search in becharkh جستجو در بچرخ
×

نظرات کاربران

بدون شک در میان گذاشتن نظرات و تجربیات باعث افزایش علم و دانش جامعه میشود.

از تجربیات شخصی ، پیشنهادات و نظرات درباره مسائل روزمره خود بنویسید.

سلام! تو این رنج قیمتی به نظرم گلکسی A15 یکی از قابل اعتمادترین گوشی‌هاست. این گوشی با اندروید ۱۴ و آپدیت‌های منظم ارائه میشه که تجربه کاربری رو بهبود میده. از نظر ساخت، بسیار خوش‌ساخت و باکیفیته، چیزی که واقعاً تو این بازه قیمتی انتظارش رو نداشتم! دور گوشی یه ظاهر فلزی داره که حس استحکام و مقاومت خوبی منتقل می‌کنه. دوربینش معمولیه، ولی برای استفاده‌های روزمره کاملاً خوب عمل می‌کنه. صفحه‌نمایش بسیار عالی و با کیفیتی داره که تجربه تماشای ویدیو و کار با گوشی رو لذت‌بخش می‌کنه. از طرف دیگه، اسپیکرش هم خیلی قویه و صداش واضحه. اگر بین A05s و A15 شک داری، بدون هیچ تردیدی A15 رو انتخاب کن؛ از نظر دوربین، اسپیکر، آپدیت‌های اندروید و رابط کاربری، A15 واقعاً بهتره. علاوه بر این، ۴ سال پشتیبانی از آپدیت‌های اندروید هم یه مزیت بزرگه. با باتری خوب و نمایشگر با کیفیت، این گوشی بهترین انتخاب تو این محدوده قیمتیه. خیلی از انتخابم راضیم!

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A15 سامسونگ Galaxy A15 5G سامسونگ

من گوشی سامسونگ گلکسی A15 رو تازه خریدم و با توجه به قیمتش، از خریدم راضی هستم. گوشی خوش‌دست و راحتیه، و رنگ آبی روشن خریدم که خیلی زیباست و حس داشتن یه گوشی باکیفیت‌ رو به آدم میده. البته گاهی اوقات هنگام کار با گوشی کمی کندی حس می‌کنم، ولی این بیشتر به خاطر اینه که قبلاً گوشی قوی‌تری داشتم و به سرعت بالاتر عادت کردم. با این حال، با توجه به قیمت و امکاناتی که داره، فکر می‌کنم گلکسی A15 همچنان یه انتخاب خیلی خوبه و ارزش خرید بالایی داره.

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A15 سامسونگ Galaxy A15 5G سامسونگ

من گوشی سامسونگ گلکسی A15 رو خریدم و دلایل انتخابم کاملاً واضح بودن. اول از همه، صفحه نمایش باکیفیت Super AMOLED واقعاً جذاب و روشنه و تجربه تماشای ویدیوها و بازی‌ها رو لذت‌بخش می‌کنه. گوشی خیلی خوش‌دست و زیبا طراحی شده. پردازنده قدرتمند گوشی هم باعث میشه که برنامه‌ها و بازی‌ها روان اجرا بشن، و از نظر من برای کارهای روزانه و حتی بازی‌های سنگین مثل کالاف کاملاً مناسبه. دوربین سلفی و دوربین اصلی هر دو عملکرد خیلی خوبی دارن و عکس‌ها رو با کیفیت مناسبی می‌گیرن. با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1، نرم‌افزار گوشی به‌روز و کاربرپسنده و تجربه کار باهاش خیلی راحت و روانه. علاوه بر این، پلاستیک با کیفیت بدنه هم احساس مقاوم بودن گوشی رو میده. از خریدم خیلی راضیم و این گوشی رو واقعاً به هرکسی که دنبال گوشی میان‌رده با امکانات خوب هست پیشنهاد می‌کنم.

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A15 5G سامسونگ Galaxy A15 سامسونگ

سلام، من دو ماه خریدم ،صداش خیلی زیاده ،اعصابمون ریخته بهم ،از شرکت اومدن دیدن میگن موتورش خیلی خوبه،تنها مشکلش صداشه ،خیلی پشیمونم

پاسخ 5
کندی

دوستان به ما گفتن ماشین t5 کلا مونتاژ چین هست یعنی حدود هفتاد هشتاد درصد آماده وارد کشور میشه و اینکه نسبت به سیاست های گمرک بستگی داره چند روز تو گمرک گیر کنه!

