search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

خودرو | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات خودرو با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 179 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس Jamal1
jamal1 Jamal1
3 روز پیش

گول سایپا رو به هیچ وجه نخورید من برج 7 ساینا با تحویل سه ماهه گرفتم، هنوز که هنوزه میگن فعلا فاکتور نمیشه، سایپا یه شرکت داغون ورشکسته است، به هیچ وجه ازش خرید نکنید

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا
عکس مینا
minamina مینا
1 ساعت پیش

اخه چرا الکی میگن بعضیا ؟؟؟الان من تو جاده ام حداقل حداقل صدی سیزده لیتر داره میسوزونه این فیدیلیتی بی تربیت ....چی میگن صدی ۷ لیتر میسوزونه ....

0 dislike icon
ذخیره copy
بهمن موتور فیدلیتی بهمن موتور
عکس Mahmood
mh1349 Mahmood
1 روز پیش

سلام دوستان : من حدود شش ماهه کهa5 دارم ماشین شیک و خوبیه حدود ده هزار کار کرده فقط جدیدا هرازگاهی چراغ ترمز پارک برقی روشن میشه و ماشین گاز میخوره ولی شتاب نمیگیره که باید خاموش روشن کنم که دوباره راه بیفته اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم .

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
فقط ببین چه قدرت نوری داره!

البته این یه چراغ قوه معمولی نیست

  • یه فندک المنتی داره
  • یه تیغ تیز برای برش زدن داره
  • دوتا پیچ گوشتی دو سو و چهارسو داره
  • در دلستر و نوشابه باز کن داره
  • یه سوت کمکی داره

یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس سعید کا
saeedka سعید کا
3 روز پیش

سلام من تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم سرویس ۱۰ هزار که رفتم گفتن لاستیک سایی داره که ظاهرا سرویس ۵ هزار تا به این موضوع توجه نکردن یا حتی خودشون تعمیر ناقص انجام دادند درکل ماشین خوبیه سیستم صوتی اش فوق العاده است من لاماری هم دارم سیستم صوتی اش از لاماری بهتره سیستم تعلیقش خیلی راضی کننده نیست بسیار خوش فرمان هست درد سرهای خودروهای سایپا و ایران خودرو رانداره فقط لاستیک سایی اش من را نگران کرد

0 dislike icon
ذخیره copy
bac x3 pro bac
عکس جواد
sama جواد
1 هفته پیش

خودرو ریرا از نظر ظاهری محصولی تقلیدی زشت و بد ترکیب از نمای جلو هیچ حس جالبی به شما دست نمیده از جلو بیشتر شبیه یک ساندویچ همبرگر که مواد داخلش رو روی هم فشرده کردی چراغها باهم سنخیتی نداره

3 dislike icon
ذخیره copy
ایران خودرو ری را ایران خودرو
عکس Farhad Ghazizadeh
farhadgh Farhad Ghazizadeh
1 هفته پیش

سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟

3 dislike icon
ذخیره copy
فردا sx6 فردا
عکس ابراهیم
menu ابراهیم
1 هفته پیش

سلام دوستان تارا وی یک دارم روغن کم میکنه راهکار چیه

2 dislike icon
ذخیره copy
تارا
خیلی بیشتر از یخ سرما رو نگه میداره
  • بذارین کنار مواد غذایی توی ماشین
  • یا توی کلمن برای خنک نگه داشتن نوشیدنی
  • حتی برای وقتی جایی از بدن کوفته میشه
  • خیلی بهتر از یخ آبکیه و خیس نمیشه

قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس mohammad
m123456789m mohammad
7 روز پیش

ماشین خوبیه به نظر من ارزش خرید داره این نیست که بگین بد پس خواهش میکنم از دوستان به این ماشین نظر بد ندیدن

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
عکس جلیل
jalil جلیل
1 هفته پیش

حالم از خدمات بی خدماتی فردا موتور بهم میخوره .

1 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس mahdi
mahdifaali40 mahdi
3 روز پیش

سلام دوستان توروخدا یکی منو کمک کنه میخوام یه ویانا مدل ۸۹ بخرم آیا بخرم یانه کسی تو کرج مکانیکی ولوازم یدکی براش میشناسه معرفی کنه

0 dislike icon
ذخیره copy
چری ویانا چری
عکس نوید ۱۳۶۰۱۳۶۰
navid13601360 نوید ۱۳۶۰۱۳۶۰
4 روز پیش

بابا بخدا ماشین خوبیه. نرم ترین ماشین ایرانی . تو رو خدا الکی نرید ۴۰۰ یا ۵۰۰تومن بیشتر بدید تارا و دنا بخرید. بخدا سورن از همشون نرم تر و خوش دست تره. دریچه سیمی بخرید مرگ نداره

