نام کاربری(غیر قابل تغییر)نام انگلیسی شما که به کاربران نمایش داده
میشود
رمز عبور
تغییر رمز عبور
ایمیل اکانت خود را وارد کنید
Ali1111 abbasiiii
به زودی بیوگرافی خودم را در بچرخ تکمیل میکنم
7 ساعت پیش
فیدلیتی پرایم مدل ۴۰۱ دارم گیربکس قدیم
راهی درآوردن دنده از حالت پی هست
بعضی خودرو ها یه جا گذاشته شده با دوسو فشارش میدی دنده خلاص میشه توی این ماشین هم هست؟
فیدلیتی پرایم مدل ۴۰۱ دارم گیربکس قدیم راهی درآوردن دنده از حالت پی هست بعضی خودرو ها یه جا گذاشته شده با دوسو فشارش میدی دنده خلاص میشه توی این ماشین هم هست؟