گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات بنز کلاس a با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
463 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
با سلام. ممنونم از دوستانی که اشکوداسوپرب دارند بنده را راهنمایی بفرمایین/وضعیت کیفیت _خدمات_ قطعات _سرویس های دوره ای و،،،،
سلام. وقتی از دست اندازهای ریز مثل ترک آسفالت با سرعت ۳۰ تا ۴۰ عبور میکنیم یک صدایی ازقسمت جلو ، زیر ماشین میاد که انگار یک چیزی شل هستش ( پلق پلق ) میکنه
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
فیدلیتی پرایم مدل ۴۰۱ دارم گیربکس قدیم راهی درآوردن دنده از حالت پی هست بعضی خودرو ها یه جا گذاشته شده با دوسو فشارش میدی دنده خلاص میشه توی این ماشین هم هست؟
سلام محمد هستم، میخوام یه ون کاروان بخرم، لطفا راهنمایی کنید.
نمیدونم کسی از مسئولین فرداموتورز پیاممو می بینه یا نه. کجای دنیا و کدام انسانیتی می پذیره که با پول کارمندی و دریافت وام تونستم با فروش قطعی ثبت نام کنم و خودرویی که شرکت ام جی متعهد شده دو ماهه تحویل بده پس از ۱۱ ماه هیچ اقدامی انجام نشده است.
درود دوستان واقعا یکی از فاجعه ترین ماشین هایی است که تا به حال تجربه خواهید کرد. حیف این همه پول پیشنهاد می کنم اصلا سمتش نرید. همون کیلومترهای اول آنچنان دچار سرخوردگی و افسردگی میشید که نگو
قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.
اخه چرا الکی میگن بعضیا ؟؟؟الان من تو جاده ام حداقل حداقل صدی سیزده لیتر داره میسوزونه این فیدیلیتی بی تربیت ....چی میگن صدی ۷ لیتر میسوزونه ....
سلام دوستان : من حدود شش ماهه کهa5 دارم ماشین شیک و خوبیه حدود ده هزار کار کرده فقط جدیدا هرازگاهی چراغ ترمز پارک برقی روشن میشه و ماشین گاز میخوره ولی شتاب نمیگیره که باید خاموش روشن کنم که دوباره راه بیفته اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم .
سلام من تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم سرویس ۱۰ هزار که رفتم گفتن لاستیک سایی داره که ظاهرا سرویس ۵ هزار تا به این موضوع توجه نکردن یا حتی خودشون تعمیر ناقص انجام دادند درکل ماشین خوبیه سیستم صوتی اش فوق العاده است من لاماری هم دارم سیستم صوتی اش از لاماری بهتره سیستم تعلیقش خیلی راضی کننده نیست بسیار خوش فرمان هست درد سرهای خودروهای سایپا و ایران خودرو رانداره فقط لاستیک سایی اش من را نگران کرد
گول سایپا رو به هیچ وجه نخورید من برج 7 ساینا با تحویل سه ماهه گرفتم، هنوز که هنوزه میگن فعلا فاکتور نمیشه، سایپا یه شرکت داغون ورشکسته است، به هیچ وجه ازش خرید نکنید
خب اینکه ماشینو تمیز و براق میکنه که دیگه واضحه.
حجم بسیار زیاد و قیمت بسیار عالی، دم تولید کننده گرم!!!
سلام دوستان توروخدا یکی منو کمک کنه میخوام یه ویانا مدل ۸۹ بخرم آیا بخرم یانه کسی تو کرج مکانیکی ولوازم یدکی براش میشناسه معرفی کنه
بابا بخدا ماشین خوبیه. نرم ترین ماشین ایرانی . تو رو خدا الکی نرید ۴۰۰ یا ۵۰۰تومن بیشتر بدید تارا و دنا بخرید. بخدا سورن از همشون نرم تر و خوش دست تره. دریچه سیمی بخرید مرگ نداره
سلام تیگو 5 مدل 1396 موتور 2 لیتری تنفس طبیعی. موتور در حالت سرد کاملاً طبیعی است. پس از گرم شدن، هنگام رها کردن گاز و نزدیک توقف دور موتور ناگهان افت میکند و گاهی خاموش میشود. دور آرام درجا حدود 750 و پایدار است. تمیز کردن دریچه گاز تأثیر قطعی نداشته. شمعها، وایر شمعها و انژکتورها تعویض شدهاند. کسی تجربه مشابه داشته و علت نهایی چه بوده است؟
ماشین خوبیه به نظر من ارزش خرید داره این نیست که بگین بد پس خواهش میکنم از دوستان به این ماشین نظر بد ندیدن
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
سلام ما یک کوییک طرح مادران ثبت نام کردیم گفتن تحویل دیماه هست تا الان شش ماه تاخیر داشته، زنگ هم که میزنم نمایندگی میگن شاید بشه 8ماه هیچی معلوم نیست ، کسی جدیدا تحویل گرفته؟ کاش هیچکس بعدما گول سایپا رو نخوره
من یه ماشین sx5دارم و یک سال هست که بوش و طبق آن صدا میکنه، هزار بار به نمایندگی مراجعه کردم و در نهایت به ریش مبارک بنده خندیدن و گفتن قطعات نداریم و مجبور شدم ۲۲ میلیون تومان بدم و از بیرون تامین قطعات کردم و درست کردم با هزینه خودم وحالا که مراجعه کردبه نمایندگی بازم به ریش مبارک خندیدن .
سلام ساعت تارا اتومات روتنظیم میکنم ماشین رو خاموش میکنم بعد دوباره که استفاده میکنم از تنظیم خارج میشه باطری هم سالمه کسی علت رومیدونه؟
خودرو ریرا از نظر ظاهری محصولی تقلیدی زشت و بد ترکیب از نمای جلو هیچ حس جالبی به شما دست نمیده از جلو بیشتر شبیه یک ساندویچ همبرگر که مواد داخلش رو روی هم فشرده کردی چراغها باهم سنخیتی نداره
سلام ایکس ۳۳کراس مدل ۱۴۰۲ دارم .چند وقته باطری خالی میکنه و برق دزدی داره.ولی اصلا نمیدونیم از کجاست
0ذخیره
ام وی ام x33 کراس ام وی ام