گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات فونیکس تیگو 8 پرو مکس با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
831 نفر آنلاین
بین خرید وراکروز و تیگو۸ گیر کردم
آیا وراکروز بخرم یا تیگو ۸ پلاگین هیبرید یا تیگو ۸ پرومکس؟
لطفا راهنمایی کنید سپاسگذارم.
فراموش کردید که مصرف سوخت تیگو 8 پرومکس رو بفرمایید که در حالت جاده صدی ۱۵ تا ۲۰ میسوزونه.
واقعا این ماشین دشمن بنزینه و چون توربو داره و باید از بنزین سوپر استفاده کنید یا مکمل فکر کنید که دو یا سه روز یکبار باید چقدر خرج بنزین کنید.
هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.
فقط ببین پرفروشترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.
از اونجایی که دو دیفرانسیل بودن این ماشین به درد خاصی نمیخوره و نمیشه باهاش آفرود رفت، و موتور ۱۹۷ اسبی تیگو ۸ پرو قدرت کافی داره بهتره با هزینه کمتر همون نسخه پرو خریداری بشه چون واقعا شتاب ۹ ثانیهای نسخه پرو هم برای یه خانواده کافیه.
تیگو ۸ پرو از لحاظ اقتصادی بهتره تفاوت صفر تا صدش ۱ ثانیه سریعتر هست ولی ماشین مسابقه ای نیست که خیلی مهم باشه.
دوستان، جدیدترین نقص تیگو ۸ پرو مکس ، هر چه زودتر آپشن صندوق پران بدون لمس رو غیر فعال کنید، تو کارواش نزدیک ماشین ایستاده بود که درب صندوق خود به خود باز شد و با خشکن کارواش برخود کرد و درب کنده شد
من تیگو ۸ پرو مکس دارم واقعا عالیه حرف نداره، مخصوصا تو سربالایی اصلا کم نمیاره هر چی گاز بدی میره دم چینیا گرم.
فعلا توی یک سال کار همه چیز خوبه، باید دید توی دراز مدت چطوری خودشو نشون میده.
اوایل استفاده از رکاب واسم سخت بود ولی به مرور عادت میکنید و خیلی راحت تره.
در مورد اینکه موقع تخت گاز کولر قطع میشه، باید بدونید که این یه چیز برنامهریزی شده از طرف خود سازندهست، نه یه ایراد!
ایسیو خودرو طوری تنظیم شده که توی رانندگی نرمال یا حتی نیمهسنگین، کولر همچنان کار کنه و مشکلی ایجاد نشه.
ولی خب، توی شرایط خاص، مثل زمانی که یهو میخواید سبقت بگیرید یا توی یه موقعیت اضطراری مجبورید سریعتر واکنش نشون بدید، برای اینکه بتونید بیشترین توان و گشتاور ممکن رو از موتور بگیرید، کولر موقتاً از مدار خارج میشه.
دلیلشم واضحه: توان موتور هدر نره و همه قدرت بره روی شتابگیری ماشین، که در این شرایط خیلی مهمه.
حالا نکته اینجاست که به محض اینکه دوباره شرایط رانندگی عادی بشه و پای راننده از روی گاز برداشته بشه، ایسیو هم کولر رو برمیگردونه توی مدار و دوباره همه چی نرمال میشه.
ولی متأسفانه بعضی از دوستان بدون اطلاع از این ماجرا، این موضوع رو بهعنوان یه ایراد بزرگ مطرح میکنن و روش زوم میکنن، در صورتی که این یه ویژگی مهندسیشدهست، نه مشکل!
پس خیالتون راحت باشه، این اتفاق فقط توی مواقع خاص میافته و یه جورایی به نفع رانندهست. موفق باشید.
قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.
من دو ساله تیگو 8 پرو مکس دارم و تو این مدت کلی باهاش رانندگی کردم، در مورد رنگش باید بگم که یکم ضعیفه.
از نظر آپشنها هم بعضی جاها یه سری ایرادای ریز داره و یکم ضعیف عمل میکنه، ولی در کل ماشین خوبیه و سواری نرمی داره، مخصوصاً تو جاده خیلی راحت و لذتبخشه.
باید در نظر بگیری که آخرش هر چقدر پول بدی، همونقدر آش میخوری! نسبت به قیمتش امکانات خوبی داره و نمیشه گفت ماشین بینقصیه، ولی توی رنج خودش گزینه مناسبیه.
حداقل یه مزیت مهمش اینه که ۷ سال یا تا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی داره، که خودش یه اطمینانخاطر میده و ارزش خریدش رو بالا میبره.
در کل به نظرم واقعا عالیه، مخصوصا تو سربالایی اصلا کم نمیاره هر چی گاز بدی میره.
از این دستگاه در طول سه سال گذشته ۶ تا برای جاهای مختلف گرفتم
قیمتش در مقابل چیزی که تحویل میگیری واقعاً هیچی نیست
به همه پیشنهاد میکنم بگیرن، چون با این وضع آب ایران (که حتی تو پایتخت TDS بالای ۵۰۰ داریم) واقعاً نیازه
آبی تحویل میگیرین که حتی بهترین مارکهای آب معدنی دنیا هم همچین کیفیتی ندارن.
مدلهای مختلفی داشتم ولی این کلاً فرق میکنه!
دیگه محاله با آینه فابریک ماشین حتی نیم ساعت طاقت بیاری
دیدت رو انقدر گسترش میده که هیچ نقطه کوری نمیمونه.
شبها هم دیگه نوربالای بقیه اذیتت نمیکنه.
روی هر ماشینی هم نصب میشه، ماشینو عوض کنی راحت میبریش رو بعدی.
تیگو 8 پرومکس
همه چیش عالیه مخصوصا شتاب و قدرتش
موتور هم ناک نمیزنه
ولی یه سری مشکل هم داره مثلا صندلی های عقبش در مقایسه با توسان یا ال نود یا ازرا اصلا راحت نیست
یه ذره هم تو مولتی مدیاش تاخیر داره که آزار میده.
ذخیره