گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات خودرو با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
179 نفر آنلاین
اخه چرا الکی میگن بعضیا ؟؟؟الان من تو جاده ام حداقل حداقل صدی سیزده لیتر داره میسوزونه این فیدیلیتی بی تربیت ....چی میگن صدی ۷ لیتر میسوزونه ....
سلام دوستان : من حدود شش ماهه کهa5 دارم ماشین شیک و خوبیه حدود ده هزار کار کرده فقط جدیدا هرازگاهی چراغ ترمز پارک برقی روشن میشه و ماشین گاز میخوره ولی شتاب نمیگیره که باید خاموش روشن کنم که دوباره راه بیفته اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم .
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
سلام من تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم سرویس ۱۰ هزار که رفتم گفتن لاستیک سایی داره که ظاهرا سرویس ۵ هزار تا به این موضوع توجه نکردن یا حتی خودشون تعمیر ناقص انجام دادند درکل ماشین خوبیه سیستم صوتی اش فوق العاده است من لاماری هم دارم سیستم صوتی اش از لاماری بهتره سیستم تعلیقش خیلی راضی کننده نیست بسیار خوش فرمان هست درد سرهای خودروهای سایپا و ایران خودرو رانداره فقط لاستیک سایی اش من را نگران کرد
خودرو ریرا از نظر ظاهری محصولی تقلیدی زشت و بد ترکیب از نمای جلو هیچ حس جالبی به شما دست نمیده از جلو بیشتر شبیه یک ساندویچ همبرگر که مواد داخلش رو روی هم فشرده کردی چراغها باهم سنخیتی نداره
سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟
قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.
ماشین خوبیه به نظر من ارزش خرید داره این نیست که بگین بد پس خواهش میکنم از دوستان به این ماشین نظر بد ندیدن
سلام دوستان توروخدا یکی منو کمک کنه میخوام یه ویانا مدل ۸۹ بخرم آیا بخرم یانه کسی تو کرج مکانیکی ولوازم یدکی براش میشناسه معرفی کنه
بابا بخدا ماشین خوبیه. نرم ترین ماشین ایرانی . تو رو خدا الکی نرید ۴۰۰ یا ۵۰۰تومن بیشتر بدید تارا و دنا بخرید. بخدا سورن از همشون نرم تر و خوش دست تره. دریچه سیمی بخرید مرگ نداره
ساخت برند خوش نام فورد آمریکا
بودنش نسبت به نبودنش مثل بودن و نبودن برق تو خونست
قابلیت پاشیدن کف هم داره
یه کف یکنواخت، روی تمام سطح خودرو ایجاد میکنه
فقط کافیه با یه دستمال نرم کف رو بمالید و بعد آب کشی کنید
به نسبت قیمت بی نظیره، در خریدش شک نکنید.
سلام تیگو 5 مدل 1396 موتور 2 لیتری تنفس طبیعی. موتور در حالت سرد کاملاً طبیعی است. پس از گرم شدن، هنگام رها کردن گاز و نزدیک توقف دور موتور ناگهان افت میکند و گاهی خاموش میشود. دور آرام درجا حدود 750 و پایدار است. تمیز کردن دریچه گاز تأثیر قطعی نداشته. شمعها، وایر شمعها و انژکتورها تعویض شدهاند. کسی تجربه مشابه داشته و علت نهایی چه بوده است؟
سلام ما یک کوییک طرح مادران ثبت نام کردیم گفتن تحویل دیماه هست تا الان شش ماه تاخیر داشته، زنگ هم که میزنم نمایندگی میگن شاید بشه 8ماه هیچی معلوم نیست ، کسی جدیدا تحویل گرفته؟ کاش هیچکس بعدما گول سایپا رو نخوره
من یه ماشین sx5دارم و یک سال هست که بوش و طبق آن صدا میکنه، هزار بار به نمایندگی مراجعه کردم و در نهایت به ریش مبارک بنده خندیدن و گفتن قطعات نداریم و مجبور شدم ۲۲ میلیون تومان بدم و از بیرون تامین قطعات کردم و درست کردم با هزینه خودم وحالا که مراجعه کردبه نمایندگی بازم به ریش مبارک خندیدن .
