search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل

Omid
avalinhaghighat

به زودی بیوگرافی خودم را در بچرخ تکمیل میکنم

3 ساعت پیش

بنده از سال بهمن ۴۰۲ دارم ۳۰ هزار تا راه رفتم باهاش این ماشین رو فقط برا مسافرت ها ازش استفاده کردم اولا مانیتورش آفتاب بخوره کلا خاموش میشه و نمایندگی ها هم به بهانه اینکه یونیت ندارن درستش نمیکنن دوما وقتی هوا گرم باشه و رانندگی کنی به شدت صدای تق و توق میده که آدم مبترسه موتورش کامل بریزه پایین واقعا حیف پول که برا ماشین بی کیفیت مثل اینا داده شه گول ۵ سال گارانتی رو هم نخوردید اصلا و ابدا هیج کاری هیچکدوم از نمایندگی ها برا گارانتی انجام نخواهند داد فقط تعویض روغن ش وگرنه اصلا کوچکترین مشکلی داشته باش میگن قطعه ش نیست و باید سماق مکید


× بعدی قبلی