search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

kmc t9 | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات kmc t9 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 515 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس هاشم جاوید
hashem هاشم جاوید
6 ماه پیش

نمایندگی کرمان موتور مشهد

سلام من تی ۹ دارم کدوم نمایندگی تو مشهد بهتره؟

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس محمد
mhmdn محمد
2 هفته پیش

نه بابا بخرید برا چشم درآووردن و چوسی اومدن که خوبه خیلی هم میارزد😂😂 خودمون خودمون و بدبخت میکنیم.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس ایرج جلالی
iraj1335 ایرج جلالی
2 ماه پیش

چهار روزه T9 گرفتم با عقب این ماشین چیکار‌ کنیم با این قیمت میگن وانت سوار شدی.

3 dislike icon
ذخیره copy
ببین چطور تاریکی رو میشکافه!!! (واقعاً باور نکردنیه)

من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس ماهر
maher ماهر
3 ماه پیش

سلام از معایب T9 می‌توان اشاره بسیار پرواضح به مدت زمان تحویل خودرو کرد
که واقعا بسیار اسفناک است و بسیار در تحویل خودرو بد قول هستند
اینو موقع ثبت نام اصلا به مشتری نمی گویند
خداوند از سرشون نگذره.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس سیروس
siroos سیروس
9 ماه پیش

به دام کرمان موتور نیفتید

دوستان فقط کسی که به دام خودرو ساز داخلی بخصوص کرمان موتور بی اصل و نصب بیفته میفهمه من چی میگم.
اون چینی های بی شرف هم دقیقا مثل همین خودروساز های ما هستن.
خودرو رو برا اروپا و آمریکا میزنن در حد فضا همونو برا داخل ایران میزنن در حد خلا.
میری تحقیق میکنی میبینی عجب ماشین توپیه،  میری میخریش میبینی عجب آشغالی بهت انداختن. 
ماشین های چینی ساخت ایران اساسا و بنیادی از رنگ ضعف دارن. 
فنیش یعنی گارانتی و عمر ماشین همزمان تموم میشه. باید بديش بازیافت.
خدمات ، قطعات ، صداقت و مشتری مداری ۱۰۰ درجه زیر صفر.

  • شرافت در قاموس این قوم معنی نداره.
  • حالا هی تعریف کن ازشون و برو  پولتو بده ازشون ماشین بازیافتی بخر.
208 dislike icon
ذخیره copy
عکس reza ashoori
reza.ashri reza ashoori
1 سال پیش

kmc T9 فقط تو آسفالت خوبه فقط کافیه بره تو جنگل یا کوه حتما باید یه تویوتا دنبالش باشه که اینو بکسل کنه!

32 dislike icon
ذخیره copy
عکس آرین
arianfarhadi آرین
9 ماه پیش

پیکاپ g9 بهمن موتور

با کلی تحقیق و تجربه بهتون میگم: غیر از g9 هرچی برداری، باخت دادی!
فنی‌اش اصلاً قابل مقایسه با پیکاپ های چینی دیگه نیست.
جنس بدنه و استحکام ماشین و حتی رنگش، یه چیز دیگه‌ست.

مشکلات kmc t9 کرمان موتور

حالا t9 رو ببین، مشکل کاتالیزور و گرما داره که کامپیوتر ماشین رو هم خراب می‌کنه.

  • حرارتش میاد تو کابین، آمپر می‌کشه. 

تازه یه ماهه اومده! ولی g9 تقریباً یه ساله اومده آخ نگفته و هیچ مشکلی نداشته.

  • تا الان ۷۶ هزار تا باهاش رفتم، فقط روغن عوض کردم.
9 dislike icon
ذخیره copy
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس saeed
saeedfarshadfar saeed
3 ماه پیش

لرزش کابین KMC T9

میخواستم بخرم ولی فیلم‌هاش رو دیدم ترسیدم عقب ماشین میلرزه یه چایی نمیشه خورد لپ تاپ میلرزه توی دستت.
هم فوتون هم تی 9 مثل نیسان ابی فقط ظاهرشون زیباست
نمیدونم هایلوکس هم همینجوری میلرزه؟

3 dislike icon
ذخیره copy
عکس Hamed
hamed.a.n Hamed
3 ماه پیش

گیربکس kmc t9

دوستان، هوشمندی گیربکس تی ۹ در مقایسه با تویوتا چگونه است؟

6 dislike icon
ذخیره copy
عکس کیومرث
kiomars کیومرث
6 ماه پیش

kmc t9 بخریم یا نه؟

اینقدر از این پیکاپ t9 بدی و خوبی شنیدم واقعا دو دل هستم یه سانتافه ۳۵۰۰ دارم میخوام عوضش کنم خیلی دو به شک هستم لطفا راهنماییم کنید.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس دیاکو
diako دیاکو
6 ماه پیش

مقایسه kmc t9 و فوتون g7

این مقایسه رو کامل نوشتم چون مطمئنم تو آینده بارها این بحث بین فوتون G7 و kmc T9 پیش میاد.
دوستان راحت می‌تونن به این پست ارجاع بدن و استفاده کنن.