سلام ساعت تارا اتومات روتنظیم میکنم ماشین رو خاموش میکنم بعد دوباره که استفاده میکنم از تنظیم خارج میشه باطری هم سالمه کسی علت رومیدونه؟
هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.
فقط ببین پرفروشترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.
سلام.. من ی سورن پلاس xu7p خریدم..موقع حرکت کردن انگار صدا میده نمیدونم از موتوریشه.. موقع حرکت کردن ب عقب و جلو هم این صدا رو میده.. انگار ماشین کم میاره و ریپ میزنه یجورایی و صدا میده.. میشه راه نمایی کنید مال چیه..؟؟
من قبلا تویوتا کرولا داشتم الآن قشقایی خریدم ، هردو خودرو رانندگی لذت بخشی دارند و قابل اطمینان می باشند. قشقایی جدید از نظر زیبایی و فنی قابل رقابت و بر تر از خودروهای کره ای می باشد
سلام ایا دود سفید در حد یکی دو دقیقه از اگزور سورن بیرون زد وقطع شد این علائم واشر زدن هست یا نه؟
سلام خوبید ببخشید من یه سورن xu7p دارم ک ۵۰ هزار کار کرده و امروز در حد یک دقیقه دودقیقه از اگزوزشبخار زد بیرون و بعد قطع شد وقتی ماشین گرمه این مشکل نیس کلا هم تو این یکماه گذشته دوباره اب ریختمتو مخزن درحد ۳۰۰ سیسی هر باز
با سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم بدونم ون کاسپین بهتره بخرم یا دلیکا برای سرویس ریختن
برای سرویس ریختن ون کاسپین بدرد میخوره، مشکلات ون کاسپین چیه؟
راجع به تاخیر گاز منم 2 بار بردم اپدیت هیچ فرقی نکرده بهترین کار اینه پشتش بزرگ بنویسی ماشین 3 ثانیه تاخیر گاز دارد از صبر و شکیبایی شما راننده گرامی سپاسگزاریم وگرنه چراغ سبز شه انقد بوق میزنن پشتت آبروت میره بماند مشکل لرزش گیربکس، کوبش شدید کمک ها، هرز بودن پیچ کف شاتون، تنظیم نبودن نور چراغ جلو ، مصرف سوخت بالا ، رنگ به شدت ضعیف (با یه ضربه جزیی رنگ سپر ریخت) سوختن کلید بالابر شیشه و ... راجع به کوبیدن کمک ها اگه کسی مشکلش حل شده بگه بی زحمت
من دو هفته اس فیدیلیتی پرایم ۴۰۴ خریدم ...حالا بعضیا بهم میگن ببرش مشهد و بده یه مرکزی ب اسم مرکز آینو مهری که ناک رو رفع میکنه و ماشین رو با بنزین ایران سازگار میکنه ..بنظرتون این کارو انجام بدم ؟
دوستان من خودرو جی۷ دارم ۲۸۰۰ کارکرد جدیدا بعد فصل زمستان وقتی شتاب میگیرم و ترمز میکنم از پشت مانیتور و یا دریچه کولر صدای تلق تلق خیلی کم میاد که در شتابگیری و ترمز میاد اما در دست انداز مشخص نمیشه، کسی میدونه مشکل از پنل ال سی دی هست و یا خاری چیزی؟ دوستان این مساله رو داشتن؟
سلام دوستان کسی نقشه سیم کشی سوکت پشت آمپر سیناد داره اگر دارید لطفاً راهنمایی کنید خیلی گیرم
سلام کسی نقشه سیم کشی سوکت پشت آمپر سیناد دو داره اگر دارید لطفاً کمک کنید که خیلی کارم گیره
سلام و عرض ادب خواستم بگم به جای خرید ام وی ام حتما حتما پراید بخرین چون خرج قطعات گرون گیربکس خیلی ضعیف موتورخیلی ضعیف فشار بیاری کلا خرابه همش لطفاً نخرین این آشغالورو از من گفتن
خودرو تارا اتوماتیک وی۴دارم اصلا بدرد نمیخوره اگه براتون امکان داره من نظرم هر خودرویی بهتراز تاراست
ماشین نسبتا خوبیه نمایندگی در کل بسیار ضعیف ، ایراد در tpms و صفحه کیلومتر که مدت 8 ماهه هیچ نمایندگی نتونسته حلش کنه !!!
