با سلام، جهت خرید اطلس g اطلاع ندارم
سرعت مهم نیست برام.
مجردی
طراحی داخلی و بیرونی مهم
کیفیت موتور مهم
سواری با سرعت حداکثر ۱۲۰ چطوره؟
کیفیت کابین مهم
محبت کنید این موارد خودرو خوبی هست یا نه؟
متشکرم.
حدود هشت ماه پیش اطلس g خریدم، ولی تجربهام اصلاً خوب نبود.
صدای زیادی داخل کابین میاد
بزرگترین مشکلی که دارم ریپ زدن ماشین تو دنده یک هستش، پراید هم اینقدر اذیت نمیکنه
میای دنده یک راه بیفتی ماشین خاموش میکنه، دنده 1 باید پر گاز باشه همش
تمام کلاچ حتی نیم کلاچ هم خاموش میکنه ماشین!
دنده عقب هم خیلی سفت جا میره.
از طرفی درها بهقدری بد بسته میشن که مجبور میشم محکم بکوبم تا قفل بشن، میترسم شیشهها ترک بخوره.
هندلینگ و کنترل ماشین هم تعریفی نداره
تو این مدت فقط حدود ۳ هزار کیلومتر باهاش برم، بیشتر وقتا روشنش میکنم که فقط باتری نخوابه.
در کل فعلاً ماشین رو گذاشتم گوشه پارکینگ، بیشتر شبیه سرمایه خوابیده تا وسیله استفاده روزمره.
جدول مشخصات فنی اطلس G سایپا.
محور محرک | دیفرانسیل جلو |
گیربکس | 5 دنده دستی |
پیشرانه | 4 سیلندر بهبودیافته (M15i) |
حجم موتور | 1.5 لیتر |
قدرت | 91 اسببخار |
گشتاور | 137 نیوتنمتر |
مصرف ترکیبی | 6.8 لیتر در صد کیلومتر |
حجم باک | 42 لیتر |
اطلس G چه امکانات و آپشن هایی داره؟
مانیتور 7 اینچی لمسی
نویگیشن با همون مسیریاب
دوربین عقب
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
اگه تو سربالایی توقف کنی، موقع شروع به حرکت ماشین عقب نمیره.
کنترل کشش (TCS)
موقعی که چرخها رو زمین لیز بخورن (مثلاً توی بارون یا شن)، این سیستم کمک میکنه ماشین سر نخوره.
کنترل پایداری (ESC)
کمک میکنه ماشین توی پیچ یا موقع سر خوردن بهتر کنترل بشه. از چپ کردن جلوگیری میکنه.
سنسور عقب
سنسور باران
اگه بارون بگیره، خودش برفپاککنها رو روشن میکنه
توزیع نیرو ترمز (EBD)
وقتی ترمز میگیری، این سیستم به هر چرخ به اندازه نیازش نیرو میرسونه تا ماشین بهتر وایسه و تعادل حفظ بشه.
ترمز ضدقفل (ABS)
جلوگیری میکنه از اینکه چرخا توی ترمز شدید قفل بشن. باعث میشه کنترل ماشین از دستت در نره.
دیلایت
اتولایت
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
2 ایربگ سرنشین جلو و راننده
سیستم تهویه دیجیتال
صندلی راننده 6 حالته دستی
صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی
روکش صندلی چرم
ایزوفیکس صندلی
یه سیستم اتصال امن برای صندلی کودک. اگه بچهدار باشی خیلی به درد میخوره.
خروجی 12 ولت
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سانروف.
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
سلام، حدود یک ساله اطلس گرفتم و واقعاً تجربه خیلی بدی داشتم.
بررسی اطلس g، این ماشین از نظر موتور و گیربکس مشکلهای اساسی داره
چند بار سر چهارراه یا موقع پیچیدن، بیهوا خاموش شد و واقعاً اعصابم رو داغون کرده.
بدتر از همه اینکه نمایندگی هیچ مسئولیتی قبول نمیکنه و همهچیز رو گردن مشتری میاندازه.
به نظر من قبل از خرید، حتماً از کسایی که این ماشین رو دارن سوال کنید
حتی یه بار سوارش بشین تا خودتون متوجه بشین، به تبلیغات و گفتهها اعتماد نکنید.
به طور خلاصه، اطلس چیزی جز دردسر برام نبوده و اگر برگردم عقب، هیچوقت سمتش نمیرفتم.
من هم اطلس g دارم و بسیار ماشین خوبیه تا الان 4900 تا کار کرده، شتاب و سرعت و کنترل خیلی خوبه.
