گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات نیسان سرانزا با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
546 نفر آنلاین
سرانزا سواری نرم و راحتی داره، هیچ جا نه نمیگه تو رمل های کویر و جنگل گلی چه کوه سنگی و چه تو خاک
اونیکه گیر نمیاد میگه بده، اونیکه داره هم بی سر صدا داره لذتشو میبره
از لحاظ سیستم تعلیق از پیکاپ و رونیز یه سرو گردن بالاتره
از لحاظ اتاق بسیار جا دار، امکانات داخلی بیشتر، و در کل قول میدم یکی بخر چه سالم چه ناسالم، خودت بهش برسی، دیگه با هوس نمیکنی با هیچی عوضش کنی
میشه عضوی قابل اعتماد از خانواده ات
و در کل اگر ادم دست پا چلفتی هستی کلا خودرو افرود نخرید، برید تی هشت و نه سوار شید.
درود بر همه دوستان سرانزا از لحاظ فنی و تامین قطعه چطور ماشینی هست؟
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
شيش ساله يه سرانزا دارم باهاش كوه و كويرو دشت و دمنو سابيدم بعد بيست سال جلو بنديش هنوز فابريكه خودشه موتور و گيربكسش باز نشده ،سواريش خيلى نرمه مصرفش كمه جاداره عمرا جايى بذاره ادمو.
سلام به عنوان کسی که چندین سال نیسان سرانزا رو داشتم خواستم اطلاعاتی بدم در موردش اولا نسبت به قیمت این خودرو واقعا ارزنده است هیچ تفاوتی از نظر فنی و موتور و گیربکس با رونیز و پیکاپ نداره اما قیمتش خیلی مناسبتره .
دوما سه ردیف صندلی هست و اتفاقا در بین خودروهای هفت نفره ی موجود ردیف سوم جا پای خوبی داره . من یه مسافرت مشهد با ۷ نفر رفتم.
نکته بعدی کولر دوم خودرو و کولباکس هست که اگر هم خودرو مزایده ای باشه و کولر دوم نداشته باشه با قیمت ۵ میلیون میتونید مجددا راه اندازی کنید و لذت ببرید.
در مقایسه با رونیز نرم تره و سواری خیلی بهتری میده . در زمان خودش از رونیز گرونتر بوده و لوکس تر محسوب میشده از روکش صندلی مخملی ( ماکسیمایی) و آینه های کروم که در رونیز صندلی ها پارچه ای هست و آینه ها پلاستیکی و کولر دوم و کولباکس اینکه لوکس تر بوده رو میشه فهمید.
نکته بعدی اینه که صندلی های ردیف دوم بر خلاف رونیز قابلیت جابجایی پشتی رو دارن و ردیف دوم بسیار راحتتره و جا پای بیشتری نسبت به رونیز داره.
در پیکاپ هم که ردیف دوم عملا بدون استفاده است. صندلی ردیف سوم قابلیت تا شدن و برداشته شدن دارن که در این صورت فضای صندوق عقب عالی میشه و دونفر میتونن دراز بکشن که خیلی از دوستان طبیعت گرد اینطوری استفاده میکنن.
خداییش خوبه میارزه سرانزا سواری خیلی نرم تر از پیکاپ و رونیز داره با قیمت های نجومی که که واسه رونیز میدن به نظرم این ماشین بیشتر میارزه تا رونیز های هم سنش که ۲۰۰-۳۰۰ بالاتر از این قیمت میدن با توجه به نرمی اتاقش نسبت به رونیز.
ده سال نیسان سرانزا دارم واقعا ماشین بی آزاریه لوازم و مکانیک فراوون همه چیش حتی قطعات تزیینی داخلش در دسترس قیمت لوازم معقول دوام خوب مصرف معقول صدی 11 تا 13 به شدت به عنوان یک نفر که ده سال این ماشین رو داره توصیه میکنم همین اسم ژاپن پشتشه کافیه برای خریدش.👍😍
روی شیشه نوشابه کوچیک و بزرگ و دلستر و ... به راحتی بسته میشه
در کل خیلی به درد بخوره و قیمت خاصی هم نداره.
من یک سال و نیمه نیسان سرانزا دارم و باید بگم واقعا برتری های خاصی نسبت به رونیز و پیکاپ داره. و اگر یه اس یو وی آفرود بخواین به هیچ وجه پشیمون نمیشن از خریدتون.
همین الانم دارم باهاش میرم کویر.😂
دوستان بین سرانزا و رونیز کدوم رو پیشنهاد میدین، آیا موتورشون یکیه یا فرق دارن؟
دوستان کسی سراغ دارین کولر دوم سرانزا رو درست کنه؟ تعمیرکار حرفه ای سرانزا سراغ داشته باشین عاالیه.
نیسان سرانزا اکثرا خودرو حمل پول بود سال نود و هفت بانک ملی تعداد زیادی شو با قیمت چهل الی پنجاه میلیون فروخت.
فقط ببین چقدر چرک از پوست درمیاد!
واقعا حس میکنی پوستت داره نفس میکشه.
راحت توی خونه بدون هزینه پوستتو پاکسازی کن.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
پاسخ به سوال ها در مورد نیسان سرانزا
هر چی سوال در مورد نیسان سرانزا داری بپرس جوابتو میدم
هر سوالی تاکید میکنم هر سوالی تا اینکه جای فلاشر راهنما کجاست بپرس، تقریبا سرانزا رو بلدم، تا اونجایی که میدونم کمکتون میکنم.
ذخیره