به زودی بیوگرافی خودم را در بچرخ تکمیل میکنم
با سلام دوستان عزیز کسی از وضعیت تحویل و زمان اون برای خودروی تی فایو پلاس ، اطلاع داره ، من چند باری از نمایندگی و تلفنی از تهران پیگیر شدم ، هنوز خبر درستی برای ثبت نامی های مهر 1403 نمیدن ، یه باز تو دی اعلام کردن برج 12 ، الان میگن اونور سال ، بازم معلوم نمیشه کی ، اگه کسی اطلاع بیشتری داره ممنون خبر بدین
2 پاسخ داده شده
سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