search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

خودرو | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات خودرو با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 120 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس R.b
apouyaa R.b
11 ساعت پیش

سلام دوستان یه سوال دارم ازتون
حقیقتش من پولم بین اوپل کورسا هستش و پراید مدل نهایتا ۸۳ انژکتور
یه ماشین پیدا کردم کورسا ۱۹۹۴ موتور تقویت شده ۱۴۰۰Gm تمیز هم هستش
یه راهنمایی میخواستم بنظر شما امروز تو سال ۱۴۰۵ که قیمت نجومی رفته بالا ۳۰۰ پول یه پراید ۸۳ رو بدم یا یه کورسا که تقریبا سرحال هستش هم ظاهری هم موتوری
ممنون میشم راهنماییم کنید
خودمم از استان گیلان پیام میفرستم و هیچ تجربه ای از ماشین اوپل ندارم
ولی ماشین های پراید پژو سمند از این دسته داشتم.

0 dislike icon
ذخیره copy
پراید 111 پراید 141 پراید 132 پراید 131 اپل کورسا پراید اپل
عکس مسعود
masoud.m.d مسعود
16 ساعت پیش

سلام من یکماه بیشتره ماشینو تحویل گرفتم ، شروع به حرکتش واقعا عذاب آوره ، دو بار تا حالا بردم نمایندگی میگن لرن گیربکس داره ، یه آپدیت میزنن تا ۳ روز خوبه دوباره همونجوری میشه ، نمیدونم چیکارش کنم ، ماشین میزاریم تو D اصلا نمیره جلو بعد یکم گاز میدی دور موتور تا ۳۰۰۰ میره بالا و اصلا یه وضعی یه دفه ماشین میپره جلو ، ماشین خوبیه تو جاده کفی و خلوت که نیاز به ترمز نباشه ولی اگه تو شهر رفتی و ترمز گرفتی دیگه تاز مصیبت شروع میشه اصلا در مقابل تارا و دنا اتومات ارزش خرید نداره اگه که این وضعیتش بخواد مشکل بدون حل باشه بازم اگه کسی رفت و اصلاح کرد و فهمید مشکل چیه ممنون میشم به منم بگید

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس زهرا
zari123 زهرا
17 ساعت پیش

سلام دوستان کسی ۴۰۵ ماشین سهند تحویل گرفته

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا سهند سایپا
هر میوه‌ای میخوای بریز توش

حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه

  • حتی هویج هم برات پودر میکنه!
  • توی کمتر از یک دقیقه هم ظرفشو بشور و تمام!

یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس بهرامی
omidhbf بهرامی
1 هفته پیش

سلام دوستان کسی sx5 ثبت نام خرداد۱۴۰۳ هست که ماشینش رو تحویل گرفته باشه متاسفانه من که تحویل نگرفتم ،کسی هست راهنماییم کنه سپاس

7 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس نیکنام
nicnam نیکنام
7 روز پیش

سلام به همگی ، من سه ماهه ری را گرفتم و حدود ۶۰۰۰ کیلومتر با هاش رفتم. مصرف سوختش به طور متوسط صدی حدود ۱۰ تا ۱۰.۵ می باشد. آیا این مصرف سوخت طبیعی هست یا بالا می باشد؟؟

4 dislike icon
ذخیره copy
ایران خودرو ری را ایران خودرو
عکس Amir
amir.91 Amir
23 ساعت پیش

یعنی به شدت صدا دارد و مصرفش خیلی بالا ست

1 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس مسلم
moslembagh مسلم
1 هفته پیش

سلام من راننده تاکسی بودم پژو و سمند و پارس داشتم تارا بهتر از ماشینهای قبلیمه ، انصاف موتور بنزین کمی میسوزه ، صدای موتور کمه ، داخل اتاق خیلی جاداره به نظرم دلیلش شکل داشبرده نصف زیر داشبرد نیست و جای پای جلو و عقب خیلی باز شده ، ستون وسط در هم خیلی بزرگه و اینم کمک کرده به جای پای عقب ، به شدت ماشین خانوادگیه جادار کم استهلاک بی سرو صدا ، به نظر من از ۱۰ ۷ میگیره

0 dislike icon
ذخیره copy
تارا
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس فرشاد قدیمی
fghadimi فرشاد قدیمی
2 روز پیش