پاسخ 3
فردا

سلام و عرض ادب بعد از مدت‌ها تحقیق و بررسی، تصمیم به خرید این گوشی گرفتم و واقعاً از انتخابم راضی هستم. به جرات می‌تونم بگم که بعد از A52s، این یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ای است که سامسونگ تولید کرده. پردازنده‌اش عملکرد بسیار خوبی داره و نکته مهم‌تر اینه که کاملاً پایدار کار می‌کنه و حرارت زیادی هم تولید نمی‌کنه. نمایشگر هم به لطف آپدیت اخیر، رنگ‌ها رو خیلی زنده و دلنشین نشون میده. از هر نظر، این گوشی ارزش خرید داره. موفق باشید!

پاسخ 1
سامسونگ Galaxy A55 سامسونگ

دوستان گرامي من به عنوان كوچيك همتون راجب نگهداري و آب بندی ماشيناتون يه سری نكته بگم تا به اميد خدا ماشيناتون به مشكلي بر نخوره! تا هزار كيلومتر سعي كنيد بيشتر از صدتا سرعت نريد! ترمز ناگهاني نزنيد! سربالايي و فشار ماشينو نندازين! استارت اوليه حداقل دو دقيقه درجا كار كنه بعد از اينكه ماشين ساسات كرد شروع به حركت كنيد! حتما حتما بعد از هزارتا روغنو خودتون عوض كنيد ولي به فيلتر روغن دست نزنيد تا گارانتي باطل نشه! سرويس هزارتايي براي آچاركشي ببريد نمايندگي! اين ماشين سيستم cvvt داره فوق العاده حساسه به روغن پس جدي بگيريد! بعد از دوهزار كيلومتر حتما حتما روغن گيربكسشو عوض كنيد شركت روغن خوب نميريزه اين باعث ميشه گيربكس به صدا نيوفته و دنده هاتون بدونه تقه جا بخوره! براي اينكه نوسان برقي نداشته باشين اتصال بدنه رو تقويت كنيد!

پاسخ 0
سایپا اطلس سایپا

وزارت صمت با دریافت رشوه به هر کس و ناکسی مجوز ساخت یا واردات خودرو میدهد منجمله به همین مدیران حرامزاده و آشغال فردا موتورز که نه خودروسازند نه صنعت کار نه انسان

پاسخ 0
فردا

چند روزه که این گوشی رو خریدم و باید بگم که برخلاف برخی نظراتی که قبلاً خونده بودم، گوشی خوش دستی هستش و وزن این گوشی هم به هیچ عنوان مانند آنچه که گفته می‌شود سنگین نیست و به راحتی قابل استفاده است! عملکرد دوربین‌ها فوق‌العاده است و تصاویر بسیار خوبی می‌گیره. سرعت بارگذاری و جابجایی بین صفحات بی‌نظیره. کیفیت نمایشگر رضایت‌بخشه از نظر صوتی، صدای گوشی کاملاً واضح و بلند است. من آداپتور شارژر ۲۵ وات T2510 خریدم که واقعاً سرعت شارژ خوبی داره و سوپر فست شارژ میکنه. با توجه به قیمت و عملکردش، از خریدم کاملاً راضی‌ام.

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A55 سامسونگ

سامسونگ گلکسی a05 قیمت پایین ولی امکانات زیادی داره. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر که شارژ را تا مدت زمان زیادی نگه می‌دارد، حافظه داخلی۶۴ گیگ، رم ۴ گیگ، اندروید ۱۳، گرافیک تصاویر بالا. قیمت واقعا پایین گلکسی a05 به نسبت امکانات زیادش این گوشی رو به گزینه خوبی برای خرید تبدیل کرده. هرچند عیوبی هم دارد از جمله نداشتن آداپتور شارژر و داشتن فقط کابل شارژ که البته جدیدا همراه اکثر موبایل ها آداپتور شارژر نیست و چون جدیدا هیچ موبایلی مثل گذشته شارژر همراه موبایل خریداری شده نیست، پس جزو عیوب آن به حساب نمی آید. خرید گلکسی a05 را توصیه میکنم و گزینه واقعا مناسب و خوبی میدانم. اندروید ۱۳ باتری 5000ma ظاهر و اندازه شکیل و مناسب حافظه داخلی ۶۴ گیک ورم ۴ قیمت خیلی پایین آن به نسبت کیفیت و امکانات آن و در مقایسه با قیمت بازار

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A05 سامسونگ

سلام من گلکسی a55 همون اول که اومد خریدم و الان نزدیک ۷ ماهه که دارم باهاش کار میکنم. مثل روز اولش کار میکنه خدا شاهده ۱ بار هنگ نکرده, من زیاد اهل بازی نیستم ولی تو کار عادی روزانه اصلا داغ نمیکنه واقعا از همه لحاظ گوشی خوبیه. من s23 fe تازه اومد خریدم چند روز دستم بود فاجعه بود با ضرر فروختم اصلا سمتش نرو بیچاره میشی a55 بگیر.