0 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس علیرضا
alireza66 علیرضا
4 روز پیش

سلام تیگو 5 مدل 1396 موتور 2 لیتری تنفس طبیعی. موتور در حالت سرد کاملاً طبیعی است. پس از گرم شدن، هنگام رها کردن گاز و نزدیک توقف دور موتور ناگهان افت می‌کند و گاهی خاموش می‌شود. دور آرام درجا حدود 750 و پایدار است. تمیز کردن دریچه گاز تأثیر قطعی نداشته. شمعها، وایر شمع‌ها و انژکتورها تعویض شده‌اند. کسی تجربه مشابه داشته و علت نهایی چه بوده است؟

0 dislike icon
ذخیره copy
چری تیگو 5 چری
عکس eli7276
eli7276 eli7276
7 روز پیش

سلام ما یک کوییک طرح مادران ثبت نام کردیم گفتن تحویل دیماه هست تا الان شش ماه تاخیر داشته، زنگ هم که میزنم نمایندگی میگن شاید بشه 8ماه هیچی معلوم نیست ، کسی جدیدا تحویل گرفته؟ کاش هیچکس بعدما گول سایپا رو نخوره

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا
عکس جلیل
jalil جلیل
1 هفته پیش

من یه ماشین sx5دارم و یک سال هست که بوش و طبق آن صدا میکنه، هزار بار به نمایندگی مراجعه کردم و در نهایت به ریش مبارک بنده خندیدن و گفتن قطعات نداریم و مجبور شدم ۲۲ میلیون تومان بدم و از بیرون تامین قطعات کردم و درست کردم با هزینه خودم وحالا که مراجعه کردبه نمایندگی بازم به ریش مبارک خندیدن .

0 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس محمدمهدی
m.m.s محمدمهدی
1 هفته پیش

سلام ساعت تارا اتومات رو‌تنظیم میکنم ماشین رو خاموش میکنم بعد دوباره که استفاده میکنم از تنظیم خارج میشه باطری هم سالمه کسی علت رو‌میدونه؟

1 dislike icon
ذخیره copy
تارا اتوماتیک v4 ال ایکس تارا
فقط ببین چطوری میشکونه!!!

هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.

  • مثل آب خوردن یه گونی گردو و فندق بشکون
  • بدون خستگی و با سرعت نور

فقط ببین پرفروش‌ترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس احسانم
ehsanm احسانم
1 هفته پیش

البته اینم بگم دریچه از برقیه

0 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس احسانم
ehsanm احسانم
1 هفته پیش

سلام.. من ی سورن پلاس xu7p خریدم..موقع حرکت کردن انگار صدا میده نمیدونم از موتوریشه.. موقع حرکت کردن ب عقب و جلو هم این صدا رو میده.. انگار ماشین کم میاره و ریپ میزنه یجورایی و صدا میده.. میشه راه نمایی کنید مال چیه..؟؟

0 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس Sey
seyed_1234 Sey
1 هفته پیش

من قبلا تویوتا کرولا داشتم الآن قشقایی خریدم ، هردو خودرو رانندگی لذت بخشی دارند و قابل اطمینان می باشند. قشقایی جدید از نظر زیبایی و فنی قابل رقابت و بر تر از خودروهای کره ای می باشد

1 dislike icon
ذخیره copy
نیسان قشقایی نیسان
عکس Aria
ariya637838 Aria
1 هفته پیش

سلام ایا دود سفید در حد یکی دو دقیقه از اگزور سورن بیرون زد وقطع شد این علائم واشر زدن هست یا نه؟

0 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس Aria
ariya637838 Aria
1 هفته پیش

سلام خوبید ببخشید من یه سورن xu7p دارم ک ۵۰ هزار کار کرده و امروز در حد یک دقیقه دو‌دقیقه از اگزوزش‌بخار‌ زد بیرون و بعد قطع شد وقتی ماشین گرمه این مشکل نیس کلا هم تو این یکماه گذشته دوباره اب ریختم‌تو مخزن در‌حد ۳۰۰ سیسی هر باز

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس حیدری
esmailhidary1660gmail.co حیدری
1 هفته پیش

ون کاسپین بخرم یا ون دلیکا

با سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم بدونم ون کاسپین بهتره بخرم یا دلیکا برای سرویس ریختن
برای سرویس ریختن ون کاسپین بدرد میخوره، مشکلات ون کاسپین چیه؟

0 dislike icon
ذخیره copy
ون دلیکا ون میتسوبیشی ون
عکس محمد
mohammad79 محمد
1 هفته پیش

