search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

بنز کلاس gla | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات بنز کلاس gla با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 228 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
telegram icon

گروه تلگرام بنز کلاس gla

برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید

ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس حسن
hh123456 حسن
13 ساعت پیش

نمیدونم کسی از مسئولین فرداموتورز پیاممو می بینه یا نه. کجای دنیا و کدام انسانیتی می پذیره که با پول کارمندی و دریافت وام تونستم با فروش قطعی ثبت نام کنم و خودرویی که شرکت ام جی متعهد شده دو ماهه تحویل بده پس از ۱۱ ماه هیچ اقدامی انجام نشده است.

0 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس فرشاد قدیمی
fghadimi فرشاد قدیمی
15 ساعت پیش

درود دوستان واقعا یکی از فاجعه ترین ماشین هایی است که تا به حال تجربه خواهید کرد. حیف این همه پول پیشنهاد می کنم اصلا سمتش نرید. همون کیلومترهای اول آنچنان دچار سرخوردگی و افسردگی میشید که نگو

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس مینا
minamina مینا
21 ساعت پیش

اخه چرا الکی میگن بعضیا ؟؟؟الان من تو جاده ام حداقل حداقل صدی سیزده لیتر داره میسوزونه این فیدیلیتی بی تربیت ....چی میگن صدی ۷ لیتر میسوزونه ....

0 dislike icon
ذخیره copy
بهمن موتور فیدلیتی بهمن موتور
ببین چطور تاریکی رو میشکافه!!! (واقعاً باور نکردنیه)

من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس Mahmood
mh1349 Mahmood
2 روز پیش

سلام دوستان : من حدود شش ماهه کهa5 دارم ماشین شیک و خوبیه حدود ده هزار کار کرده فقط جدیدا هرازگاهی چراغ ترمز پارک برقی روشن میشه و ماشین گاز میخوره ولی شتاب نمیگیره که باید خاموش روشن کنم که دوباره راه بیفته اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم .

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
عکس سعید کا
saeedka سعید کا
3 روز پیش

سلام من تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم سرویس ۱۰ هزار که رفتم گفتن لاستیک سایی داره که ظاهرا سرویس ۵ هزار تا به این موضوع توجه نکردن یا حتی خودشون تعمیر ناقص انجام دادند درکل ماشین خوبیه سیستم صوتی اش فوق العاده است من لاماری هم دارم سیستم صوتی اش از لاماری بهتره سیستم تعلیقش خیلی راضی کننده نیست بسیار خوش فرمان هست درد سرهای خودروهای سایپا و ایران خودرو رانداره فقط لاستیک سایی اش من را نگران کرد

0 dislike icon
ذخیره copy
bac x3 pro bac
عکس Jamal1
jamal1 Jamal1
3 روز پیش

گول سایپا رو به هیچ وجه نخورید من برج 7 ساینا با تحویل سه ماهه گرفتم، هنوز که هنوزه میگن فعلا فاکتور نمیشه، سایپا یه شرکت داغون ورشکسته است، به هیچ وجه ازش خرید نکنید

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا
عکس mahdi
mahdifaali40 mahdi
4 روز پیش

سلام دوستان توروخدا یکی منو کمک کنه میخوام یه ویانا مدل ۸۹ بخرم آیا بخرم یانه کسی تو کرج مکانیکی ولوازم یدکی براش میشناسه معرفی کنه

0 dislike icon
ذخیره copy
چری ویانا چری
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس نوید ۱۳۶۰۱۳۶۰
navid13601360 نوید ۱۳۶۰۱۳۶۰
4 روز پیش

بابا بخدا ماشین خوبیه. نرم ترین ماشین ایرانی . تو رو خدا الکی نرید ۴۰۰ یا ۵۰۰تومن بیشتر بدید تارا و دنا بخرید. بخدا سورن از همشون نرم تر و خوش دست تره. دریچه سیمی بخرید مرگ نداره

0 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس علیرضا
alireza66 علیرضا
5 روز پیش

