گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات خودرو با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
120 نفر آنلاین
سلام من یکماه بیشتره ماشینو تحویل گرفتم ، شروع به حرکتش واقعا عذاب آوره ، دو بار تا حالا بردم نمایندگی میگن لرن گیربکس داره ، یه آپدیت میزنن تا ۳ روز خوبه دوباره همونجوری میشه ، نمیدونم چیکارش کنم ، ماشین میزاریم تو D اصلا نمیره جلو بعد یکم گاز میدی دور موتور تا ۳۰۰۰ میره بالا و اصلا یه وضعی یه دفه ماشین میپره جلو ، ماشین خوبیه تو جاده کفی و خلوت که نیاز به ترمز نباشه ولی اگه تو شهر رفتی و ترمز گرفتی دیگه تاز مصیبت شروع میشه اصلا در مقابل تارا و دنا اتومات ارزش خرید نداره اگه که این وضعیتش بخواد مشکل بدون حل باشه بازم اگه کسی رفت و اصلاح کرد و فهمید مشکل چیه ممنون میشم به منم بگید
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
سلام دوستان کسی sx5 ثبت نام خرداد۱۴۰۳ هست که ماشینش رو تحویل گرفته باشه متاسفانه من که تحویل نگرفتم ،کسی هست راهنماییم کنه سپاس
سلام به همگی ، من سه ماهه ری را گرفتم و حدود ۶۰۰۰ کیلومتر با هاش رفتم. مصرف سوختش به طور متوسط صدی حدود ۱۰ تا ۱۰.۵ می باشد. آیا این مصرف سوخت طبیعی هست یا بالا می باشد؟؟
سلام من راننده تاکسی بودم پژو و سمند و پارس داشتم تارا بهتر از ماشینهای قبلیمه ، انصاف موتور بنزین کمی میسوزه ، صدای موتور کمه ، داخل اتاق خیلی جاداره به نظرم دلیلش شکل داشبرده نصف زیر داشبرد نیست و جای پای جلو و عقب خیلی باز شده ، ستون وسط در هم خیلی بزرگه و اینم کمک کرده به جای پای عقب ، به شدت ماشین خانوادگیه جادار کم استهلاک بی سرو صدا ، به نظر من از ۱۰ ۷ میگیره
فکر میکردم شاید الکی باشه اما واقعا معجزه میکنه
واقعا انقدر هوا سبک میشه دلت نمیاد از خونه بری بیرون.
درود بر دوستان گرامی حدودا ۱۰ روزه ایگل تحویل گرفتم و نزدیک ۳۰۰ کیلومتر باهاش رانندگی کردم یکی از ایرادات جدی و اساسی این ماشین در شروع حرکت می باشد یعنی اگر ماشین را روی D قرار بدهید با ۴ ۵ ثانیه تاخیر ماشین شروع به حرکت می کند و اگر بخوایید گاز بدید ماشین حالت پرش پیدا می کند مخصوصا در توقف ها و شروع حرکت ها حتی با زمان دادن و نیش گاز نیز مشکل برطرف نمیشه و احساس می کنم اصطلاحا باید با این مشکل بسوزیم و بسازیم به غیر از این مشکل من عیب دیگه ای ندیدم سواری خوبی داره نرم و راحته اصلا تعویض دنده رو در رانندگی متوجه نمی شید تنها ایرادی که تا الان خیلی تو چشم میاد همانی بود که عرض کردم اگر کسی راه حلی داره یا مشکل برطرف شده لطفا به اشتراک بگذارید
سلام من ایگل تازه تحویل گرفتم شروع به حرکتش خیییلییی ایراد داره به نظرتون قابل حل هست یا همینجوری میمونه اگر اینجوری بمونه واقعا افتضاحه باید ببرم بفروشم
صدای تق تق از سمت راست عقب خودرو در دست اندازها برای چیه کسی این مشکل رو نداشته که رفع کرده باشه
سلام مت میخوام kmc A5 کارکرده بخرم ،خواستم ببینم بخرم یا نه ،مشکلاتش چیه؟
ساخت برند خوش نام فورد آمریکا
بودنش نسبت به نبودنش مثل بودن و نبودن برق تو خونست
قابلیت پاشیدن کف هم داره
یه کف یکنواخت، روی تمام سطح خودرو ایجاد میکنه
فقط کافیه با یه دستمال نرم کف رو بمالید و بعد آب کشی کنید
به نسبت قیمت بی نظیره، در خریدش شک نکنید.
