورود به گروه next
عکس بهراد
bhrad بهراد
2 سال پیش

تیگارد و اس ایکس 5 هردو گیربکس پانچ پاور ترین VT3 دارند. موتور اس ایکس تنفس طبیعیه و قدرت کمتر اما کم استهلاک تر و حساسیت به بنزین بی کیفیت کمتر. موتور تیگارد توربو و حساس به بنزین و با قدرت بیشتر.تعداد نمایندگی فردا موتور از تیگارد بیشتره. تعداد ماشین هاش هم بیشتره. مدل های دیگه ای که گفتی سدان هستند و کراس اور نیستن. مقایسه اونا با هم منطقی نیست. شرایط و تعداد افراد خانواده و نوع استفاده در انتخاب خیلی مهمه. اما ثبت نام نکن. حواله نزدیک به تحویل با قیمت مناسب گیرت میاد. تحویل فردا موتور بالای 10 ماهه.

3 dislike icon
ببین چطور تاریکی رو میشکافه!!! (واقعاً باور نکردنیه)

من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
مشاهده قیمت و مشخصات shop
مشاهده قیمت و مشخصات shop
× بعدی قبلی