درود بر دوستان گرامی حدودا ۱۰ روزه ایگل تحویل گرفتم و نزدیک ۳۰۰ کیلومتر باهاش رانندگی کردم یکی از ایرادات جدی و اساسی این ماشین در شروع حرکت می باشد یعنی اگر ماشین را روی D قرار بدهید با ۴ ۵ ثانیه تاخیر ماشین شروع به حرکت می کند و اگر بخوایید گاز بدید ماشین حالت پرش پیدا می کند مخصوصا در توقف ها و شروع حرکت ها حتی با زمان دادن و نیش گاز نیز مشکل برطرف نمیشه و احساس می کنم اصطلاحا باید با این مشکل بسوزیم و بسازیم به غیر از این مشکل من عیب دیگه ای ندیدم سواری خوبی داره نرم و راحته اصلا تعویض دنده رو در رانندگی متوجه نمی شید تنها ایرادی که تا الان خیلی تو چشم میاد همانی بود که عرض کردم اگر کسی راه حلی داره یا مشکل برطرف شده لطفا به اشتراک بگذارید

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس mor
fei mor
5 روز پیش

سلام من ایگل تازه تحویل گرفتم شروع به حرکتش خیییلییی ایراد داره به نظرتون قابل حل هست یا همینجوری میمونه اگر اینجوری بمونه واقعا افتضاحه باید ببرم بفروشم

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس علی
ali373 علی
18 ساعت پیش

صدای تق تق از سمت راست عقب خودرو در دست اندازها برای چیه کسی این مشکل رو نداشته که رفع کرده باشه

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc x5 kmc
عکس ادریسی پور
hosein44 ادریسی پور
1 روز پیش

سلام مت میخوام kmc A5 کارکرده بخرم ،خواستم ببینم بخرم یا نه ،مشکلاتش چیه؟

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس موسوی
moodavi موسوی
2 روز پیش

ماشین من یکماه بعد از تحویل کمک فنرش به صدا افتاد . بعد از ۴ ماه در هنگام چرخاندن فرمان صدای تق تق داد . نمایندگی گفت ایرادش کمه و باید بگزارید میزان خرابیش بیشتر بشه تا تعمیر کنیم. گیربکس هم تاخیر در شروع حرکت داره کلا کیفیتش یک چهارم قیمتش هست

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس مهدی
mahdihassani مهدی
2 روز پیش

ایا اهو کم استهلاکه؟ آمریکایی بهتره یا کاناداییش؟

0 dislike icon
ذخیره copy
جیپ آهو جیپ
عکس Farzad
farzad321 Farzad
3 روز پیش

سلام ماشین کی ام سی ایکس ۵ کولرش واقعا افتضاحه کسی تجربه ای داره راهنمایی کنه

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc x5 kmc
عکس Amirmoham-d
ash6546 Amirmoham-d
3 روز پیش

سلام وقت همه بخیر من از اول یدونه پژو ۴۰۵ داشتم که حدود ۱۱ سال از صفری دست من بود و خیلی خیلی هم از نظر موتور اذیتم کرد ، الان یدونه سورن پلاس خریدم و از اون ماشاالله خیلی خیلی خیلی راضی ام از هر لحاظ ، من میخوام ماشین رو دنده اتومات کنم ، بعضی ها میگن تارا گیربکسش خرج باز میکنه و ... ، به نظرتون کدوم خوبه برای روندن؟ لطفا هر کی تجربه داره راهنماییم کنه والا گیج شدم ، بعضی ها خیلی تعریف میکنن بعضی ها هم خیلی بد میگن

1 dislike icon
ذخیره copy
تارا
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس ایمان عمو کاظمی
iman.k ایمان عمو کاظمی
3 روز پیش

سلام دوستان من میخوام ۵۱۱ بخرم سوالم اینه شما از سواری ماشین راضی هستین اذیت نمیکنه ؟ شتابش میگن ناامید کننده هستش واقعا اینجوریه ؟ خدماتش چطوره ؟

0 dislike icon
ذخیره copy
فردا fmc 511 فردا
عکس Saharzad
saharzad Saharzad
4 روز پیش

سلام خوبین وقتتون بکام من ماشین م وی ۱م ۱۱۰ میخوام بگیرم آیا برای مسافرت هم خوب است ومسحت تا چند کیلومتر ممنون میشم کمکم کنید چون مسیرم تهران مشهد هستش