ماشین من یکماه بعد از تحویل کمک فنرش به صدا افتاد . بعد از ۴ ماه در هنگام چرخاندن فرمان صدای تق تق داد . نمایندگی گفت ایرادش کمه و باید بگزارید میزان خرابیش بیشتر بشه تا تعمیر کنیم. گیربکس هم تاخیر در شروع حرکت داره کلا کیفیتش یک چهارم قیمتش هست
سلام ماشین کی ام سی ایکس ۵ کولرش واقعا افتضاحه کسی تجربه ای داره راهنمایی کنه
سلام وقت همه بخیر من از اول یدونه پژو ۴۰۵ داشتم که حدود ۱۱ سال از صفری دست من بود و خیلی خیلی هم از نظر موتور اذیتم کرد ، الان یدونه سورن پلاس خریدم و از اون ماشاالله خیلی خیلی خیلی راضی ام از هر لحاظ ، من میخوام ماشین رو دنده اتومات کنم ، بعضی ها میگن تارا گیربکسش خرج باز میکنه و ... ، به نظرتون کدوم خوبه برای روندن؟ لطفا هر کی تجربه داره راهنماییم کنه والا گیج شدم ، بعضی ها خیلی تعریف میکنن بعضی ها هم خیلی بد میگن
خب اینکه ماشینو تمیز و براق میکنه که دیگه واضحه.
حجم بسیار زیاد و قیمت بسیار عالی، دم تولید کننده گرم!!!
سلام دوستان من میخوام ۵۱۱ بخرم سوالم اینه شما از سواری ماشین راضی هستین اذیت نمیکنه ؟ شتابش میگن ناامید کننده هستش واقعا اینجوریه ؟ خدماتش چطوره ؟
سلام خوبین وقتتون بکام من ماشین م وی ۱م ۱۱۰ میخوام بگیرم آیا برای مسافرت هم خوب است ومسحت تا چند کیلومتر ممنون میشم کمکم کنید چون مسیرم تهران مشهد هستش
ماشین اطلس جی دارم وقتی گاز میدم بیشتر از ۱۶۰ تا نمیره ولی عقربه روی ۲۰۰ میره مشکل چیه
سلام خودرو اطلس جی دارم وقتی گاز میدم بیشتر از ۱۶۰ تا نمیره ولی آمپر روی ۲۰۰ را نشون میده مشکل چیه
من ی نفر را گم کردم فقط پلاک ماشین دارم ازش لطفا خواهش میکنم کمکم کنید کارم خیلی گیره کس میتونه کمکم کنه واقعا کارم خیلی گیره کمکم کنید
سلام دوستان كسي از دوستان تيپ١ يا تيپ٣ فرمان دي كات نصب كردن مي خواستم ببينم تجرّبه اي دارن و اينكه مشكلي پيش نمي ياد
سلام دوستان من خواهش می کنم از این شرکت اصلا ماشین نخرید
چون فقط اشغال می فروشه و بعد از فروش هم گارانتی اون یعنی هیچ فقط مردم را مسخره کرده
چون پول تمام وسایل بی کیفیتی که دوباره به اسم گارانتی روی ماشین نصب می کنه از شما میگیره
و به بهانه های مختلفی میگه جزو گارانتی نیست
چون خودم شاهین دارم تو ۱۵ هزار کیلومتر صدای توربو در آمده بود
رفتم نمایندگی گفتن واشر منیفول و واشر توربو ایراد داره درخواست قطعه باید بشه
بعد از ۲۰ روز رفتم گفتند فقط واشر توربو جز گارانتی هستش بقیه را باید خودت بپردازی
حتی اجرت تعویض را حتی پول پیچ های توربو را هم از خودم گرفتن
تو را به خدا از این شرکت خرید نکنید
بلکه این اشغال فروش جمع کنه بره.
