search in becharkh جستجو در بچرخ

شما هم سوالی دارید؟

ثبت سوال در انجمن add
ورود به صفحه انجمن

S23 FE یا Xiaomi 13T Pro یا A55 یا Edge 50 Pro کدوم رو بخرم؟

سلام بنده قصد تهیه گوشی موبایل تا رنج 30 میلیون دارم ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن.

با کمی تحقیق چند مدل موبایل رسیدم S23 FE و Xiaomi 13 T Pro و A55 و Edge 50 Pro.

دوستانی هست که گوشی S23 FE دارن آیا این شایعاتی که در مورد این گوشی میگن درسته؟ مثل پایدار نبودن پردازنده داغی بیش از حد و خالی کردن باطری ممنون میشم برای خرید گوشی کمک کنید با تشکر.

نظر شما چیه؟

سوال جدید +

من خودم همه این مدل هارو غیر از موتورولا داشتم الان هم A55 دارم من جات باشم ۱۳ تی پرو میگیرم ولی اگه عجله نداری صبر کن s24 fe بگیر گوشی خوبیه

پاسخ 0

خودم مدل 23FE دارم و قبل از اون 13T داشتم. به طور کلی، 13T Pro صفحه‌نمایش بهتری داره؛ چون هم 12 بیتی هست و هم رنگ‌ها رو با دقت بیشتری نمایش می‌ده. همچنین میزان فلیکر کمتری داره که استفاده در محیط‌های تاریک رو راحت‌تر می‌کنه و کمتر چشم رو خسته می‌کنه. حاشیه‌های صفحه هم کمتر هست، سرعت شارژش خیلی بالاست و باتری قوی‌تری داره. همچنین نیاز به خرید شارژر جداگانه نیست و حافظه‌اش از نوع UFS 4 هست. پردازنده‌اش هم از نوع اسنپدراگون هست که عملکرد بالاتری داره و کمتر داغ می‌کنه، برای بازی هم بهتره. از طرفی، 23FE هم مزایایی داره مثل دوربین بهتر، شارژ بی‌سیم، رابط کاربری One UI، آپدیت‌های منظم و طراحی جمع‌وجور و جذاب. اگر محدودیت بودجه ندارید، به نظرم اول 13T Pro، بعد S23FE و در نهایت A55. اگر بودجه براتون مهمه، می‌تونید A55 رو جایگزین 23FE کنید، چون در حال حاضر تفاوت قیمتی بین این دو حدود 7.7 میلیون تومانه که منطقی نیست و A55 تفاوت چشم‌گیری با FE نداره. حتی باتری A55 بهتره؛ فقط FE صفحه‌نمایش و دوربین بهتری داره، با قابلیت‌های هوش مصنوعی سری S که خیلی کاربردی هم نیست. در نهایت، انتخاب با شماست.

پاسخ 0

آنباکس و بررسی سامسونگ گلکسی a55 - تست دوربین

  • پرطرفدارترین و بهترین گوشی تا 20 میلیون تومن
برای دیدن قیمت و مشخصات کلیک کنید shop