گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات فونیکس تیگو 8 پرو مکس با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
بین خرید وراکروز و تیگو۸ گیر کردم
آیا وراکروز بخرم یا تیگو ۸ پلاگین هیبرید یا تیگو ۸ پرومکس؟
لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم.
فراموش کردید که مصرف سوخت تیگو 8 پرومکس رو بفرمایید که در حالت جاده صدی ۱۵ تا ۲۰ میسوزونه.
واقعا این ماشین دشمن بنزینه و چون توربو داره و باید از بنزین سوپر استفاده کنید یا مکمل فکر کنید که دو یا سه روز یکبار باید چقدر خرج بنزین کنید.
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
دوستان، جدیدترین نقص تیگو ۸ پرو مکس ، هر چه زودتر آپشن صندوق پران بدون لمس رو غیر فعال کنید، تو کارواش نزدیک ماشین ایستاده بود که درب صندوق خود به خود باز شد و با خشکن کارواش برخود کرد و درب کنده شد
من تیگو ۸ پرو مکس دارم واقعا عالیه حرف نداره، مخصوصا تو سربالایی اصلا کم نمیاره هر چی گاز بدی میره دم چینیا گرم.
فعلا توی یک سال کار همه چیز خوبه، باید دید توی دراز مدت چطوری خودشو نشون میده.
اوایل استفاده از رکاب واسم سخت بود ولی به مرور عادت میکنید و خیلی راحت تره.
در مورد اینکه موقع تخت گاز کولر قطع میشه، باید بدونید که این یه چیز برنامهریزی شده از طرف خود سازندهست، نه یه ایراد!
ایسیو خودرو طوری تنظیم شده که توی رانندگی نرمال یا حتی نیمهسنگین، کولر همچنان کار کنه و مشکلی ایجاد نشه.
ولی خب، توی شرایط خاص، مثل زمانی که یهو میخواید سبقت بگیرید یا توی یه موقعیت اضطراری مجبورید سریعتر واکنش نشون بدید، برای اینکه بتونید بیشترین توان و گشتاور ممکن رو از موتور بگیرید، کولر موقتاً از مدار خارج میشه.
دلیلشم واضحه: توان موتور هدر نره و همه قدرت بره روی شتابگیری ماشین، که در این شرایط خیلی مهمه.
حالا نکته اینجاست که به محض اینکه دوباره شرایط رانندگی عادی بشه و پای راننده از روی گاز برداشته بشه، ایسیو هم کولر رو برمیگردونه توی مدار و دوباره همه چی نرمال میشه.
ولی متأسفانه بعضی از دوستان بدون اطلاع از این ماجرا، این موضوع رو بهعنوان یه ایراد بزرگ مطرح میکنن و روش زوم میکنن، در صورتی که این یه ویژگی مهندسیشدهست، نه مشکل!
پس خیالتون راحت باشه، این اتفاق فقط توی مواقع خاص میافته و یه جورایی به نفع رانندهست. موفق باشید.
من دو ساله تیگو 8 پرو مکس دارم و تو این مدت کلی باهاش رانندگی کردم، در مورد رنگش باید بگم که یکم ضعیفه.
از نظر آپشنها هم بعضی جاها یه سری ایرادای ریز داره و یکم ضعیف عمل میکنه، ولی در کل ماشین خوبیه و سواری نرمی داره، مخصوصاً تو جاده خیلی راحت و لذتبخشه.
باید در نظر بگیری که آخرش هر چقدر پول بدی، همونقدر آش میخوری! نسبت به قیمتش امکانات خوبی داره و نمیشه گفت ماشین بینقصیه، ولی توی رنج خودش گزینه مناسبیه.
حداقل یه مزیت مهمش اینه که ۷ سال یا تا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی داره، که خودش یه اطمینانخاطر میده و ارزش خریدش رو بالا میبره.
در کل به نظرم واقعا عالیه، مخصوصا تو سربالایی اصلا کم نمیاره هر چی گاز بدی میره.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
خب اینکه ماشینو تمیز و براق میکنه که دیگه واضحه.
حجم بسیار زیاد و قیمت بسیار عالی، دم تولید کننده گرم!!!
تیگو 8 پرو یا پرومکس؟
از اونجایی که دو دیفرانسیل بودن این ماشین به درد خاصی نمیخوره و نمیشه باهاش آفرود رفت، و موتور ۱۹۷ اسبی تیگو ۸ پرو قدرت کافی داره بهتره با هزینه کمتر همون نسخه پرو خریداری بشه چون واقعا شتاب ۹ ثانیهای نسخه پرو هم برای یه خانواده کافیه.
تیگو ۸ پرو از لحاظ اقتصادی بهتره تفاوت صفر تا صدش ۱ ثانیه سریعتر هست ولی ماشین مسابقه ای نیست که خیلی مهم باشه.
ذخیره