گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات kmc SR3 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
467 نفر آنلاین
ماشین نسبتا خوبیه نمایندگی در کل بسیار ضعیف ، ایراد در tpms و صفحه کیلومتر که مدت 8 ماهه هیچ نمایندگی نتونسته حلش کنه !!!
ماشین خوبیه من 3 ماهه خریدم راضی هستم فقط خدمات پس از فروش و نمایندگی خیلی ضعیفه.
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
سلام تا حالا کسی تحویل گرفته ایا شرکت به موقع تحوبل میده یا نه لطفا راهنمایی کنید.
کسی در مورد SR3 نظری دارد میخواستم بخرم اما اطلاعات کمی در موردش تو سایت ها هست
بهمن ۱۴۰۳ کرمان موتور با همکاری گروه دلیلی، از کی ام سی SR3 رونمایی کرد.
در واقع این ماشین همون جک S3 خودمونه، فقط با یه فیسلیفت حسابی.
ظاهرش مخصوصاً جلوی ماشین خیلی تغییر کرده؛ چراغها الان دوتکه شدن، جلوپنجره کوچیکتر شده و طراحی کلی دماغه حالت اسپرتتری گرفته.
خلاصه طراحا خواستن ماشین جوونتر و جذابتر به نظر بیاد.
بیشترین تغییرات تو بخش جلو دیده میشه
چراغهای جدید، جلوپنجره باریکتر و خطوط روی کاپوت، ظاهر ماشینو تهاجمیتر کردن
عقب ماشین خیلی تغییر نکرده ولی باز هم طراحی چراغها و سپر هماهنگتر شده
نتیجه؟ یه کراساور شهری خوشچهره که از جک S3 شیکتره.
اینجا خبر خاصی نیست، چون همون موتور و گیربکس قدیمی جک S3 هستش.
| موتور | ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی |
|---|---|
| قدرت | ۱۰۷ اسب بخار |
| گشتاور | ۱۵۰ نیوتنمتر |
| گیربکس | CVT |
پس اگه دنبال شتاب خفن یا موتور متفاوتی هستی، SR3 چیزی اضافهتر از جک S3 نداره، بیشتر برای رانندگی شهری و استفاده روزمره خوبه.
اونجایی که SR3 حسابی دست پر اومده، بخش آپشنهاشه، لیست امکاناتش نسبت به رقبای همرده مثل X22 پرو و X33 کراس قابل قبوله.
اگه قیافه جذابتر از جک S3، آپشنهای خوب و خدمات پس از فروش کرمان موتور برات مهمه، SR3 میتونه انتخاب بدی نباشه.
ولی اگه دنبال موتور قویتر یا تکنولوژی جدیدتری هستی، باید بدونی این ماشین از لحاظ فنی همون جک S3 قدیمیه و تفاوت خاصی نداره.
مایع خودش خیلی خوشبو هستش و دیر تموم میشه
وقتی هم تموم شد هر عطری که دوست داری میتونی بریزی توش
سه حالت اسپری داره (مداوم، هر چند دقیقه یکبار، یا با فاصله طولانی)
تا وقتی بخوای میتونی پرش کنی و دوباره استفاده کنی.
از این دستگاه در طول سه سال گذشته ۶ تا برای جاهای مختلف گرفتم
قیمتش در مقابل چیزی که تحویل میگیری واقعاً هیچی نیست
به همه پیشنهاد میکنم بگیرن، چون با این وضع آب ایران (که حتی تو پایتخت TDS بالای ۵۰۰ داریم) واقعاً نیازه
آبی تحویل میگیرین که حتی بهترین مارکهای آب معدنی دنیا هم همچین کیفیتی ندارن.
قدرت موتور کی ام سی sr3 در سربالایی چگونه است؟
ذخیره