0 dislike icon
ذخیره copy
ام وی ام 110 ام وی ام
عکس محمد
alerza محمد
4 روز پیش

ماشین اطلس جی دارم وقتی گاز میدم بیشتر از ۱۶۰ تا نمیره ولی عقربه روی ۲۰۰ میره مشکل چیه

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا اطلس سایپا
عکس محمد
alerza محمد
4 روز پیش

سلام خودرو اطلس جی دارم وقتی گاز میدم بیشتر از ۱۶۰ تا نمیره ولی آمپر روی ۲۰۰ را نشون میده مشکل چیه

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا اطلس سایپا
عکس GABRIEL
gabriel GABRIEL
لطفا کمکم کنید 5 روز پیش

من ی نفر را گم کردم فقط پلاک ماشین دارم ازش لطفا خواهش میکنم کمکم کنید کارم خیلی گیره کس میتونه کمکم کنه واقعا کارم خیلی گیره کمکم کنید

0 dislike icon
ذخیره copy
پراید 131 پراید
عکس abas
ghaniloo abas
5 روز پیش

سلام دوستان كسي از دوستان تيپ١ يا تيپ٣ فرمان دي كات نصب كردن مي خواستم ببينم تجرّبه اي دارن و اينكه مشكلي پيش نمي ياد

0 dislike icon
ذخیره copy
آئودی q5 e tron آئودی
عکس Parviz
ebrahimi134p Parviz
6 روز پیش

سلام دوستان من خواهش می کنم از این شرکت اصلا ماشین نخرید
چون فقط اشغال می فروشه و بعد از فروش هم گارانتی اون یعنی هیچ فقط مردم را مسخره کرده
چون پول تمام وسایل بی کیفیتی که دوباره به اسم گارانتی روی ماشین نصب می کنه از شما میگیره
و به بهانه های مختلفی میگه جزو گارانتی نیست
چون خودم شاهین دارم تو ۱۵ هزار کیلومتر صدای توربو در آمده بود
رفتم نمایندگی گفتن واشر منیفول و واشر توربو ایراد داره درخواست قطعه باید بشه
بعد از ۲۰ روز رفتم گفتند فقط واشر توربو جز گارانتی هستش بقیه را باید خودت بپردازی
حتی اجرت تعویض را حتی پول پیچ های توربو را هم از خودم گرفتن
تو را به خدا از این شرکت خرید نکنید
بلکه این اشغال فروش جمع کنه بره.

0 dislike icon
ذخیره copy
شاهین پلاس اتوماتیک شاهین اتومات cvt شاهین سایپا
عکس هادی
hadi1364 هادی
1 هفته پیش

مفت هم نمی ارزه

ماشین کارون داخل ترافیک یا ایست کامل داغ میکنه
من ترموسات شو برداشتم فن کلاچ عوض کردم واتر پمپ هم عوض کردم رادیات سیخ زدم فرنگی عوض کردم هردو هم امپر هم اب قاب فن نو برداشتم
خلاص همه کار کردم فقط مونده واشر سر سیلندر با ته سیلندر که عوض کنم هنوز که هنوز داغ میکنه
ماشین مدل ۱۴۰۱ تحویل ۱۴۰۲ و ۱۰۰۰۰ کار کرده
خسته شدم از پول خرج کردن
آخه * ها این دیگه چی ساختین واسه مردم
این به در منطقه سرد سیر میخوره نه جنوب کشور که دما به ۶۰ درجه میرسه و بعد فن کلاچ گذاشتین.

0 dislike icon
ذخیره copy
زامیاد کارون زامیاد
عکس عباس سلمان پور
salmanpourabbas عباس سلمان پور
کارمند خودرو : دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۴ بوشهر 1 هفته پیش

