گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات kmc t9 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
نه بابا بخرید برا چشم درآووردن و چوسی اومدن که خوبه خیلی هم میارزد😂😂 خودمون خودمون و بدبخت میکنیم.
چهار روزه T9 گرفتم با عقب این ماشین چیکار کنیم با این قیمت میگن وانت سوار شدی.
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
سلام از معایب T9 میتوان اشاره بسیار پرواضح به مدت زمان تحویل خودرو کرد
که واقعا بسیار اسفناک است و بسیار در تحویل خودرو بد قول هستند
اینو موقع ثبت نام اصلا به مشتری نمی گویند
خداوند از سرشون نگذره.
دوستان فقط کسی که به دام خودرو ساز داخلی بخصوص کرمان موتور بی اصل و نصب بیفته میفهمه من چی میگم.
اون چینی های بی شرف هم دقیقا مثل همین خودروساز های ما هستن.
خودرو رو برا اروپا و آمریکا میزنن در حد فضا همونو برا داخل ایران میزنن در حد خلا.
میری تحقیق میکنی میبینی عجب ماشین توپیه، میری میخریش میبینی عجب آشغالی بهت انداختن.
ماشین های چینی ساخت ایران اساسا و بنیادی از رنگ ضعف دارن.
فنیش یعنی گارانتی و عمر ماشین همزمان تموم میشه. باید بديش بازیافت.
خدمات ، قطعات ، صداقت و مشتری مداری ۱۰۰ درجه زیر صفر.
kmc T9 فقط تو آسفالت خوبه فقط کافیه بره تو جنگل یا کوه حتما باید یه تویوتا دنبالش باشه که اینو بکسل کنه!
با کلی تحقیق و تجربه بهتون میگم: غیر از g9 هرچی برداری، باخت دادی!
فنیاش اصلاً قابل مقایسه با پیکاپ های چینی دیگه نیست.
جنس بدنه و استحکام ماشین و حتی رنگش، یه چیز دیگهست.
حالا t9 رو ببین، مشکل کاتالیزور و گرما داره که کامپیوتر ماشین رو هم خراب میکنه.
تازه یه ماهه اومده! ولی g9 تقریباً یه ساله اومده آخ نگفته و هیچ مشکلی نداشته.
از این دستگاه در طول سه سال گذشته ۶ تا برای جاهای مختلف گرفتم
قیمتش در مقابل چیزی که تحویل میگیری واقعاً هیچی نیست
به همه پیشنهاد میکنم بگیرن، چون با این وضع آب ایران (که حتی تو پایتخت TDS بالای ۵۰۰ داریم) واقعاً نیازه
آبی تحویل میگیرین که حتی بهترین مارکهای آب معدنی دنیا هم همچین کیفیتی ندارن.
میخواستم بخرم ولی فیلمهاش رو دیدم ترسیدم عقب ماشین میلرزه یه چایی نمیشه خورد لپ تاپ میلرزه توی دستت.
هم فوتون هم تی 9 مثل نیسان ابی فقط ظاهرشون زیباست
نمیدونم هایلوکس هم همینجوری میلرزه؟
دوستان، هوشمندی گیربکس تی ۹ در مقایسه با تویوتا چگونه است؟
اینقدر از این پیکاپ t9 بدی و خوبی شنیدم واقعا دو دل هستم یه سانتافه ۳۵۰۰ دارم میخوام عوضش کنم خیلی دو به شک هستم لطفا راهنماییم کنید.
این مقایسه رو کامل نوشتم چون مطمئنم تو آینده بارها این بحث بین فوتون G7 و kmc T9 پیش میاد.
دوستان راحت میتونن به این پست ارجاع بدن و استفاده کنن.
بزرگترین برتری فوتون G7 نسبت به کی ام سی T9 قطعاً گیربکسشه.
هم نرمتره، هم سریعتره، هم هوشمندانهتر دنده عوض میکنه.
البته بخشیش برمیگرده به ضریب دندههای این گیربکس که سبک تره از ضرایب t9 …
البته گاهی همون گیربکس ZF فوتون موقع دندهکمکردن یه تقه ریز میزنه، ولی بازم از T9 بهتره.
من به گیربکس G7 نمره ۹۵ از ۱۰۰ میدم، و به T9 هم ۸۵.
البته همین گیربکس T9 از خیلی ماشینهای دیگه بازار بهتر عمل میکنه!
رو کنسول فوتون G7 کلی دکمه فیزیکی هست برای کارای مختلف.
مثل کموزیاد کردن صدا، عوض کردن آهنگ، گرمکن صندلی و... اما T9 بیشتر این کارا رو از طریق مانیتور یا فرمون انجام میده.
اگه مثل من دکمه فیزیکی رو بیشتر دوست داری، فوتون برندهست!
فوتون G7 پشت آمپر خوشگلتری داره، اما Kmc T9 یه کلاستر تمام دیجیتال داره که گرافیکش چندان جذاب نیست.
تو شتابگیری اولیه، فوتون عملکرد بهتری داره، گازخور سریعتری داره و زودتر جون میگیره.
البته ضرایب گیربکس کوتاهتر هم تو این موضوع بیتأثیر نیست.
ولی T9 هم تو بین پیکاپهای بازار، جایگاه دوم رو داره و اصلاً ضعیف نیست!
توی پیچ و خم و پایداری توی مسیر، kmc T9 چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بهتره، حس چسبندگی بیشتری به جاده داره و فرمانپذیری دقیقتری داره.
