گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات بنز یونیماگ با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
148 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
سلام من تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم سرویس ۱۰ هزار که رفتم گفتن لاستیک سایی داره که ظاهرا سرویس ۵ هزار تا به این موضوع توجه نکردن یا حتی خودشون تعمیر ناقص انجام دادند درکل ماشین خوبیه سیستم صوتی اش فوق العاده است من لاماری هم دارم سیستم صوتی اش از لاماری بهتره سیستم تعلیقش خیلی راضی کننده نیست بسیار خوش فرمان هست درد سرهای خودروهای سایپا و ایران خودرو رانداره فقط لاستیک سایی اش من را نگران کرد
گول سایپا رو به هیچ وجه نخورید من برج 7 ساینا با تحویل سه ماهه گرفتم، هنوز که هنوزه میگن فعلا فاکتور نمیشه، سایپا یه شرکت داغون ورشکسته است، به هیچ وجه ازش خرید نکنید
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
سلام دوستان توروخدا یکی منو کمک کنه میخوام یه ویانا مدل ۸۹ بخرم آیا بخرم یانه کسی تو کرج مکانیکی ولوازم یدکی براش میشناسه معرفی کنه
بابا بخدا ماشین خوبیه. نرم ترین ماشین ایرانی . تو رو خدا الکی نرید ۴۰۰ یا ۵۰۰تومن بیشتر بدید تارا و دنا بخرید. بخدا سورن از همشون نرم تر و خوش دست تره. دریچه سیمی بخرید مرگ نداره
سلام تیگو 5 مدل 1396 موتور 2 لیتری تنفس طبیعی. موتور در حالت سرد کاملاً طبیعی است. پس از گرم شدن، هنگام رها کردن گاز و نزدیک توقف دور موتور ناگهان افت میکند و گاهی خاموش میشود. دور آرام درجا حدود 750 و پایدار است. تمیز کردن دریچه گاز تأثیر قطعی نداشته. شمعها، وایر شمعها و انژکتورها تعویض شدهاند. کسی تجربه مشابه داشته و علت نهایی چه بوده است؟
ماشین خوبیه به نظر من ارزش خرید داره این نیست که بگین بد پس خواهش میکنم از دوستان به این ماشین نظر بد ندیدن
ساخت برند خوش نام فورد آمریکا
بودنش نسبت به نبودنش مثل بودن و نبودن برق تو خونست
قابلیت پاشیدن کف هم داره
یه کف یکنواخت، روی تمام سطح خودرو ایجاد میکنه
فقط کافیه با یه دستمال نرم کف رو بمالید و بعد آب کشی کنید
به نسبت قیمت بی نظیره، در خریدش شک نکنید.
سلام ما یک کوییک طرح مادران ثبت نام کردیم گفتن تحویل دیماه هست تا الان شش ماه تاخیر داشته، زنگ هم که میزنم نمایندگی میگن شاید بشه 8ماه هیچی معلوم نیست ، کسی جدیدا تحویل گرفته؟ کاش هیچکس بعدما گول سایپا رو نخوره
من یه ماشین sx5دارم و یک سال هست که بوش و طبق آن صدا میکنه، هزار بار به نمایندگی مراجعه کردم و در نهایت به ریش مبارک بنده خندیدن و گفتن قطعات نداریم و مجبور شدم ۲۲ میلیون تومان بدم و از بیرون تامین قطعات کردم و درست کردم با هزینه خودم وحالا که مراجعه کردبه نمایندگی بازم به ریش مبارک خندیدن .
سلام ساعت تارا اتومات روتنظیم میکنم ماشین رو خاموش میکنم بعد دوباره که استفاده میکنم از تنظیم خارج میشه باطری هم سالمه کسی علت رومیدونه؟
از این دستگاه در طول سه سال گذشته ۶ تا برای جاهای مختلف گرفتم
قیمتش در مقابل چیزی که تحویل میگیری واقعاً هیچی نیست
به همه پیشنهاد میکنم بگیرن، چون با این وضع آب ایران (که حتی تو پایتخت TDS بالای ۵۰۰ داریم) واقعاً نیازه
آبی تحویل میگیرین که حتی بهترین مارکهای آب معدنی دنیا هم همچین کیفیتی ندارن.
خودرو ریرا از نظر ظاهری محصولی تقلیدی زشت و بد ترکیب از نمای جلو هیچ حس جالبی به شما دست نمیده از جلو بیشتر شبیه یک ساندویچ همبرگر که مواد داخلش رو روی هم فشرده کردی چراغها باهم سنخیتی نداره
سلام.. من ی سورن پلاس xu7p خریدم..موقع حرکت کردن انگار صدا میده نمیدونم از موتوریشه.. موقع حرکت کردن ب عقب و جلو هم این صدا رو میده.. انگار ماشین کم میاره و ریپ میزنه یجورایی و صدا میده.. میشه راه نمایی کنید مال چیه..؟؟
سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟
فکر میکردم شاید الکی باشه اما واقعا معجزه میکنه
واقعا انقدر هوا سبک میشه دلت نمیاد از خونه بری بیرون.
من قبلا تویوتا کرولا داشتم الآن قشقایی خریدم ، هردو خودرو رانندگی لذت بخشی دارند و قابل اطمینان می باشند. قشقایی جدید از نظر زیبایی و فنی قابل رقابت و بر تر از خودروهای کره ای می باشد
سلام ایا دود سفید در حد یکی دو دقیقه از اگزور سورن بیرون زد وقطع شد این علائم واشر زدن هست یا نه؟
سلام خوبید ببخشید من یه سورن xu7p دارم ک ۵۰ هزار کار کرده و امروز در حد یک دقیقه دودقیقه از اگزوزشبخار زد بیرون و بعد قطع شد وقتی ماشین گرمه این مشکل نیس کلا هم تو این یکماه گذشته دوباره اب ریختمتو مخزن درحد ۳۰۰ سیسی هر باز
با سلام خدمت دوستان عزیز میخواستم بدونم ون کاسپین بهتره بخرم یا دلیکا برای سرویس ریختن
برای سرویس ریختن ون کاسپین بدرد میخوره، مشکلات ون کاسپین چیه؟
سلام دوستان : من حدود شش ماهه کهa5 دارم ماشین شیک و خوبیه حدود ده هزار کار کرده فقط جدیدا هرازگاهی چراغ ترمز پارک برقی روشن میشه و ماشین گاز میخوره ولی شتاب نمیگیره که باید خاموش روشن کنم که دوباره راه بیفته اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم .
0ذخیره
kmc a5 - ای 5 kmc