گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات چری تیگو 7 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
سلام به همه یه توضیحی بدم، کلا این ماشین تو نگاه اول خیلی با کیفیت و توپ خودشو نشون میده ولی واقعا بعد مدتی استفاده اشک آدمو در میاره.
چرم صندلی عقب جوری داغون شد که انگار سال ها از ماشین استفاده شده، صندلی راننده لقی گرفت و بعد مدتی پشتیش حسابی شل شد و به تقه افتاد.
دستگیره ی در از تو مغزیش شکست و رد داد و با بدبختی درستش کردیم، بازار دسته دوم داغونه داغون، واقلا بچها پولتونو ندین به این ماشین آشغال.
خلاصه بگم چینیا خوب تونستن با این ماشین گول بزنن، بازم از ایرادش بگم کم گفتم خدا شاهده هر چی میگیرین بگیرین این آشغالو نگیرین.
من سه سال است که تیگو 7 و راضیم و مصرف بنزینش کمه و صندلیش راحت و اگر درست با ماشین رفتار کنیم سالها میتونه هزینه ای نداشته باشه و سالم باشه.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
یه ساله فردا t5 دارم در مورد بقیه خودرو ها نظری ندارم چون تجربه نداشتم. ولی این از تیگو 7 و جک s7 که داشتمشون بسیار عالی تره و حرف نداره اگه تبلیغات شرکت بیشتر بشه بالای 2 میلیارد ارزش داره.
من ۴ ساله چری تیگو 7 دارم یک ریال خرج اضافه نداشته، بسیار چالاک و تند و تیزه، موتور و گیریبکسش بسیار هماهنگه، تو دوزی و داخل بعد ۴ سال هیچ افتی نداشته و داخل کابین هنوز بسیار کم صداست.
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
مایع خودش خیلی خوشبو هستش و دیر تموم میشه
وقتی هم تموم شد هر عطری که دوست داری میتونی بریزی توش
سه حالت اسپری داره (مداوم، هر چند دقیقه یکبار، یا با فاصله طولانی)
تا وقتی بخوای میتونی پرش کنی و دوباره استفاده کنی.
حدود ۱.۵ سال که این ماشین رو دارم و قبلش اسپورتیج ۲۰۱۶ داشتم به نظرم تیگو 7 سواری خیلی نرم تری داره کابین بسیار کم صداتری نسبت به اسپورتیج داره کوبش خیلی کمتر شتاب بیشتر مصرف سوخت کمتر صندلی های خیلی بهتر و در کل ازش راضی هستم فقط تنها ایراد میتونم به گیربکس ش بگیرم اونم فقط تو دنده های یک و دو تو ترافیک یکم اذیت کننده.
ذخیره