ماشین کارون داخل ترافیک یا ایست کامل داغ میکنه
من ترموسات شو برداشتم فن کلاچ عوض کردم واتر پمپ هم عوض کردم رادیات سیخ زدم فرنگی عوض کردم هردو هم امپر هم اب قاب فن نو برداشتم
خلاص همه کار کردم فقط مونده واشر سر سیلندر با ته سیلندر که عوض کنم هنوز که هنوز داغ میکنه
ماشین مدل ۱۴۰۱ تحویل ۱۴۰۲ و ۱۰۰۰۰ کار کرده
خسته شدم از پول خرج کردن
آخه * ها این دیگه چی ساختین واسه مردم
این به در منطقه سرد سیر میخوره نه جنوب کشور که دما به ۶۰ درجه میرسه و بعد فن کلاچ گذاشتین.
قبل خرید نظرات میخوندم گلایه از مصرف سوخت بود که برای من بعد از ۱۰ هزار راه رفتن تجربه میگم مسیر گناوه به بوشهر از راه بندر ریگ رفتم باک ۵۸ لیتر فوول کردم رفت برگشت ۲۷۰ کیلومتر شد روی حالت اسپورت S که چراغ هشدار بنزین روشن شد مصرف شد ۲۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر که واقعا وحشتناک میسوزونه جالب توی شهر مصرفش روی حالت معمولی D مصرفش ۳۳۰ کیلومتر با یک باک میره ؟!! معمولا توی مسیر های طولانی مصرف سوخت کمتر میشه. هایما اس ۵ ۶at داشتم هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر میسوزوند توی شهر ولی توی مسیر های بلند ۸ لیتر میسوزوند که خوب بود دیگنیتی من برعکس انجام میده پس شد : توی شهر ۳۳۰ کیلومتر میرم مصرفش ۱۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر توی مسیر بلند بین استانی ۲۷۰ کیلومتر روی حالت اسپورت S مصرف ۲۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف میکنه در کل مصرف سوختش زیاد و رانندگیش لذت بخش راحتی نرمی و بی صدا نه اونقدر کمتر از خودرو هایما s5 6AT هست
در نام گذاری خودروهای بنز عبارتهای مانند A-Class، C-Class، E-Class و S-Class. منظور چیه ؟
https://www.mellatyadak.com
من بین تارا دستی و دنا پلاس دستی موندم . خیلی هم تحقیق کردم هر کدوم یه مزایا و معایبی دارند .ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدم که کدوم به چند درصد هم شده بیشتر ارزش خرید داره؟ من خودم ظاهری تارا رو بیشتر میپسندم
میخواستم بدونم کسایی که تجربه رانندگی با لاماری ایما و دیگنیتی پرستیژ داشتن کدوم یکی رو پیشنهاد میدن؟
شرکت فردا موتورز خیلی کلاه بردار و شیاده برج ده ۱۴۰۳ تکمیل وجه کردم الان که خرداد ۱۴۰۵ هست هیچ خبری از ماشین نیست نمایندگی تهران زنک میزنم فقط میگن این ماه و اون ماه خدا لعنتشون کنه مردمو سر کار گذاشتن
سلام دوستان من یه x60 دارم میخوام بفروشم یه ال 90 بخرم
لطفاً منو راهنمایی کنید بخرم یا نه
اگه یه موقع خریدم مدل چند بخرم ممنون میشم.
سلام من تازه کی ام سی a5 خریدم یه شمال رفتم نشت آب شیشه جلو داشت طوری که ستون ماشین پر آب بود
باسلام از یکی از نمایندگی ها شنیدم که تولید تیگارد x35 می خواد قطع بشه، اگه این گفته درست باشه ، قطعاتش سخت گیر میاد و همچنین بازار خرید و فروش آن بی رونق میشه.