قبل خرید نظرات میخوندم گلایه از مصرف سوخت بود که برای من بعد از ۱۰ هزار راه رفتن تجربه میگم مسیر گناوه به بوشهر از راه بندر ریگ رفتم باک ۵۸ لیتر فوول کردم رفت برگشت ۲۷۰ کیلومتر شد روی حالت اسپورت S که چراغ هشدار بنزین روشن شد مصرف شد ۲۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر که واقعا وحشتناک میسوزونه جالب توی شهر مصرفش روی حالت معمولی D مصرفش ۳۳۰ کیلومتر با یک باک میره ؟!! معمولا توی مسیر های طولانی مصرف سوخت کمتر میشه. هایما اس ۵ ۶at داشتم هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر میسوزوند توی شهر ولی توی مسیر های بلند ۸ لیتر میسوزوند که خوب بود دیگنیتی من برعکس انجام میده پس شد : توی شهر ۳۳۰ کیلومتر میرم مصرفش ۱۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر توی مسیر بلند بین استانی ۲۷۰ کیلومتر روی حالت اسپورت S مصرف ۲۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف میکنه در کل مصرف سوختش زیاد و رانندگیش لذت بخش راحتی نرمی و بی صدا نه اونقدر کمتر از خودرو هایما s5 6AT هست

0 dislike icon
ذخیره copy
بهمن موتور دیگنیتی پرایم بهمن موتور
عکس Edrisi
mellatyadakir Edrisi
1 هفته پیش

در نام گذاری خودروهای بنز عبارتهای مانند A-Class، C-Class، E-Class و S-Class. منظور چیه ؟
https://www.mellatyadak.com

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس فهیمه
fahime1368 فهیمه
1 هفته پیش

من بین تارا دستی و دنا پلاس دستی موندم . خیلی هم تحقیق کردم هر کدوم یه مزایا و معایبی دارند .‌ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدم که کدوم به چند درصد هم شده بیشتر ارزش خرید داره؟ من خودم ظاهری تارا رو بیشتر میپسندم

1 dislike icon
ذخیره copy
تارا
عکس FM
f..m FM
1 هفته پیش

مقایسه لاماری ایما و دیگنیتی پرستیژ

میخواستم بدونم کسایی که تجربه رانندگی با لاماری ایما و دیگنیتی پرستیژ داشتن کدوم یکی رو پیشنهاد میدن؟

0 dislike icon
ذخیره copy
لاماری ایما لاماری ایما هیبرید HEV بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور دیگنیتی پرایم لاماری بهمن موتور
عکس مجید
majid123 مجید
1 هفته پیش

شرکت فردا موتورز خیلی کلاه بردار و شیاده برج ده ۱۴۰۳ تکمیل وجه کردم الان که خرداد ۱۴۰۵ هست هیچ خبری از ماشین نیست نمایندگی تهران زنک میزنم فقط میگن این ماه و اون ماه خدا لعنتشون کنه مردمو سر کار گذاشتن

0 dislike icon
ذخیره copy
ام جی gt ام جی
عکس احمد
ahmad22 احمد
1 هفته پیش

این نور مانیتور اطلس چجوری کم و زیاد میشه

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا اطلس سایپا
عکس اباذر
abazar65 اباذر
1 هفته پیش

ال 90 بخرم یا نه

سلام دوستان من یه x60 دارم می‌خوام بفروشم یه ال 90 بخرم
لطفاً منو راهنمایی کنید بخرم یا نه
اگه یه موقع خریدم مدل چند بخرم ممنون میشم.

0 dislike icon
ذخیره copy
رنو ال 90 - تندر 90 رنو
عکس Amir
a55555 Amir
2 هفته پیش

نشت آب شیشه جلو کی ام سی

سلام من تازه کی ام سی a5 خریدم یه شمال رفتم نشت آب شیشه جلو داشت طوری که ستون ماشین پر آب بود

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
عکس جواد
javh جواد
2 هفته پیش

باسلام از یکی از نمایندگی ها شنیدم که تولید تیگارد x35 می خواد قطع بشه، اگه این گفته درست باشه ، قطعاتش سخت گیر میاد و همچنین بازار خرید و فروش آن بی رونق میشه.

