گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات دوو اسپرو با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
162 نفر آنلاین
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.
چای با بخار آب دم میکشه، طعمش خیلی خوشعطر درمیاد
چند دقیقهای آب رو جوش میاره، بعدش خودش خاموش میشه
یا اگه حالت گرمکن رو بزنی، خودکار میره روی گرم نگهدارنده
قوری بزرگی داره که برای مهمونی راحت جواب میده
طبق تجربه کاربران، از نظر کیفیت، زیبایی و کارایی قطعا جزو بهترین خریدهاتون میشه.
نظرتون راجع به دوو اسپرو چیه؟ آیا برای خانواده مفیده یا نه البته به شرط اینکه هفته 3بار ماشین دور بزنه؟
0ذخیره