گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات ون دلیکا با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
400 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
موتورش ضعیفه به درد رفتن به مناطق کوهستانی نمیخوره دیفرانسیل ماشین هم سرعت بالای 80 به صدا در میاد.
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
ماشین خوبیه ولی من ترجیح میدم از ایوکو یا بنز استفاده کنم.حد الامکان کارکرده هم خوبه
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
چای با بخار آب دم میکشه، طعمش خیلی خوشعطر درمیاد
چند دقیقهای آب رو جوش میاره، بعدش خودش خاموش میشه
یا اگه حالت گرمکن رو بزنی، خودکار میره روی گرم نگهدارنده
قوری بزرگی داره که برای مهمونی راحت جواب میده
طبق تجربه کاربران، از نظر کیفیت، زیبایی و کارایی قطعا جزو بهترین خریدهاتون میشه.
ون کاسپین بخرم یا ون دلیکا
با سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم بدونم ون کاسپین بهتره بخرم یا دلیکا برای سرویس ریختن
برای سرویس ریختن ون کاسپین بدرد میخوره، مشکلات ون کاسپین چیه؟
ذخیره