search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل

رضا
rezakarimzadeh

به زودی بیوگرافی خودم را در بچرخ تکمیل میکنم

10 ماه پیش

بررسی بک x3 پرو

سلام دوستان عزیز
سیستم صوتی بک x3 پرو خیلی خوبه آهنگ صدای تو اومد چاووشی رو گذاشتم اون لحظه تک خونی اول اونقدر صدا واضح بود و تفکیک بالایی داشت حس کردم توی حنجره طرف نشستم 🤣
از داخل حس شاسی بودنش خیلی خوبه ولی خوب از بیرون حس می کنی که نهایت باید حس ساندرو استپ وی رو بده که البته به نظر من خیلی بهتره
تسلط راننده روی اطراف ماشین بالاست جلو هیچ نقطه کوری من ندیدم یعنی اون افتضاحی که توی مثلا 207 داریم اصلا اینجا خبری ازش نیست
از X22 به نظرم نرم تر هست
کولر عالی خنک میکنه اون لحظه ای که جوگیر میشی و میخوای شیشه رو بدی پایین متوجه میشی
شتاب خوبه البته مثل پژو پارس که میکنه و میره نیست و یه جورایی منم ترس دارم که یهو گاز بدم و فشاری به گیربکس بیارم
یه ایراد عجیب کمربند سمت شاگرد هست که برای زدن و بازکردنش دسترسی خوبی نداره
شیفتر دنده اگر بک لایت داشت خیلی خوب بود الان برای شیشه بالابرها که بک لایت گذاشتن قشنگ کار آدم رو راه میندازه مخصوصا اوایل که هنوز به جای دکمه ها عادت نکردی.


× بعدی قبلی