گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات تیبا 2 هاچ بک با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.
فقط ببین پرفروشترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.
سلام تیبا دو ۹۷ دارم افتامات دینام رو عوض کردم حالا سوییچ رو که میبندم چراغ های توی کیلومتر خاموش میشن ولی ماشین روشن میمونه، مشکل چیه؟
سلام، من رفتگرم، با بدبختی حدودا 400 میلیون تومن پول جمع کردم و میخوام برای اولین بار ماشین بخرم
دوستان که ماشین باز هستید یه پیشنهاد بدید چی بخرم ممنون.
سلام دوستان سهند مبارک صاحبانشان باشه من در تیبا ایراداتی ديدم میخواهم بدانم رفع شده یا نه.
من ماشینهای زیادی صفر سایپا و ایرانخودرو داشتم ماشینهای سایپا برای شهر و استهلاک خوبی دارند ولی متاسفانه روی رفع ایرادهای ذاتی کار نمی کنند.
فقط بر خلاف قيافه طبق پائینی دارند و خيلی در رمپها و سرعتگیرها برخورد به زمین زیادی افتاد می افتد.
حالا از دوستانی که به مبارکی سهند گرفتند اگر این موارد را آزمایش فرموده اطلاع رسانی کنند بر ما منت گذاشتند.
دوتا اسپری کن ببین چطوری حال و هوای خونه عوض میشه
نفس که میکشی، حس میکنی همه چی نو شده
یه عطر ملایمی میاد که حال آدمو خوب میکنه
حجمش هم خیلی زیاده و بهصرفهست.
تیبا ۲ ماشین کم خرج و اقتصادی به حساب میاد و اینکه مشکل واشر و سرسیلندر نداره مثل پژو و سواری و فرمان پذیری خوبی داره و بصرفه هستش منتهی زیاد نمیشه ازش انتظار داشت، من خودم پنج تا پراید عوض کردم و تمام تیپ های مختلفش رو داشتم فکر میکردم تیبا همون پرایده ولی وقتی پشتش نشستم دیدم هم شتاب و هم سرعتش بهتره و هم سواریش نرم و قابل قبوله ولی تو سرعت بالا اگر ترمز محکم بزنی خیلی راحت ته میندازه و ماشین ازکنترل خارج میشه ولی در تیبا ۲ موتور بسیار سنگینه نسبت به عقب ماشین و مشکلش در همینه که اگر ترمز زدی تهش در میره بخصوص در هوای بارانی ولی در تیبا یک به مراتب این مشکل کمتره و میشه جمع کرد ماشین رو ، سواریش رو نمیشه با انواع پژو مقایسه کرد چون اصلا در حد پژو نیست ولی مشکلات واشر در پژو و هزینه تعمیر و نگهداری پژو بسیار سنگین هستش خصوصا برا افرادی که کل پولشون رو میدن و پژو میخرن و با حقوق کارگری بخوان پژو نگه دارن بیشتر حسرت خوردن هستش چون درچی درمیاری باید پول لوازم و تعمیرگاه بدی.... بنده بعنوان کسی که هم چندتا پراید داشتم و هم پژو و سمند بنظرم تیبا انتخاب خوبی هستش برا کسانی که درآمد زیر دوازده میلیون دارن و میشه براحتی ازش استفاده کرد بدون خرج اضافی و هزینه تعمیر و نگهداریش بسیار مرغون بصرفه مباشید، دوستانیکه درآمد تا بیست میلیون دارن میتونن از پس پژو و سمند بربیان و استفاده کنن از سواری و لذت رانندگی، دوستانی هم که زیر ده میلیون درآمد دارن بهترین گزینه پراید هستش مخصوصا ۱۱۱ که هم سواری داره و هم فرمان پذیری خوش دستی🙌
چند تا نکته جهت استفاده و راهنمایی تیبا سواران عزیز عرض کنم روغن موتور m15 فقط و فقط اسپیدی یورو 4 هست لطفا سر 6 هزار تا عوض کنید به همراه فیلتر روغن و هوا هر 10 هزار تا صافی بنزین عوض بشه. ترموستات اصلی این موتور 82 درجه است هر چند وقت دریچه گاز استپر سنسور مپ لطفا با انژکتور شور تمیز بشه این موتور بسیار تحمل بالایی در برابر فشار ناشی از ریمپ و دور بالا داره پس نترسید از ریمپ کردن ولی باید به همراهش شمع و وایر خوب بندازید در ضمن شمع سوزنی باعث فشار آوردن به کویل ماشین میشه بهتره شمع معمولی ولی با آلیاژ خوب استفاده بشه مثلا شمع اکیوم فرانسه. لطفا از کیت صفحه و کلاچ اصل استفاده کنید و از این شرکتی ها نندازید اگه اصل پیدا نکردید ببرید لنت کوبی کنید حتما و حتما برای بالا بردن هندلینگ تیبا از استرس بار استفاده کنید. امیدوارم به درد تیبا سواران بخوره❤
مدلهای مختلفی داشتم ولی این کلاً فرق میکنه!
دیگه محاله با آینه فابریک ماشین حتی نیم ساعت طاقت بیاری
دیدت رو انقدر گسترش میده که هیچ نقطه کوری نمیمونه.
شبها هم دیگه نوربالای بقیه اذیتت نمیکنه.
روی هر ماشینی هم نصب میشه، ماشینو عوض کنی راحت میبریش رو بعدی.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
بین تیپ دو کوییک و تیبا 2 نظر من ترجیحا تیبا 2 هست به چند دلیل تیپ دو قدرت موتور کمتر و دردسر بیشتر داره که البته تو این رنج قیمت (کوییک و تیبا) کارکرده مستهلک میشه خرید که عقلانی نیست اما چرا بین کوییک و تیبا ۲ من تیبا رو انتخاب میکنم اولا اینکه هزینه کمتری میدم دوما با توجه به اینکه هر دو رو داشتم تیبا ۲ به ویژه مدل پایین تر کیفیت بهتر، شتاب بیشتر بخاطر دریچه گاز و مصرف سوخت کمتر و ...
4ذخیره