سلام دوستان وقتتون بخیر
یه ماشین خانوادگی میخوام و قدرتش و بی دردسر بودن مهمه برام
تارا اتوماتیک v4 به نظرتون ماشین خوبیه؟
لطفا کسایی که خودشون یا اطرافیانشون داشتن تجربیاتشون رو بنویسن.
سلام خدمت کاربران عزیز من حدود سه ماهه تارا وی ۴ دارم.
از وقتی که هم خریدم کلا تو جاده بودم ده هزار تا باهاش رانندگی کردم تا حالا داخل کابین بدون صداست.
ماشین خیلی نرمی هست، جا داره تا حالا اذیت نشدم مسافرت طولانی مدت داشتم حدود 12ساعت باهاش که وقتی به مقصد رسیدم اصلا خسته نشدم.
امکاناتش که قابل مقایسه با سایر ماشین های ایرانی نیست.
سلام من ۵ ماهه تارا وی۴ دارم و حدود ۱۲ هزارتا رفتم، مزایا:
طبق تجربه مالکین کدوم برند لاستیک روی تارا بهتر جواب میده؟
به قول دوستمون اگه شده از نون شبت بزن ولی لاستیک خوب زیر ماشینت بنداز.
من یه سالی میشه که یه تارا V2 اتوماتیک خریدم، تو این مدت یه سری نکات به چشمم اومده که گفتم با شما درمیون بذارم.
اول از همه، چراغ عقب سقفی از روز اول مشکل داشت، کلیداش اصلاً کار نمیکنه، آینه برقی سمت راننده هم جمع نمیشه.
سیستم بخاری و کولرش هم به خاطر طراحی ضعیف کانالها نه تو سرما درست جواب میده، نه تو گرما.
یه چیز عجیب دیگه هم اینکه داخل گلگیرهای جلو فوم گذاشتن که اصلاً معلوم نیست چه منطقی پشتشه!
من حدود دو سال و نیمه که تارا اتوماتیک ۱۴۰۰ دارم، از هماهنگی گیربکس و موتور، کشش ماشین و راحتی سرنشینا واقعا راضیم، ولی مشکلات برقی داره.
کلا از نظر مکانیکی خوب کار شده، ولی سیستمهای الکترونیکیش اصلا جالب نیست.
قسمت متحرک برای مخفی کردن شماره هم داره
کیفیتش تماما فلز هست اصلا تو خریدش شک نکنید.
تارا v4 اتوماتیک بهترین خودرو تولید داخل
تارا v4 اتوماتیک (تحویل برج سوم 1404).
نه تهاجمی و پرخاشگر.
نتیجه تست و بررسی بنده، بهترین خودرو تولید داخل تا این تاریخ تارا v4، سدان جمع و جور (کمپر ملی).
نظرات مهندس دلالان تخریبگر توسر مال بزن رو گوش نکنید، سوار بشید از واقعیت این خودرو لذت ببرید، نه با دروغ ها رنج ببرید.
مشکل پرتاب باد دریچه در کلاس های v4 و v1plus رفع شده.
مشکل ایرادات برقی هم رفع شده.
موتور Tu5plus موتور ذاتی (پژو301) تارا
واقعا توان کافی در سربالایی ها دارد با اینکه اتاق تارا 150 کیلو از اتاق 207 سنگینتر هست، و در صورت نیاز به شتاب و قدرت بیشتر با حالت اسپرت گیربکس به خوبی پاسخگو هست، بدون نگرانی.
داشبورد این پلتفرم ذاتا در (پژو 301) هم بالا هست اما با تنظیم ارتفاع صندلی به خوبی به جلو و نوک کاپوت مسلط میشین، جای نگرانی نیست.
ضخامت بدنه قوی و کیفیت رنگ خودرو عالی و طبق استاندارد های جهانی تصادف با عابر پیاده و آیرو دینامیک پلتفرم خودرو، مقاوم هست و جای نگرانی نیست.
با انگشت ورق فرو نمیرود دروغ هست.