4 dislike icon
ذخیره copy
تیگارد x35 تیگارد
عکس صفر نادری
safai صفر نادری
2 هفته پیش

من با توجه به وضعیت جسمی که دارم طلا های همسرم مفت فروختم برای فردا موتور ثبت نام کردم اما هنوز 18ماه شده جواب نمی‌دهند من از پاهام جانباز هستم نمیدانم به کجا شکایت کنم 09143416996

3 dislike icon
ذخیره copy
فردا sx5 فردا
عکس مهدی
mmf مهدی
2 هفته پیش

سلام من یه دنا ۶دنده خشک گرفتم از اون جا مسیر زندگیم عوض شد... ماشین در حال خلاص لخ لخ میکرد، دیسک و صفحه و بلبرینگ عوض کردیم! همون روز اول چرخ عقبش صدا میداد و توپی چرخ عقب عوض کردیم! بوقش هم هفته اول سوخت! چراغهای جلو و عقب همشون بخارمیزدن توی بارون! کمک جلو سمت راستش هم از اول صدا میده و عوض هم کردیم حل نشد و میگن مدلشه! روغن هم که کم کردنش برای نمایندگی عادیه! سنسور بارانش که مشکل داره! ترمزاش سوت میکشه! مهم تر از همه هنوز دو ماه نشده یهو وسط رانندگی فرمانش سفت شد و کلی چراغ پشت آمپر روشن شد و کیلومتر شمار از کار افتاد و بعدش ماشین رو به بدبختی رسوندم نمایندگی! کولرشم زوزه میکشه وقتی روشنه! روی ناهمواری ها ماشین کش میومد و یه صدایی از توی ستون عقب میاد که متوجه شدیم مال جک در صندوقه وقتی تحت فشاره! صدای باد هم از ۱۲۰ تا به بعد جوری توی کابین میاد انگار توی پیکان نشستی! مزیتش موتور تنفس طبیعی و مصرف سوخت قابل قبول و دنده ۶ و ظاهرش اونم دررنگ مشکیشه

0 dislike icon
ذخیره copy
دنا پلاس 6 دنده ef7p دنا
عکس علیرضا
amir3333 علیرضا
2 هفته پیش

سگ تارا می‌خره من فروختم ساینا خریدم خدا

27 dislike icon
ذخیره copy
تارا
عکس علی
sajam227 علی
2 هفته پیش

ون کاروان مدل بالا و رنک سفید میخواهم، اگر سمت تهران کسی سراغ داه معرفی کنه 09126979882

0 dislike icon
ذخیره copy
ون کاروان سایپا ون
عکس علی
mz علی
2 هفته پیش

عجب نامردایی هستن 6 ماهه فروش فوری سه ماهه رو هنوز تخویل ندادن

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا سهند سایپا
عکس توفیق
tofek توفیق
2 هفته پیش

بنده مرداد ۴۰۴ چانگان ۵۵تحویل گرفتم بعد دیدم امپر بنزين کار نمیکنه برج ۸برای سرویس اولیه وتعمیر امپر به نمایندگی بندرعباس بردم که خدا بده برکت به این نمایندگی اول اینکه نمایندگی به شدت کثیف وفرسوده وبی نظم وبرخورد مسولین بد انگار ارث باباشون دزدیدی برام کاری نکردن فقط روغن عوض کردن وبابت پمپ اول گفتن شاید موش سیم کشی پمپ خورده زمانی که داخل گمرگ بود واصلا نگاه به پمپ نکردن در واقع متخصصی ندارن بنظرم شرکت سایپا بجای نمایندگی با یک تعویض روغنی قرار می‌بست بهتر بود تاحالا که ۴۰۵/۳/۶ میباشد امپر بنزين کار نمیکنه شرکت سایپا هیچ نظارتی به نمایندگی‌ها نداره فقط پول از مردم می‌گیرند

0 dislike icon
ذخیره copy
چانگان cs55 چانگان
عکس مهدی تاجیک
mahditaj مهدی تاجیک
3 هفته پیش

سلام منم دنا 6دنده efpدارم مشکل کم کردن روغن داره الان که 3200تا باهاش راه رفتم نوک گیج کمی روغن داره بقیش خشکه.آیا این عیب طبیعیه.باید روغن سرش بریزم؟

2 dislike icon
ذخیره copy
دنا پلاس 6 دنده ef7p دنا
عکس ahwazi
m3135552 ahwazi
3 هفته پیش

با سلام خدمت همگی، ماشینم چانگان cs55 پلاس هیبریدی ۲۰۲۵ هستش. متاسفانه مدتیه که وقتی روی بنزین می‌افته، صدای تق‌تق فلزی رگباری و شدید میده. جاده بیرون شهر این صدا رو نداره ولی توی شهر این صدا رو میده

0 dislike icon
ذخیره copy
چانگان cs55 پلاس چانگان
در حال بارگیری نظرات بیشتر