گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات سمند x7 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
211 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
خودرو بدی نیست، موتور نسبتا خوبی داره ولی در مصرف هست و سر و صداش زیاده ولی قدرت نسبتا خوبی داره.
طراحی ظاهری بشدت ساده و معمولی هستش و هیچ چیز خوب و خاصی نداره.
صندلی ها راحت و فضا بزرگ هست و برای مسافرت خودرو بدی نیست.
ولی با توجه به قیمت کمتر نسبت به برخی ماشین های ایرانی، خیلی بد نیست و راندمان و اینا قابل قبولی داره.
انتخاب شما کدومه سمند x7 یا bmw x7؟😂
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
اگه با ۴۰۵ مقایسه کنیم، هم کمکفنراش بهتره، هم یه ظاهر یه کم مدرنتر داره، هم اتاقش راحتتره. از اون طرف، چون وزنش بیشتره، یه خورده نرمتر و قابلکنترلتره. حالا بحث زشت و زیبا بودنش سلیقهایه، ولی تو این بازار ماشینای بیکیفیت داخلی، از نظر قیمت و خرج لوازمش گزینهی بدی نیست. من چند سال پیش مدل ۸۲شو داشتم، راضی بودم.
سمند X7 از اون LXای مولتیپلکس جدیدم بهتره. از کجا میگم؟ چون جفتشو داشتم!
مدلهای مختلفی داشتم ولی این کلاً فرق میکنه!
دیگه محاله با آینه فابریک ماشین حتی نیم ساعت طاقت بیاری
دیدت رو انقدر گسترش میده که هیچ نقطه کوری نمیمونه.
شبها هم دیگه نوربالای بقیه اذیتت نمیکنه.
روی هر ماشینی هم نصب میشه، ماشینو عوض کنی راحت میبریش رو بعدی.
چای با بخار آب دم میکشه، طعمش خیلی خوشعطر درمیاد
چند دقیقهای آب رو جوش میاره، بعدش خودش خاموش میشه
یا اگه حالت گرمکن رو بزنی، خودکار میره روی گرم نگهدارنده
قوری بزرگی داره که برای مهمونی راحت جواب میده
طبق تجربه کاربران، از نظر کیفیت، زیبایی و کارایی قطعا جزو بهترین خریدهاتون میشه.
سمند x7 ارزش خرید دارد
من این ماشین رو از سال 82 دارم و هم قطعاتش راحت پیدا میشه هم فضای خوبی داره
و از همه مهمتر بدنه و مونتاژ عالیه نسبت به ماشین های جدید ایرانی
و موتورش هم خوبه ولی به درد شهر نمی خوره بیشتر به درد مسافرت می خوره ولی در کل ماشین خوبه.
ذخیره