من با توجه به وضعیت جسمی که دارم طلا های همسرم مفت فروختم برای فردا موتور ثبت نام کردم اما هنوز 18ماه شده جواب نمیدهند من از پاهام جانباز هستم نمیدانم به کجا شکایت کنم 09143416996
سلام من یه دنا ۶دنده خشک گرفتم از اون جا مسیر زندگیم عوض شد... ماشین در حال خلاص لخ لخ میکرد، دیسک و صفحه و بلبرینگ عوض کردیم! همون روز اول چرخ عقبش صدا میداد و توپی چرخ عقب عوض کردیم! بوقش هم هفته اول سوخت! چراغهای جلو و عقب همشون بخارمیزدن توی بارون! کمک جلو سمت راستش هم از اول صدا میده و عوض هم کردیم حل نشد و میگن مدلشه! روغن هم که کم کردنش برای نمایندگی عادیه! سنسور بارانش که مشکل داره! ترمزاش سوت میکشه! مهم تر از همه هنوز دو ماه نشده یهو وسط رانندگی فرمانش سفت شد و کلی چراغ پشت آمپر روشن شد و کیلومتر شمار از کار افتاد و بعدش ماشین رو به بدبختی رسوندم نمایندگی! کولرشم زوزه میکشه وقتی روشنه! روی ناهمواری ها ماشین کش میومد و یه صدایی از توی ستون عقب میاد که متوجه شدیم مال جک در صندوقه وقتی تحت فشاره! صدای باد هم از ۱۲۰ تا به بعد جوری توی کابین میاد انگار توی پیکان نشستی! مزیتش موتور تنفس طبیعی و مصرف سوخت قابل قبول و دنده ۶ و ظاهرش اونم دررنگ مشکیشه
ون کاروان مدل بالا و رنک سفید میخواهم، اگر سمت تهران کسی سراغ داه معرفی کنه 09126979882
عجب نامردایی هستن 6 ماهه فروش فوری سه ماهه رو هنوز تخویل ندادن
بنده مرداد ۴۰۴ چانگان ۵۵تحویل گرفتم بعد دیدم امپر بنزين کار نمیکنه برج ۸برای سرویس اولیه وتعمیر امپر به نمایندگی بندرعباس بردم که خدا بده برکت به این نمایندگی اول اینکه نمایندگی به شدت کثیف وفرسوده وبی نظم وبرخورد مسولین بد انگار ارث باباشون دزدیدی برام کاری نکردن فقط روغن عوض کردن وبابت پمپ اول گفتن شاید موش سیم کشی پمپ خورده زمانی که داخل گمرگ بود واصلا نگاه به پمپ نکردن در واقع متخصصی ندارن بنظرم شرکت سایپا بجای نمایندگی با یک تعویض روغنی قرار میبست بهتر بود تاحالا که ۴۰۵/۳/۶ میباشد امپر بنزين کار نمیکنه شرکت سایپا هیچ نظارتی به نمایندگیها نداره فقط پول از مردم میگیرند
سلام منم دنا 6دنده efpدارم مشکل کم کردن روغن داره الان که 3200تا باهاش راه رفتم نوک گیج کمی روغن داره بقیش خشکه.آیا این عیب طبیعیه.باید روغن سرش بریزم؟
با سلام خدمت همگی، ماشینم چانگان cs55 پلاس هیبریدی ۲۰۲۵ هستش. متاسفانه مدتیه که وقتی روی بنزین میافته، صدای تقتق فلزی رگباری و شدید میده. جاده بیرون شهر این صدا رو نداره ولی توی شهر این صدا رو میده
سلام دوستان یه سوال دارم ازتون
حقیقتش من پولم بین اوپل کورسا هستش و پراید مدل نهایتا ۸۳ انژکتور
یه ماشین پیدا کردم کورسا ۱۹۹۴ موتور تقویت شده ۱۴۰۰Gm تمیز هم هستش
یه راهنمایی میخواستم بنظر شما امروز تو سال ۱۴۰۵ که قیمت نجومی رفته بالا ۳۰۰ پول یه پراید ۸۳ رو بدم یا یه کورسا که تقریبا سرحال هستش هم ظاهری هم موتوری
ممنون میشم راهنماییم کنید
خودمم از استان گیلان پیام میفرستم و هیچ تجربه ای از ماشین اوپل ندارم
ولی ماشین های پراید پژو سمند از این دسته داشتم.
ذخیره
پراید 111 پراید 141 پراید 132 پراید 131 اپل کورسا پراید اپل