گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات kmc SR3 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
465 نفر آنلاین
ماشین نسبتا خوبیه نمایندگی در کل بسیار ضعیف ، ایراد در tpms و صفحه کیلومتر که مدت 8 ماهه هیچ نمایندگی نتونسته حلش کنه !!!
ماشین خوبیه من 3 ماهه خریدم راضی هستم فقط خدمات پس از فروش و نمایندگی خیلی ضعیفه.
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
سلام تا حالا کسی تحویل گرفته ایا شرکت به موقع تحوبل میده یا نه لطفا راهنمایی کنید.
بهمن ۱۴۰۳ کرمان موتور با همکاری گروه دلیلی، از کی ام سی SR3 رونمایی کرد.
در واقع این ماشین همون جک S3 خودمونه، فقط با یه فیسلیفت حسابی.
ظاهرش مخصوصاً جلوی ماشین خیلی تغییر کرده؛ چراغها الان دوتکه شدن، جلوپنجره کوچیکتر شده و طراحی کلی دماغه حالت اسپرتتری گرفته.
خلاصه طراحا خواستن ماشین جوونتر و جذابتر به نظر بیاد.
بیشترین تغییرات تو بخش جلو دیده میشه
چراغهای جدید، جلوپنجره باریکتر و خطوط روی کاپوت، ظاهر ماشینو تهاجمیتر کردن
عقب ماشین خیلی تغییر نکرده ولی باز هم طراحی چراغها و سپر هماهنگتر شده
نتیجه؟ یه کراساور شهری خوشچهره که از جک S3 شیکتره.
اینجا خبر خاصی نیست، چون همون موتور و گیربکس قدیمی جک S3 هستش.
| موتور | ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی |
|---|---|
| قدرت | ۱۰۷ اسب بخار |
| گشتاور | ۱۵۰ نیوتنمتر |
| گیربکس | CVT |
پس اگه دنبال شتاب خفن یا موتور متفاوتی هستی، SR3 چیزی اضافهتر از جک S3 نداره، بیشتر برای رانندگی شهری و استفاده روزمره خوبه.
اونجایی که SR3 حسابی دست پر اومده، بخش آپشنهاشه، لیست امکاناتش نسبت به رقبای همرده مثل X22 پرو و X33 کراس قابل قبوله.
اگه قیافه جذابتر از جک S3، آپشنهای خوب و خدمات پس از فروش کرمان موتور برات مهمه، SR3 میتونه انتخاب بدی نباشه.
ولی اگه دنبال موتور قویتر یا تکنولوژی جدیدتری هستی، باید بدونی این ماشین از لحاظ فنی همون جک S3 قدیمیه و تفاوت خاصی نداره.
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
خب اینکه ماشینو تمیز و براق میکنه که دیگه واضحه.
حجم بسیار زیاد و قیمت بسیار عالی، دم تولید کننده گرم!!!
مدلهای مختلفی داشتم ولی این کلاً فرق میکنه!
دیگه محاله با آینه فابریک ماشین حتی نیم ساعت طاقت بیاری
دیدت رو انقدر گسترش میده که هیچ نقطه کوری نمیمونه.
شبها هم دیگه نوربالای بقیه اذیتت نمیکنه.
روی هر ماشینی هم نصب میشه، ماشینو عوض کنی راحت میبریش رو بعدی.
کسی در مورد SR3 نظری دارد میخواستم بخرم اما اطلاعات کمی در موردش تو سایت ها هست
ذخیره