گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات دایون y7 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
511 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
سلام، من دایون y7 صفر کیلومتر گرفتم مدل ۴۰۳.
اولا که عزیزان از این ماشین انتظار لکسوس و پورشه نداشته باشین، از زمان قدیم میگن هر چی پول بدی، آش میخوری.
اینو ابتدای کار گفتم چون بعضی ها فقط یک خط مینویسن به درد نمیخوره، یا طرف میگه کیفیتش پائینه ولی نمیگه با چی مقایسه کرده و با چه رنج قیمتی.
گیربکس هم ۶ سرعته چین هست که خوب مواردی داره که اگر رعایت کنین اونم موردی نداره، توی بعضی تبلیغات من دیدم زدن گیربکس آیسین ژاپن، نه آقا جون همچین چیزی نیست.
به نظر من گیربکس رو هیچ وقت توی حالت P پارک نذارین، بهترین کار اینه که دستی رو بکشین و دنده هم در حالت N خلاص باشه بعد خاموش کنین، چون بعضی موارد هستن که توی p گیر میکنن، که اگه اونم شما بعد از توقف ماشین رو بذاری روی N و دستی رو بکشی و بعد بذاری توی p مشکلی پیش نمیاد.
حتما اگه ماشین صفر گرفتی عزیز من، بیرون پیش یه تعویض روغن کاربلد و آشنا ببر، واسکازین دیفرانسیل و هیدرولیک گیربکس رو واست چک کنن.
به نمایندگی هم اعتماد نکن.چون من خودم نمایندگی مشهد سالاری بردم، گفتن نگاه کردیم و اوکی هست.
بردم بیرون دادم نگاه کرد، چی بگم… درود به اون شرفشون… هم خود شرکت که ماشینو داده بیرون و هم نمایندگی که حاضر نشده بود نگاه کنه و گفت اوکی هست.
دیفرانسیل که اندازه نصف استکان واسکازین داشت، یعنی تقریبا خالی بود و هیدرلیک کمک هم یک لیتر کم داشت، اونم ماشین صفری که ۱۰۰۰ تا راه رفته و بردم مثلا سرویس اولیه انجام دادن.
واسه بهتر روشن شدن ماشین، دکمه استارت رو که میخوای بزنی اول ترمز نگیر، یک بار دکمه استارت که میزنی چراغ دکمه قرمز میشه، بار دوم که بزنین بدون ترمز گرفتن، رنگ چراغ سبز میشه، برق پشت آمپر میاد و پمپ بنزین هم شروع به کار میکنه، حدود ۵ ثانیه که بگذره، چندتا از چراغ های پشت آمپر خاموش میشه و ۴ چراغ روشن میمونه، تازه اینجا ماشین آماده استارت خوردنه، توی همین حالت ترمز رو فشار بدین، رنگ چراغ استارت زرد میشه و حالا برای بار سوم دکمه استارت رو بزنین.
لاستیک هاتون رو یک بار تنظیم باد بزنین و بعدش دیگه زیاد حساس به اخطار تنظیم باد نباشین، چون لاستیک ها ایرانی و کمی خشک هست، با اینکه همه چرخ ها تنظیمه بازم گاهی اخطار میده.
اگر به هر دلیلی چراغ چک یا obd پشت آمپر روشن شد و مشکل خاصی نبود، شما ۱۵ دقیقه که بست منفی رو برداری، خطا پاک میشه.
در مورد ریموت هم اگر یه موقع استارت زدین عمل نکرد، ریموت رو نزدیک دکمه استارت بگیرین، اکثر اوقات جواب میده و بعدش ریموت رو ببرین نشون بدین.
اگر درب ها رو ریموت باز نکرد یا چراغ دکمه استارت روشن نشد، از ریموت یدکی استفاده کنین.
من واسم پیش اومد، کد ریموت پریده بود.
در پایان در این رنج قیمت به نظر بنده بهترین شاسی بلند واقعی صفر کیلومتر در ایران هست، البته فعلا.
فقط مصرفش حدود ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر هست که اونم واسه موتور ۲۴۰۰ سی سی طبیعیه.
شاد و پیروز و موفق باشید.
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
قسمت متحرک برای مخفی کردن شماره هم داره
کیفیتش تماما فلز هست اصلا تو خریدش شک نکنید.
قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
مشکلات دایون y7
سلام بنده دایون y7 چند ماهه خریدم
همگی جمع بشیم بگیم این ماشین تانکه لندکروز چینیه فلانه بساره
ولی خدایی هرچی باشه بی خود ترین شرکتو داره یعنی اسم ایلیا خودرو میاد ۲۴ ای تو استرسم که کی بهم وقت بدن ببرم نمایندگی
استرس قطعه دارم تا الان دوتا مشکل خوردم جوابگو نیستن آخرین بارم تو جاده گیر کردم هرچی به امداد زنگ زدم جوابگو نبودن
واقعا نمیدونم چی بگم خدا وارد کنندشو لعنت کنه که وجدان نداره اول میاره میده به مردم بعد الکی نقش بازی میکنه که داره خدماتش بهتر میشه
الآنم موسو خان رو اومدن جای دایون خط تولید الکی میگن فعلا دایون متوقف شده در حالی که الکی میگن
فروششونو به اندازه سودشون کردن دیگه خبری از تولید مجدد و خدمات گسترده نخواهد بود
اوناییم که در آینده سانگ یانگ موسوخان میخوان بخرن ب نظرم نخرن چون گرفتار قطعات و خدمات میشن مثل ما
انشالله که هممون بهترین ماشین ها با بهترین برند های مطرح جهان سوار شیم.
ذخیره