گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات فردا sx6 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
134 نفر آنلاین
از لحاظ موتور و گیربکس کمی ضعیفه ولی از لحاظ کابین بزرگ و راحت حتی صندلی عقب.
در حالت اسپورت عملکرد بهتری داره با این قیمت خدمات خیلی ضعیف و مانیتور دوربین عقب ضعیفی داره که آپدیت هم نمیشه.
تا الان که دارم اذیتم نکرده ولی از یک خودرو چینی نباید انتظار خودروهای کره ای ژاپنی رو داشت که هیچ وقت به پای خودروهای کره یا ژاپن و اروپای نمیرسن.
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
فکر میکردم شاید الکی باشه اما واقعا معجزه میکنه
واقعا انقدر هوا سبک میشه دلت نمیاد از خونه بری بیرون.
از این دستگاه در طول سه سال گذشته ۶ تا برای جاهای مختلف گرفتم
قیمتش در مقابل چیزی که تحویل میگیری واقعاً هیچی نیست
به همه پیشنهاد میکنم بگیرن، چون با این وضع آب ایران (که حتی تو پایتخت TDS بالای ۵۰۰ داریم) واقعاً نیازه
آبی تحویل میگیرین که حتی بهترین مارکهای آب معدنی دنیا هم همچین کیفیتی ندارن.
قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.
سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟
1ذخیره