گیربکس؛ برگ برنده‌ی فوتون

بزرگ‌ترین برتری فوتون G7 نسبت به کی ام سی T9 قطعاً گیربکسشه.
هم نرم‌تره، هم سریع‌تره، هم هوشمندانه‌تر دنده عوض می‌کنه.
البته بخشیش برمیگرده به ضریب دنده‌های این گیربکس که سبک تره از ضرایب t9 …

البته گاهی همون گیربکس ZF فوتون موقع دنده‌کم‌کردن یه تقه ریز میزنه، ولی بازم از T9 بهتره.
من به گیربکس G7 نمره ۹۵ از ۱۰۰ میدم، و به T9 هم ۸۵.
البته همین گیربکس T9 از خیلی ماشین‌های دیگه بازار بهتر عمل می‌کنه!

دکمه فیزیکی یا لمسی؟ فوتون دست‌پرتره

رو کنسول فوتون G7 کلی دکمه فیزیکی هست برای کارای مختلف.
مثل کم‌وزیاد کردن صدا، عوض کردن آهنگ، گرم‌کن صندلی و... اما T9 بیشتر این کارا رو از طریق مانیتور یا فرمون انجام می‌ده.

اگه مثل من دکمه فیزیکی رو بیشتر دوست داری، فوتون برنده‌ست!

صفحه کیلومتر و طراحی گرافیکی

فوتون G7 پشت آمپر خوشگل‌تری داره، اما Kmc T9 یه کلاستر تمام دیجیتال داره که گرافیکش چندان جذاب نیست.

شتابگیری؛ فوتون جلوتره!

تو شتاب‌گیری اولیه، فوتون عملکرد بهتری داره، گازخور سریع‌تری داره و زودتر جون می‌گیره.
البته ضرایب گیربکس کوتاه‌تر هم تو این موضوع بی‌تأثیر نیست.

ولی T9 هم تو بین پیکاپ‌های بازار، جایگاه دوم رو داره و اصلاً ضعیف نیست!

هندلینگ و پایداری؛ اینجا T9 برتره

توی پیچ و خم و پایداری توی مسیر، kmc T9 چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد بهتره، حس چسبندگی بیشتری به جاده داره و فرمان‌پذیری دقیق‌تری داره.

سرگاز و شروع حرکت؛ قدرت دست T9

به خاطر ضرایب دنده سنگین‌تر و تورک بیشتر، T9 توی حرکت اولیه قوی‌تر ظاهر میشه، مخصوصاً توی آفرود که خیلی مهمه!
واقعاً باید گفت توی ماشین‌های توربوی ایران، T9 کم‌فشارترین و بهترین استارت رو داره.
حتی اگه مسابقه طناب‌کشی بین G7 و T9 بذاریم (با شرایط مساوی)، T9 برندس!

کیفیت سواری؛ نرمی با T9

از نظر نرمی و کوبش، توی حالت فابریک، T9 نرم‌تره و تکون کمتری منتقل می‌کنه.

طراحی بیرونی و داخلی؛ سلیقه‌ای ولی...

ظاهر بیرونی یه چیز سلیقه‌ایه، اما به نظر من: فوتون یه کپی از هایلوکسه.
T9 یه طراحی غیرکپی و آمریکایی داره که حس پیکاپ قلدر رو منتقل می‌کنه.

داخل کابین هم: فوتون حس ماشین‌های سواری لوکس (مثل بی‌ام‌وهای قدیمی) رو میده،
اما T9 واقعاً حس یه پیکاپ قلدر رو بهتر منتقل می‌کنه.

متریال و آپشن‌ها؛ T9 بهتره

متریال داخل T9 بهتر و باکیفیت‌تره.

  • قطعات نرم بیشتری داره.
  • سقف مشکی داره که حس لوکس بودن میده.
  • سانروف داره، که فوتون نداره!

فضای ردیف عقب؛ T9 جادارتره

ردیف عقب T9 هم بزرگ‌تره، هم راحت‌تره. صندلی‌ها نرم‌ترن چه جلو چه عقب، همچنین:

  • دریچه تهویه داره،
  • اینورتر برق داره،
  • کلاً امکانات عقبش کامل‌تره!

ایمنی؛ دو ایربگ بیشتر برای T9

از نظر ایمنی، T9 دو تا ایربگ بیشتر داره و توی تست‌های جهانی، نمره کامل گرفته.
فوتون G7 اصلاً تست نشده چون احتمالاً نمره‌ی خوبی نمی‌گرفته.

