سلام دوستان خدایی راهنمایی کنین اونایی که حداقل یکسال بیشتر این ماشین دارن واقعا بخرم یا نه؟؟
لیفان ایکس ۵۰ بخرم یا لیفان ایکس ۶۰ لطفاً واقعیت رو بگین ممنونم.
635 نفر آنلاین
تا حالا ماشینهای مختلفی داشتم، از جمله پراید، ۲۰۶ و امویام ۳۱۵ اکسلنت ولی لیفان x50 نداشتم.
چند ماه پیش یه لیفان X60 مدل ۹۵ خریدم و واقعا ازش راضیم.
این ماشین هم شتاب بالایی داره و هم فضای داخلی فوقالعاده جادار، مخصوصا برای مسافرت.
صندلیهای عقب کامل میخوابه و یه فضای راحت مثل یه اتاق کوچیک توی ماشین ایجاد میکنه.
طراحی ستون کنار شیشه جلو، زاویه دید رو بهتر کرده و رانندگی توی جاده رو مطمئنتر میکنه.
یه توصیه هم دارم اگر قصد خرید دارید، بهتره دنده دستی بگیرید، مدلهای اتومات چند سال کارکرد هست ممکنه مشکلاتی پیدا کنه، مگر اینکه از سلامت فنی ماشین مطمئن باشید.
سلام من خودم لیفان x60 مدل ۹۷ دارم و از روز اول دست خودم بوده تا حالا حدود ۱۵۰ هزار کیلومتر راه رفته و حتی لنتهاش رو هم عوض نکردم!
حرف و حدیثها زیاد هست، اما از نظر من این ماشین در رنج قیمتی خودش، بیصدا، شتاب معقول و آبرومند محسوب میشه.
البته شنیدم که مدلهای ۹۶ و ۹۷ کیفیت بهتری دارن، ولی هرکسی که ازش پرسیدم، راضی بوده.
در نهایت، تصمیم با خودتون! اما با این قیمت، من ترجیح میدم همین ماشین رو داشته باشم.
فقط ببین چقدر چرک از پوست درمیاد!
واقعا حس میکنی پوستت داره نفس میکشه.
راحت توی خونه بدون هزینه پوستتو پاکسازی کن.
صد در صد لیفان x60 چون قوی تره، زنجیر تایم داره، جاداره، شاسی بلند هست و سال هاست دارم هزینه پایینی داره.
ساخت برند خوش نام فورد آمریکا
بودنش نسبت به نبودنش مثل بودن و نبودن برق تو خونست
قابلیت پاشیدن کف هم داره
یه کف یکنواخت، روی تمام سطح خودرو ایجاد میکنه
فقط کافیه با یه دستمال نرم کف رو بمالید و بعد آب کشی کنید
به نسبت قیمت بی نظیره، در خریدش شک نکنید.
دوتا اسپری کن ببین چطوری حال و هوای خونه عوض میشه
نفس که میکشی، حس میکنی همه چی نو شده
یه عطر ملایمی میاد که حال آدمو خوب میکنه
حجمش هم خیلی زیاده و بهصرفهست.
ایکس ۵۰ ماشین خوبیه در حد داخل شهر و اتومات آروم بری بیای،ولی گیربکس پر خرجی داره بهش فشار میاری دیوونه میکنه ادمو به گفته یکی از آشنایان.اما لیفان دنده که خودم چند ساله دارم با چندتا از دوستام بزرگتر متریال بهتر داره برای بیرون شهر مناسب تره در کل هر دو خوبن،باید ببینی بیشتر چطوری میخوای استفاده کنی چی برات مهمتره بزرگی کابین بلندتر بودن مخارج تیز بودن کند بودن داخل شهر بیرون شهر و خیلی چیزای دیگه
1