ساینا آشغال ترین ماشینی که تا حالا دیدم، خودم یکیشو دارم
تا الان با 18 هزار کیلومتر کارکرد شرح موارد و مشکلات خدمت دوستان عرض میکنم.
هر هزار کیلومتر یک لیتر روغن کم میکنه
نمایندگی هم هیچ جوابی نمیده میگه سایپا موتور برای تعویض نمیده و تا الان درست نشده.
در فعال سازی گارانتی در کیلومتر ۱۰۰۰ مشخص شد جفت بلبرینگ های چرخهای عقب خورد شده
که تو نمایندگی تهرانپارس بهم گفتن کلا از تو کارخونه استوک برات انداختن که برای تامین همین دوتا قطعه ۴ روز ماشین تو نمایندگی موند.
نزدیک کیلومتر ۴۵۰۰ دنده ها به سختی جا میرفت و بعد کلا جا نرفت که با هزار بدبختی ماشین رسوندم نمایندگی
مشخص شد ماهکهای دنده ۳ و ۴ شکسته (با توجه به رانندگی آرام من و درون شهری).
در کیلومتر ۸۰۰۰ فرمان خودرو هنگام ترمز گیری دچار لرزش شدید میشد
که با مراجعه به نمایندگی مشخص شد جفت دیسکهای جلو تاب دارد و درخواست تعویض داده شد که ۳ ماه طول کشید
و بعد از تعویض دیسکها مورد رفع نشد و اعلام شد کلیه ساینا ها این مشکل رو دارند.
روشن شدن چراغ چک خودرو که مشخص شد سوکت اصلی سیم کشی خودرو لقی دارد و نمایندگی هیچ کاری نکرد.
کیفیت پایین داشبورد و سر و صدای اعصاب خرد کن سوختن مکرر لامپ های خودرو.
در مجموع از زمانی که این ماشین رو تحویل گرفتم مدام در نمایندگی هستم و دیگه واقعا کلافه شدم
قبل این ماشین یه تیبا ۲ مدل ۹۷ داشتم که اون هم صفر از کارخانه تحویل گرفتم و نزدیک ۶۰ هزار کیلومتر باهاش راندگی کردم و هیچ مشکلی برام ایجاد نکرد.
در مورد سواری هم بگم با توجه به یک سفر شمال داشتم با صندوق پر و ۴ سرنشین
سر پیچها عقب خودرو بشدت تمایل به سر خوردن داره و حس عدم اطمینان و ترسناکی داره که اصلا نمیشه روش حساب کرد.
کلا خدمت دوستان پیشنهاد میکنم سمت این ماشین نرن من خودم به محض اینکه پول خوبی دستم بیاد زیر قیمت ردش میکنم
حیف پولی که بابت ساینا حروم بشه.
خواهش میکنم کسایی که این ماشین رو نداشتن یا حتی سوارش نشدن، بیدلیل نظر ندن
اولین ماشینم سمند سورن مدل ۸۷ بود، بعدش سمند EF7 مدل ۹۰ و یه ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۵ داشتم
الان ساینا دارم که نسبت به قیمتش واقعاً ماشین خوبیه
از نظر ظاهر هم خیلی از تیبا و تیبا 2 قشنگتر و خوشاستایلتره، چون داشبوردش جدیدتر و جذابتر طراحی شده
ساینا تهویه مطبوع دیجیتال داره و سپرها، کاپوت و چراغهاش از تیبا باکیفیتتر و زیباترن
کاپوت و سپر جلوی تیبا طراحی ضعیفی دارن و با کوچکترین ضربه آسیب میبینن
از نظر فنی و امکانات، ساینا از ۲۰۶ تیپ ۲ عملکرد بهتری داره و ارزش خریدش هم بالاتره.
من ساینا خریدم ماشین خوبیه هیچ کدوم از این مشکلاتی که گفتی نداره
من که خیلی راضیم تو شرایط خیلی بد آب و هوایی هم سفر کردم همه جا هم رفتم
نه منو تو جاده گذاشت نه چیز دیگه
چون خودم این ماشینو دارم نصف چیزای گفته شده صحیح نیست
البته ماشینای ایرانی شانسیه شاید یه دونه خراب در بیاد
ساینا نسبت به قیمتش خیلی عالیه
تنها بدیش فقط ضعیف بودن بدنشه من واقعا راضیم.
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
روی شیشه نوشابه کوچیک و بزرگ و دلستر و ... به راحتی بسته میشه
در کل خیلی به درد بخوره و قیمت خاصی هم نداره.
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
درود فراوان به همه دوستان عزیز
من هم تجربه رانندگی با پراید، تیبا و ساینا s رو دارم و هر سه رو امتحان کردم
به نظرم هر سه ماشین، در حد خودشون خوب بودن و کار راهاندازن
موضوع یک چیز هستش اونم اینکه خود راننده چطور رانندگی میکنه
منظورم از "چطور" اینه که با احتیاط رانندگی میکنم یا بیاحتیاط
اگه بیاحتیاط برونم، حتی اگه بنز یا بیامو هم سوار شم، باز خطر داره و ممکنه جونم رو از دست بدم
ولی اگه با دقت و احتیاط رانندگی کنم، حتی با ضعیفترین ماشین هم سالم میرسم
پس نباید بگیم پراید، تیبا یا ساینا بده و فقط بنز و بیامو خوبن
بیایین با ماشین بی کیفیت هم با احتیاط برونیم تا ببینم ماشین خوبی هست یا خیر.