گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات مکث موتور کلوت دنده ای با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
436 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
سلام، من از شهریور ماه کلوت اتومات رو گرفتم، زیاد استفاده نکردم بیشتر برای مسافرت رفتم و حدود ۳۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم.
در کل خودروی خوبی هست، قبلاً تویوتا قدیمی و جیپ و لندکروزر داشتیم، ولی کلوت نسبت به اونها خیلی بهتره.
ردیف عقب هم خیلی خوبه، خودم قدم ۱۸۸ هست و وقتی پشت فرمون هستم، نفر ۱۷۰ سانتی هم راحت توی صندلی عقب مینشینه.
کلوت ماشین خوبیه، مثل هر خودروی دیگهای یه سری مشکلات جزئی داره که قابل حله، مشکل اصلی اینه که وقتی ماشین رو تحویل میگیری، تازه دردسرها شروع میشه!
مثلاً من میخواستم کانوپی کابین عقب کلوت رو نصب کنم، نمایندگی گفت اگه بیرون نصب کنی، گارانتی باطل میشه.
حالا اگه بخوای همون کار رو بدی خودشون انجام بدن، دو برابر قیمت میگیرن!
به جای اینکه شرکت هوای مشتریاش رو داشته باشه، فقط دنبال سود بیشتره.
آدم واقعاً پشیمون میشه که چرا از این شرکت ماشین خریده!
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
سلام دوستان، من کلوت اتومات رو برج ۱۰ تحویل گرفتم و از همون اول با مشکل گیربکس مواجه شدم.
روغن گیربکس داغ میکرد و الان دو ماهه که هنوز مشکل حل نشده و ماشینم توی نمایندگیه.
به همه پیشنهاد میکنم که از همون اول روغن گیربکس رو عوض کنید و خیلی به گارانتی اش اهمیت ندید.
بهتره بدید گیربکس رو تقویت کنند (۸ صفحهای، خنککن و بلبرینگ شفت).
۵ سال هیوندای داشتم و دیگه خسته شده بودم ازش، دنبال یه پیکاپ میگشتم و با کلی تردید کلوت خریدم.
باید بگم که از انتخابم خیلی راضیام. تا سالها با هیچ ماشینی عوضش نمیکنم!
بنظرم کلوت بهترین پیکاپ موجود توی ایرانه.
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
روی شیشه نوشابه کوچیک و بزرگ و دلستر و ... به راحتی بسته میشه
در کل خیلی به درد بخوره و قیمت خاصی هم نداره.
علت گرمای زیر پا خودرو کلوت
سلام کف کابین سمت زیر پای شاگرد داغ میشه، راه حلش چیه؟
ذخیره