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A55 سامسونگ

https://www.karzar.net/163544 امضا کنید دوستان

پاسخ 0
فردا

به هیچ وجه خوب نیست قابل اعتماد هم نیست بیشتر شبیه کلاهبرداریه

پاسخ 0
فردا

کی می‌خواهند خودرو تحویل بدن من ۱۶دی ثبت نام کردم مرداد تکمیل وجه امروز ۲۲مهر هنوز خبری نیست

پاسخ 0
فردا

سلام من چند روزی هست ماشین اطلس تحویل گرفتم فقط مشکلی که داره دنده یک ریپ میزنه ماشین حول به جلو عقب میکنه کسی میتونه کمکم کنه برای چیه

پاسخ 0
سایپا اطلس سایپا

از سال ۸۴ که اولین گوشی‌ام رو خریدم تا الان همیشه طرفدار سامسونگ بودم. با توجه به استفاده سنگینی که از گوشی دارم، مثل بازی‌های سنگین و ویرایش عکس و ویدیو، به دنبال یک گوشی جدید بودم. گوشی هایی مثل Redmi Note 13 Pro و Poco X6 رو دستم گرفتم و تست کردم اما هیچ‌کدوم کیفیت و احساسی که می‌خواستم را نداشتند، تا اینکه به Galaxy A55 رسیدم. اگر به دنبال کیفیت ساخت عالی، طول عمر بالا و کارایی بدون مشکل هستی، سامسونگ رو انتخاب کن. اگر تنها به دنبال مشخصات فنی و اعداد و ارقام الکی مثل دوربین ۲۰۰ مگایی و رام ۱۲ و شارژر ۶۰ ۷۰ واتی هستی برو برندهای چینی‌ رو انتخاب کن، که عمرشون به دو سال هم نمیرسه. صفحه‌نمایش Super AMOLED سامسونگ هیچ رقیبی نداره. بعد از حدود ۲۰ سال تجربه استفاده از سامسونگ همچنان سامسونگ را انتخاب می‌کنم و از خرید آن راضی هستم.

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A55 سامسونگ

20 شهریور 1403 تکمیل وجه اطلس انجام دادم. هنوز خبری از شاسی و پلاک نیست. کسی میدونه چقدر تاخیر در تحویل داره سایپا؟

پاسخ 0
سایپا اطلس سایپا

خیلی ممنونم از تارا واقعا خونم چیزی نداشتم با تارا خیلی سریع رفتم خرید کردم دستتون درد نکنه که بفکر ما اقشار ضعیف هستید

پاسخ 0
تارا

سامسونگ گلکسی a05 گوشی خوب و خوش دستیه نسبت به قیمتش واقعا ارزش خرید داره اندروید گوشی هم 14 بود. کیفیت تصویر صفحه عالی ، راه اندازی ساده و راحت ، کیفیت دوربین عالی ، برای خرید پیشنهاد میکنم.

پاسخ 0
سامسونگ Galaxy A05 سامسونگ

تجربه استفاده خودمو از گوشی شیائومی ردمی نوت 13 4g میگم خوب گوش کن چون گوشی بازم و دقیق میگم. صفحه نمایش این گوشی در این بازه قیمتی فوق‌العاده است، و واقعاً نمی‌شه چیزی بهتر از این پیدا کرد. باتریش رو به خوبه، اگه 120 هرتز بذارید، شارژ سریعتر خالی می‌شه. با استفاده معمولی حدود 10 -12 ساعت دوام میاره، ولی با 120 هرتز حتی نصف روز هم شارژ نگه نمی‌داره. فست شارژش بی‌نظیره و تو 10 دقیقه حدود 20 درصد شارژ می‌کنه. در مورد چیپست باید بگم که من لگی ندیدم. اهل بازی سنگین نیستم اما کلی برنامه دارم. دوربین هم نسبت به چند گوشی مقایسه کردم. از A73 سامسونگ، نوت 12 و نوت 11 خیلی بهتر هستش و حتی از پوکو M5s هم قوی‌تره. شگفت‌زده شدم که عملکردش با نوت 12 5g تقریباً برابره، که واقعاً دوربین قوی‌ای داره. دوربین سلفی با ادیت خیلی خوبه، ولی بدون ادیت معمولیه. اینم باید بگم که دوربین این گوشی قابلیت ادیت‌پذیری بالایی داره، و اگر علاقه‌مند به ادیت عکس باشید، می‌تونید عکس‌های فوق‌العاده‌ای باهاش بگیرید. تنها چیزی که کمی ناامیدکننده بود، نداشتن لرزشگیر اپتیکال هست؛ لرزشگیر دیجیتال داره. در کل، با توجه به ویژگی‌هاش، ارزش خرید بسیار بالایی داره و در این رنج قیمت واقعاً یه گزینه خوب محسوب می‌شه.

پاسخ 0
شیائومی Redmi Note 13 4G شیائومی
در حال بارگیری نظرات بیشتر