به خاطر ضرایب دنده سنگینتر و تورک بیشتر، T9 توی حرکت اولیه قویتر ظاهر میشه، مخصوصاً توی آفرود که خیلی مهمه!
واقعاً باید گفت توی ماشینهای توربوی ایران، T9 کمفشارترین و بهترین استارت رو داره.
حتی اگه مسابقه طنابکشی بین G7 و T9 بذاریم (با شرایط مساوی)، T9 برندس!
از نظر نرمی و کوبش، توی حالت فابریک، T9 نرمتره و تکون کمتری منتقل میکنه.
ظاهر بیرونی یه چیز سلیقهایه، اما به نظر من: فوتون یه کپی از هایلوکسه.
T9 یه طراحی غیرکپی و آمریکایی داره که حس پیکاپ قلدر رو منتقل میکنه.
داخل کابین هم: فوتون حس ماشینهای سواری لوکس (مثل بیاموهای قدیمی) رو میده،
اما T9 واقعاً حس یه پیکاپ قلدر رو بهتر منتقل میکنه.
متریال داخل T9 بهتر و باکیفیتتره.
ردیف عقب T9 هم بزرگتره، هم راحتتره. صندلیها نرمترن چه جلو چه عقب، همچنین:
از نظر ایمنی، T9 دو تا ایربگ بیشتر داره و توی تستهای جهانی، نمره کامل گرفته.
فوتون G7 اصلاً تست نشده چون احتمالاً نمرهی خوبی نمیگرفته.
بزرگترین ضعفهای G7:
بزرگترین نقطه ی قوت t9 مربوط به انجینش میشه که از تکنولوژی روز سیستم توییناسکرول توربو و سیستم ایرتوواتر و سیستم مجزا برای خنک کاری توربو بهره میبره.
که طولعمر بالا و دوام انجین رو گارانتی میکنه و وقتایی که زیر فشار باشه، افت توان محسوسی نخواهد داشت!
یعنی اینطور بگم فوتونها رو وقتی صاحبان به نمایندگی مراجعه میکنند، برای آنها داونگرید و تضعیف میکنند که انجین آسیب نبیند…
اما انجین t9 قابلیت آپگرید و تیون خیلی زیادی به صورت ایمن داره که اگر کسی آپگرید بکنه در بحث شتابگیری هم از g7 پیشی میگیره!
شرکت KMC شبکهی نمایندگی گستردهتری داره، خدماتدهی بهتره و بازار خرید و فروشش پررونقتره.
اگه شما بخوای بین این دوتا انتخاب کنی، کدومو برمیداری؟ فوتون g7 یا kmc T9؟
چای با بخار آب دم میکشه، طعمش خیلی خوشعطر درمیاد
چند دقیقهای آب رو جوش میاره، بعدش خودش خاموش میشه
یا اگه حالت گرمکن رو بزنی، خودکار میره روی گرم نگهدارنده
قوری بزرگی داره که برای مهمونی راحت جواب میده
طبق تجربه کاربران، از نظر کیفیت، زیبایی و کارایی قطعا جزو بهترین خریدهاتون میشه.
سلام من سه ماهه t9 خریدم، خوب بود از پنجهزار رد شد یک دفعه مانیتور ارور داد و تمام چراغها روشن شد.
بردیم تعمیرگاه گفت باید بره تعمیرگاه مرکزی تا بروز رسانی بشه و گفتن ۲۵ فروردین بیاورید.
حالا آیا میتونیم تا اون روز از ماشین استفاده کنم یا نه.
اما من موندم مگر میشه بروز رسانی رو تعمیرگاههای مجاز نداشته باشن آیا کسی به این مشکل بر خورده ممنون میشم راهنمایی کنه.
سلام وقت بخیر! شنیدم که میگن کی ام سی t9 توی شهر خیلی نرم نیست و یکم میکوبه، زیر پاشم اونقدر خوب نیست.
میشه بدون تعصب یه راهنمایی کنید؟ چون قصد خرید دارم و میخوام بدونم واقعاً چجوریه.
سلام، من دیروز ماشینمو تحویل گرفتم، تو این دو روز حدود ۱۵۰ کیلومتر باهاش رفتم، اولین باری بود که پشت ماشین چینی مینشستم، ولی واقعاً ازش خوشم اومد!
هم شتابش عالیه، هم سواریش نرمه، و سیستم تعلیقشم خوبه، کوبش زیادی نداره. کلاً رانندگی باهاش لذتبخشه.
البته یه سری ایرادای جزئی توی مونتاژ داره و لاستیکهای فابریکش خیلی تعریفی نیست، ولی در کل ماشین خوبی به نظر میاد!
من با کی ام سی T9 رانندگی کردم، واقعاً حس یه ماشین سواری رو داره، نرم و راحته، ولی در عین حال پرقدرت!
گیربکسش عالیه و جنس متریال داخل کابین حرف نداره، خیلی باکیفیته.
آپشنهای کاربردیشم کم نیست، یعنی اصلاً انتظار نداشتم همچین ماشینی اینقدر خوب باشه، فوقالعاده بود!
واقعاً ۳۹۰ نیوتنمتر گشتاور یه نقطه قوت بزرگ براش محسوب میشه.
یه تجربهای هم با T8 داشتم، سواریش خوبه ولی T9 سنگینتره و صندلیهاشم باکیفیتتره.
فقط اگه خیلی به نرمی هندلینگ اهمیت میدین، حتماً براش لاستیکهای باکیفیت بندازید!
نمایندگی کرمان موتور مشهد
سلام من تی ۹ دارم کدوم نمایندگی تو مشهد بهتره؟
ذخیره