ایرادهای فوتون؛ دردسرهای همیشگی

بزرگ‌ترین ضعف‌های G7:

  • رادیاتور بی‌کیفیت که سریع خراب میشه.
  • موتور و اینترکولر ضعیف که زیر فشار افت راندمان داره.
  • ارورهای مداوم و عجیب غریب پشت آمپر که حاکی از عدم سازگاری با شرایط ایرانه!

نقطه قوت طلایی T9؛ موتور قوی و هوشمند

بزرگترین نقطه ی قوت t9 مربوط به انجینش میشه که از تکنولوژی روز سیستم تویین‌اسکرول توربو و سیستم ایرتوواتر و سیستم مجزا برای خنک کاری توربو بهره میبره.
که طول‌عمر بالا و دوام انجین رو گارانتی میکنه و وقتایی که زیر فشار باشه، افت توان محسوسی نخواهد داشت!

یعنی اینطور بگم فوتون‌ها رو وقتی صاحبان به نمایندگی مراجعه میکنند، برای آنها داون‌گرید و تضعیف میکنند که انجین آسیب نبیند…
اما انجین t9 قابلیت آپگرید ‌و تیون خیلی زیادی به صورت ایمن داره که اگر کسی آپگرید بکنه در بحث شتابگیری هم از g7 پیشی میگیره!

خدمات، بازار و آینده؛ برد با T9

شرکت KMC شبکه‌ی نمایندگی گسترده‌تری داره، خدمات‌دهی بهتره و بازار خرید و فروشش پررونق‌تره.

  • به احتمال زیاد توی آینده T9 بازار پرتقاضاتری خواهد داشت.

فوتون g7 یا kmc t9

اگه شما بخوای بین این دوتا انتخاب کنی، کدومو برمی‌داری؟ فوتون g7 یا kmc T9؟

Kmc T9 125 (83.89%) فوتون تونلند G7 24 (16.11%) 1 dislike icon
ذخیره copy
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس جعفر عرفانیان خواه
aikia1400 جعفر عرفانیان خواه
6 ماه پیش

ارور kmc t9

سلام من سه ماهه t9 خریدم، خوب بود از پنج‌هزار رد شد یک دفعه مانیتور ارور داد و تمام چراغها روشن شد.
بردیم تعمیرگاه گفت باید بره تعمیرگاه مرکزی تا بروز رسانی بشه و گفتن ۲۵ فروردین بیاورید.
حالا آیا میتونیم تا اون روز از ماشین استفاده کنم یا نه.
اما من موندم مگر میشه بروز رسانی رو تعمیرگاه‌های مجاز نداشته باشن آیا کسی به این مشکل بر خورده ممنون میشم راهنمایی کنه.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس رضا
reza235 رضا
7 ماه پیش

سواری kmc t9 در شهر

سلام وقت بخیر! شنیدم که میگن کی ام سی t9 توی شهر خیلی نرم نیست و یکم می‌کوبه، زیر پاشم اون‌قدر خوب نیست.
میشه بدون تعصب یه راهنمایی کنید؟ چون قصد خرید دارم و می‌خوام بدونم واقعاً چجوریه.

6 dislike icon
ذخیره copy
عکس عظیم
azim عظیم
7 ماه پیش

kmc t9 ارزش خرید دارد

سلام، من دیروز ماشینمو تحویل گرفتم، تو این دو روز حدود ۱۵۰ کیلومتر باهاش رفتم، اولین باری بود که پشت ماشین چینی می‌نشستم، ولی واقعاً ازش خوشم اومد!
هم شتابش عالیه، هم سواریش نرمه، و سیستم تعلیقشم خوبه، کوبش زیادی نداره. کلاً رانندگی باهاش لذت‌بخشه.

البته یه سری ایرادای جزئی توی مونتاژ داره و لاستیک‌های فابریکش خیلی تعریفی نیست، ولی در کل ماشین خوبی به نظر میاد!

4 dislike icon
ذخیره copy
عکس سعید
saeeied سعید
7 ماه پیش

بررسی kmc t9 کرمان موتور

من با کی ام سی T9 رانندگی کردم، واقعاً حس یه ماشین سواری رو داره، نرم و راحته، ولی در عین حال پرقدرت!
گیربکسش عالیه و جنس متریال داخل کابین حرف نداره، خیلی باکیفیته.
آپشن‌های کاربردیشم کم نیست، یعنی اصلاً انتظار نداشتم همچین ماشینی اینقدر خوب باشه، فوق‌العاده بود!
واقعاً ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور یه نقطه قوت بزرگ براش محسوب میشه.
یه تجربه‌ای هم با T8 داشتم، سواریش خوبه ولی T9 سنگین‌تره و صندلی‌هاشم باکیفیت‌تره.
فقط اگه خیلی به نرمی هندلینگ اهمیت میدین، حتماً براش لاستیک‌های باکیفیت بندازید!

4 dislike icon
ذخیره copy
در حال بارگیری نظرات بیشتر