ضمن سلام چرا کروز کنترل توی سربالایی ها گاهی یادش میره معکوس بده و یکدفعه قطع میشه؟ چون ماشین توی دنده 6 هست کشش ماشین توی سربالایی های طولانی کم هست و سرعت افت میکنه، تقریبا وقتی 20 کیلومتر کمتر از سرعت ست شده کروز که میرسه، کروز رو قطع میکنه، یکی دو بار خودش معکوس داد ولی چندین بار کروز قطع شد!!!
واقعاً برای خاندان گرامی و دودمانشون متأسفم که این حجم از بی اعتمادی رو بین مردم ایجاد کردن. دی ماه 1403 ام جی جی تی طرح شب یلدا تحویل 45 روزه ثبت نام کردم تا الان که خرداد ماه 1405 هستش هنوز از ماشین خبری نیست. جالبه که این خاندان ناگرامی کارآفرین نمونه هم معرفی میشن و تندیس هم بهشون میدن به جای کارآفرین نمونه باید بگیم کلاهبردارهای نمونه
بین تارا ۶ دنده و دنا ۶ دنده کدوم از همه لحاظ بهتره؟
لطفا راهنمایی کنید فقط کسایی که از این دو خودرو استفاده کردن و تجربه رانندگی داشتن باهاش و نه صرفا طبق شنیده ها
تارا ۶ دنده بهتره یا دنا ۶ دنده از لحاظ ظاهری که عامه پسندتر باشه و هم از لحاظ موتوری و استهلاک.
مشکلاتی ک تا الان داره مصرف صده ای ده تا ۱۲ لیتر داخل شهر درب صندوق توی شیب ها باز نمیمونه علائم راهنمای دنده عقب روی مانیتور گاهی اوقات محو میشه کوبش کمک روی دست اندازها
سلام دوستان یه سوال دارم ازتون
حقیقتش من پولم بین اوپل کورسا هستش و پراید مدل نهایتا ۸۳ انژکتور
یه ماشین پیدا کردم کورسا ۱۹۹۴ موتور تقویت شده ۱۴۰۰Gm تمیز هم هستش
یه راهنمایی میخواستم بنظر شما امروز تو سال ۱۴۰۵ که قیمت نجومی رفته بالا ۳۰۰ پول یه پراید ۸۳ رو بدم یا یه کورسا که تقریبا سرحال هستش هم ظاهری هم موتوری
ممنون میشم راهنماییم کنید
خودمم از استان گیلان پیام میفرستم و هیچ تجربه ای از ماشین اوپل ندارم
ولی ماشین های پراید پژو سمند از این دسته داشتم.
سلام من یکماه بیشتره ماشینو تحویل گرفتم ، شروع به حرکتش واقعا عذاب آوره ، دو بار تا حالا بردم نمایندگی میگن لرن گیربکس داره ، یه آپدیت میزنن تا ۳ روز خوبه دوباره همونجوری میشه ، نمیدونم چیکارش کنم ، ماشین میزاریم تو D اصلا نمیره جلو بعد یکم گاز میدی دور موتور تا ۳۰۰۰ میره بالا و اصلا یه وضعی یه دفه ماشین میپره جلو ، ماشین خوبیه تو جاده کفی و خلوت که نیاز به ترمز نباشه ولی اگه تو شهر رفتی و ترمز گرفتی دیگه تاز مصیبت شروع میشه اصلا در مقابل تارا و دنا اتومات ارزش خرید نداره اگه که این وضعیتش بخواد مشکل بدون حل باشه بازم اگه کسی رفت و اصلاح کرد و فهمید مشکل چیه ممنون میشم به منم بگید
صدای تق تق از سمت راست عقب خودرو در دست اندازها برای چیه کسی این مشکل رو نداشته که رفع کرده باشه
گول سایپا رو به هیچ وجه نخورید من برج 7 ساینا با تحویل سه ماهه گرفتم، هنوز که هنوزه میگن فعلا فاکتور نمیشه، سایپا یه شرکت داغون ورشکسته است، به هیچ وجه ازش خرید نکنید
1ذخیره
سایپا