لطفا یکی راهنمایی کنه به نظر شما برم با 550 تومان چه ماشین بنویسم؟
فردا sx5 یا تیگارد یا برم شاهین و تارا بنویسم ؟ مهم برام ماشین خوب بی دردسر باشه زمان تحویل برام مهم نیست.
لطفا راهنمایی کنید ممنون.
171 نفر آنلاین
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
قسمت متحرک برای مخفی کردن شماره هم داره
کیفیتش تماما فلز هست اصلا تو خریدش شک نکنید.
مدلهای مختلفی داشتم ولی این کلاً فرق میکنه!
دیگه محاله با آینه فابریک ماشین حتی نیم ساعت طاقت بیاری
دیدت رو انقدر گسترش میده که هیچ نقطه کوری نمیمونه.
شبها هم دیگه نوربالای بقیه اذیتت نمیکنه.
روی هر ماشینی هم نصب میشه، ماشینو عوض کنی راحت میبریش رو بعدی.
تیگارد و اس ایکس 5 هردو گیربکس پانچ پاور ترین VT3 دارند. موتور اس ایکس تنفس طبیعیه و قدرت کمتر اما کم استهلاک تر و حساسیت به بنزین بی کیفیت کمتر. موتور تیگارد توربو و حساس به بنزین و با قدرت بیشتر.تعداد نمایندگی فردا موتور از تیگارد بیشتره. تعداد ماشین هاش هم بیشتره. مدل های دیگه ای که گفتی سدان هستند و کراس اور نیستن. مقایسه اونا با هم منطقی نیست. شرایط و تعداد افراد خانواده و نوع استفاده در انتخاب خیلی مهمه. اما ثبت نام نکن. حواله نزدیک به تحویل با قیمت مناسب گیرت میاد. تحویل فردا موتور بالای 10 ماهه.
8