راجع به تاخیر گاز منم 2 بار بردم اپدیت هیچ فرقی نکرده بهترین کار اینه پشتش بزرگ بنویسی ماشین 3 ثانیه تاخیر گاز دارد از صبر و شکیبایی شما راننده گرامی سپاسگزاریم وگرنه چراغ سبز شه انقد بوق میزنن پشتت آبروت میره بماند مشکل لرزش گیربکس، کوبش شدید کمک ها، هرز بودن پیچ کف شاتون، تنظیم نبودن نور چراغ جلو ، مصرف سوخت بالا ، رنگ به شدت ضعیف (با یه ضربه جزیی رنگ سپر ریخت) سوختن کلید بالابر شیشه و ... راجع به کوبیدن کمک ها اگه کسی مشکلش حل شده بگه بی زحمت

1 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس مینا
minamina مینا
1 هفته پیش

من دو هفته اس فیدیلیتی پرایم ۴۰۴ خریدم ...حالا بعضیا بهم میگن ببرش مشهد و بده یه مرکزی ب اسم مرکز آینو مهری که ناک رو رفع میکنه و ماشین رو با بنزین ایران سازگار میکنه ..بنظرتون این کارو انجام بدم ؟

0 dislike icon
ذخیره copy
بهمن موتور فیدلیتی بهمن موتور
عکس افشین
afsmoj افشین
2 هفته پیش

برای تارا اتومات v4 سینی زیر موتور بزارم؟

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc j7 kmc
عکس Alireza
alirezakazemi Alireza
2 هفته پیش

دوستان من خودرو جی۷ دارم ۲۸۰۰ کارکرد جدیدا بعد فصل زمستان وقتی شتاب میگیرم و ترمز میکنم از پشت مانیتور و یا دریچه کولر صدای تلق تلق خیلی کم میاد که در شتابگیری و ترمز میاد اما در دست انداز مشخص نمیشه، کسی میدونه مشکل از پنل ال سی دی هست و یا خاری چیزی؟ دوستان این مساله رو داشتن؟

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc j7 kmc
عکس Saeed
sa25sa25 Saeed
2 هفته پیش

سلام دوستان کسی نقشه سیم کشی سوکت پشت آمپر سیناد داره اگر دارید لطفاً راهنمایی کنید خیلی گیرم

0 dislike icon
ذخیره copy
سیناد ii سیناد
عکس Saeed
sa25sa25 Saeed
2 هفته پیش

سلام کسی نقشه سیم کشی سوکت پشت آمپر سیناد دو داره اگر دارید لطفاً کمک کنید که خیلی کارم گیره

0 dislike icon
ذخیره copy
سیناد ii سیناد
عکس Sina
sina137399 Sina
2 هفته پیش

سلام و عرض ادب خواستم بگم به جای خرید ام وی ام حتما حتما پراید بخرین چون خرج قطعات گرون گیربکس خیلی ضعیف موتورخیلی ضعیف فشار بیاری کلا خرابه همش لطفاً نخرین این آشغالورو از من گفتن

0 dislike icon
ذخیره copy
ام وی ام 110 ام وی ام
عکس تقی ملایی
tayebe تقی ملایی
2 هفته پیش

خودرو تارا اتوماتیک وی۴دارم اصلا بدرد نمیخوره اگه براتون امکان داره من نظرم هر خودرویی بهتراز تاراست

2 dislike icon
ذخیره copy
تارا اتوماتیک v4 ال ایکس تارا
عکس ایلیا
iliya20 ایلیا
2 هفته پیش

ماشین نسبتا خوبیه نمایندگی در کل بسیار ضعیف ، ایراد در tpms و صفحه کیلومتر که مدت 8 ماهه هیچ نمایندگی نتونسته حلش کنه !!!

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc SR3 kmc
عکس HM
mhash HM
2 هفته پیش

ضمن سلام چرا کروز کنترل توی سربالایی ها گاهی یادش میره معکوس بده و یکدفعه قطع میشه؟ چون ماشین توی دنده 6 هست کشش ماشین توی سربالایی های طولانی کم هست و سرعت افت میکنه، تقریبا وقتی 20 کیلومتر کمتر از سرعت ست شده کروز که میرسه، کروز رو قطع میکنه، یکی دو بار خودش معکوس داد ولی چندین بار کروز قطع شد!!!