هرکی ناراضیه راننده نیست، اول رانندگی یاد بگیرین بعد ماشین بخرید
توی سربالایی نفس اطلس عالیه
هیچ ماشینی، تکرار میکنم هیچ ماشینی به گرد پاش هم نمیرسه
البته توی رنج قیمتی خودش، از همه ماشین ها سر تره
کولرش هم عالیه بلد نیستن از کولر درست استفاده کنن
کلی هم آپشن داره که اینا که غر میزنن بلد نیستن ازش استفاده کنن
ایرادهایی که بعضی ها میگیرن خیلی جزیه و اصلا ایراد نیست بلکه ناشی از بی تجربگی خودشون هستش و خیلی چیزهای دیگه
موفق باشید.
باسلام خدمت دوستان بنده ۳ ماه هست ک اطلس g خریدم و خیلی پشیمونم ب لعنت خدا نمی ارزه خواهشا پولتونو دور نریزین حیف ۶۰۰ میلیون ک بدی این لگن سواربشی هروقت میشینم پشت رول اطلس بخدا حالم بد میشه.
دود آبی داره اگزوزش بردم نمایندگی که تعمیر بشه فکرش بکنید چه آشغالی میدن دست مردم.
آمده کوییک داشبورد عوض کرده اسمشو گذاشته اطلس ای خدا نابودش کنه.
اگه بخوایم راحت بگیم، اطلس G در اصل همون کوییکه، که خودش یه نسخه دستکاریشده از تیباست، و تیبا هم یه جورایی ترکیب پراید و ریوئه!
حالا توی اطلس یه سری از مشکلات رو حل کردن و چند تا آپشن کاربردی هم بهش اضافه شده.
یکی از چیزایی که بیشتر از چیزی که فکرش رو میکنی به کارت میاد، دوربین دنده عقب و لنز چراغهای جلوئه.
مخصوصاً اگه قبلاً پشت یه ماشین بزرگتر نشسته باشی، وقتی پشت اطلس g بشینی، میفهمی که دید عقبش بدون دوربین، خیلی کمه!
از اون طرف، وجود کنترل پایداری، ترمز تپه و بقیه استانداردهای ۸۵گانه هم یه نکته مثبته و خیالتو راحت میکنه.
چراغهای جلو نور خیلی خوبی دارن. خط کات تمیز، پخش نور عالی، لنزها هم کارشون رو درست انجام دادن. حتی نور چراغهای راهنما هم به قدری زیاده که راحت دیده میشه.
یه ایراد بد که باید حواست بهش باشه اینه که اگه دنده عقب بری و بخوای تا دیوار بچسبونی، اول درِ صندوق عقب به دیوار میخوره، له میشه، بعد تازه سپر به دیوار میرسه، پس حسابی مراقب باش!
یه مشکل دیگه اینه که دربها خوب تنظیم نشدن و هر بار باید محکم ببندیشون تا قشنگ چفت بشن.
کیفیت داشبورد هم خیلی تعریفی نداره، بعضی جاها حس میکنی هر لحظه ممکنه کَنده بشه! ولی خب، حداقل دستگیرهها محکمن.
از سرعت ۱۰۰ کیلومتر به بالا، صدای باد داخل ماشین میاد که به خاطر آینههای بزرگشه. صدای موتور هم بعد از ۲۰۰۰ دور واقعا آزاردهندهس، انگار موتور کنارته رو صندلی شاگرد نشسته!
مالتیمدیای ماشین مدل RN7200 کروز هستش و میگن همونیه که توی شاهین دندهای استفاده شده.
قابلیت MirrorLink بیسیم با CarbitLink رو داره سیستمعاملش اندرویده ولی اجازه نصب برنامه نمیده.
مسیریاب نشان و گوگل مپ روش نصبه که خوب کار میکنن، ولی بعضی وقتا یه کم کند میشه.
اسپیکرها هم در حد پرایدن، ولی توی اکولایزر Rock تا حدی صداش خوب میشه.
SoundField گرافیکی هم داره که میتونید مشخص کنید هرکدوم از اسپیکر های ماشین چقدرصدا داشته باشه.
قبل از خرید نگران آببندی سانروف بودم، ولی خیالم راحت شد! توی بارون شدید و بعد از کارواش حتی یه قطره هم آب نیومد داخل.
یه ویژگی باحال هم داره: وقتی با ریموت درها رو قفل میکنی، خودش اتوماتیک بسته میشه.
خیلی مهمه روغن موتوری که استفاده میکنی
و بقیه مالکین ازش استفاده کرده باشن و راضی باشن
پس اول تجربیات کاربران و لیست بهترین هارو ببین بعد انتخاب کن.
مایع خودش خیلی خوشبو هستش و دیر تموم میشه
وقتی هم تموم شد هر عطری که دوست داری میتونی بریزی توش
سه حالت اسپری داره (مداوم، هر چند دقیقه یکبار، یا با فاصله طولانی)
تا وقتی بخوای میتونی پرش کنی و دوباره استفاده کنی.
سلام ماشین اطلس تازه تحویل گرفتم به نظر شما نگهش دارم یابا شاهین کارکرده تعویض کنم
0