سلام تیگو 5 مدل 1396 موتور 2 لیتری تنفس طبیعی. موتور در حالت سرد کاملاً طبیعی است. پس از گرم شدن، هنگام رها کردن گاز و نزدیک توقف دور موتور ناگهان افت می‌کند و گاهی خاموش می‌شود. دور آرام درجا حدود 750 و پایدار است. تمیز کردن دریچه گاز تأثیر قطعی نداشته. شمعها، وایر شمع‌ها و انژکتورها تعویض شده‌اند. کسی تجربه مشابه داشته و علت نهایی چه بوده است؟

0 dislike icon
ذخیره copy
چری تیگو 5 چری
عکس mohammad
m123456789m mohammad
1 هفته پیش

ماشین خوبیه به نظر من ارزش خرید داره این نیست که بگین بد پس خواهش میکنم از دوستان به این ماشین نظر بد ندیدن

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
عکس eli7276
eli7276 eli7276
1 هفته پیش

سلام ما یک کوییک طرح مادران ثبت نام کردیم گفتن تحویل دیماه هست تا الان شش ماه تاخیر داشته، زنگ هم که میزنم نمایندگی میگن شاید بشه 8ماه هیچی معلوم نیست ، کسی جدیدا تحویل گرفته؟ کاش هیچکس بعدما گول سایپا رو نخوره

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس جلیل
jalil جلیل
1 هفته پیش

حالم از خدمات بی خدماتی فردا موتور بهم میخوره .

1 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس جلیل
jalil جلیل
1 هفته پیش

من یه ماشین sx5دارم و یک سال هست که بوش و طبق آن صدا میکنه، هزار بار به نمایندگی مراجعه کردم و در نهایت به ریش مبارک بنده خندیدن و گفتن قطعات نداریم و مجبور شدم ۲۲ میلیون تومان بدم و از بیرون تامین قطعات کردم و درست کردم با هزینه خودم وحالا که مراجعه کردبه نمایندگی بازم به ریش مبارک خندیدن .

0 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس محمدمهدی
m.m.s محمدمهدی
1 هفته پیش

سلام ساعت تارا اتومات رو‌تنظیم میکنم ماشین رو خاموش میکنم بعد دوباره که استفاده میکنم از تنظیم خارج میشه باطری هم سالمه کسی علت رو‌میدونه؟

1 dislike icon
ذخیره copy
تارا اتوماتیک v4 ال ایکس تارا
عکس جواد
sama جواد
1 هفته پیش

خودرو ریرا از نظر ظاهری محصولی تقلیدی زشت و بد ترکیب از نمای جلو هیچ حس جالبی به شما دست نمیده از جلو بیشتر شبیه یک ساندویچ همبرگر که مواد داخلش رو روی هم فشرده کردی چراغها باهم سنخیتی نداره

4 dislike icon
ذخیره copy
ایران خودرو ری را ایران خودرو
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس احسانم
ehsanm احسانم
1 هفته پیش

البته اینم بگم دریچه از برقیه

0 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس احسانم
ehsanm احسانم
1 هفته پیش

سلام.. من ی سورن پلاس xu7p خریدم..موقع حرکت کردن انگار صدا میده نمیدونم از موتوریشه.. موقع حرکت کردن ب عقب و جلو هم این صدا رو میده.. انگار ماشین کم میاره و ریپ میزنه یجورایی و صدا میده.. میشه راه نمایی کنید مال چیه..؟؟

0 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس Farhad Ghazizadeh
farhadgh Farhad Ghazizadeh
1 هفته پیش

سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟

3 dislike icon
ذخیره copy
فردا sx6 فردا
عکس Sey
seyed_1234 Sey
1 هفته پیش

من قبلا تویوتا کرولا داشتم الآن قشقایی خریدم ، هردو خودرو رانندگی لذت بخشی دارند و قابل اطمینان می باشند. قشقایی جدید از نظر زیبایی و فنی قابل رقابت و بر تر از خودروهای کره ای می باشد

1 dislike icon
ذخیره copy
نیسان قشقایی نیسان
عکس ابراهیم
menu ابراهیم
1 هفته پیش

سلام دوستان تارا وی یک دارم روغن کم میکنه راهکار چیه

2 dislike icon
ذخیره copy
تارا
بچرخ > نظرات کاربران > خودرو > بنز > بنز کلاس gla