0 dislike icon
ذخیره copy
تارا اتوماتیک v4 ال ایکس تارا
عکس زهرا افشار
zafshar زهرا افشار
2 هفته پیش

واقعاً برای خاندان گرامی و دودمانشون متأسفم که این حجم از بی اعتمادی رو بین مردم ایجاد کردن. دی ماه 1403 ام جی جی تی طرح شب یلدا تحویل 45 روزه ثبت نام کردم تا الان که خرداد ماه 1405 هستش هنوز از ماشین خبری نیست. جالبه که این خاندان ناگرامی کارآفرین نمونه هم معرفی میشن و تندیس هم بهشون میدن به جای کارآفرین نمونه باید بگیم کلاهبردارهای نمونه

0 dislike icon
ذخیره copy
ام جی gt ام جی
عکس Arad
aradi404 Arad
2 هفته پیش

تارا ۶ دنده یا دنا ۶ دنده

بین تارا ۶ دنده و دنا ۶ دنده کدوم از همه لحاظ بهتره؟
لطفا راهنمایی کنید فقط کسایی که از این دو خودرو استفاده کردن و تجربه رانندگی داشتن باهاش و نه صرفا طبق شنیده ها
تارا ۶ دنده بهتره یا دنا ۶ دنده از لحاظ ظاهری  که عامه پسندتر باشه و هم از لحاظ موتوری و استهلاک.

0 dislike icon
ذخیره copy
دنا پلاس 6 دنده ef7p دنا پلاس ef7 اتوماتیک توربو آپشنال دنا پلاس ef7 توربو 6 دنده تارا دنده ای v1 پلاس 6 سرعته دنا تارا
عکس امیر صفری
amirsafari امیر صفری
2 هفته پیش

مشکلاتی ک تا الان داره مصرف صده ای ده تا ۱۲ لیتر داخل شهر درب صندوق توی شیب ها باز نمیمونه علائم راهنمای دنده عقب روی مانیتور گاهی اوقات محو میشه کوبش کمک روی دست اندازها

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس امیر صفری
amirsafari امیر صفری
2 هفته پیش

سلام ماشین شما هم خشکه و کمک هاش صدا میده؟

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس R.b
apouyaa R.b
2 هفته پیش

سلام دوستان یه سوال دارم ازتون
حقیقتش من پولم بین اوپل کورسا هستش و پراید مدل نهایتا ۸۳ انژکتور
یه ماشین پیدا کردم کورسا ۱۹۹۴ موتور تقویت شده ۱۴۰۰Gm تمیز هم هستش
یه راهنمایی میخواستم بنظر شما امروز تو سال ۱۴۰۵ که قیمت نجومی رفته بالا ۳۰۰ پول یه پراید ۸۳ رو بدم یا یه کورسا که تقریبا سرحال هستش هم ظاهری هم موتوری
ممنون میشم راهنماییم کنید
خودمم از استان گیلان پیام میفرستم و هیچ تجربه ای از ماشین اوپل ندارم
ولی ماشین های پراید پژو سمند از این دسته داشتم.

0 dislike icon
ذخیره copy
پراید 111 پراید 141 پراید 132 پراید 131 اپل کورسا پراید اپل
عکس مسعود
masoud.m.d مسعود
2 هفته پیش

سلام من یکماه بیشتره ماشینو تحویل گرفتم ، شروع به حرکتش واقعا عذاب آوره ، دو بار تا حالا بردم نمایندگی میگن لرن گیربکس داره ، یه آپدیت میزنن تا ۳ روز خوبه دوباره همونجوری میشه ، نمیدونم چیکارش کنم ، ماشین میزاریم تو D اصلا نمیره جلو بعد یکم گاز میدی دور موتور تا ۳۰۰۰ میره بالا و اصلا یه وضعی یه دفه ماشین میپره جلو ، ماشین خوبیه تو جاده کفی و خلوت که نیاز به ترمز نباشه ولی اگه تو شهر رفتی و ترمز گرفتی دیگه تاز مصیبت شروع میشه اصلا در مقابل تارا و دنا اتومات ارزش خرید نداره اگه که این وضعیتش بخواد مشکل بدون حل باشه بازم اگه کسی رفت و اصلاح کرد و فهمید مشکل چیه ممنون میشم به منم بگید

1 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس نیما
zari123 نیما
2 هفته پیش

سلام دوستان کسی ۴۰۵ ماشین سهند تحویل گرفته

2 dislike icon
ذخیره copy
سایپا سهند سایپا
عکس علی
ali373 علی
2 هفته پیش

صدای تق تق از سمت راست عقب خودرو در دست اندازها برای چیه کسی این مشکل رو نداشته که رفع کرده باشه

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc x5 kmc
عکس Amir
amir.91 Amir
2 هفته پیش

یعنی به شدت صدا دارد و مصرفش خیلی بالا ست

5 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
در حال بارگیری نظرات بیشتر