search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

فردا sx6 | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات فردا sx6 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 134 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس Farhad Ghazizadeh
farhadgh Farhad Ghazizadeh
2 هفته پیش

سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟

3 dislike icon
ذخیره copy
عکس حسين
hossein.s حسين
11 ماه پیش

سلام الان فرداموتور ماشين ها را سر موقع تحویل میده آیا کسی میدونه؟!

224 dislike icon
ذخیره copy
عکس محسن
vbhg محسن
1 سال پیش

از لحاظ موتور و گیربکس کمی ضعیفه ولی از لحاظ کابین بزرگ و راحت حتی صندلی عقب.

  • مصرف تو شهر حدود 7 و جاده 9 داره.

در حالت اسپورت عملکرد بهتری داره با این قیمت خدمات خیلی ضعیف و مانیتور دوربین عقب ضعیفی داره که آپدیت هم نمیشه.
تا الان که دارم اذیتم نکرده ولی از یک خودرو چینی نباید انتظار خودروهای کره ای ژاپنی رو داشت که هیچ وقت به پای خودروهای کره یا ژاپن و اروپای نمیرسن.

1 dislike icon
ذخیره copy
بپوشی دیگه از توش بیرون نمیای

چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس سپهر اسماعیلی
sepehr_e سپهر اسماعیلی
3 سال پیش

در این حدود قیمت چه ماشین های بهتر از این رو میشه پیدا کرد

0 dislike icon
ذخیره copy
مشاهده قیمت و مشخصات shop
مشاهده قیمت و مشخصات shop
خیلی بیشتر از یخ سرما رو نگه میداره
  • بذارین کنار مواد غذایی توی ماشین
  • یا توی کلمن برای خنک نگه داشتن نوشیدنی
  • حتی برای وقتی جایی از بدن کوفته میشه
  • خیلی بهتر از یخ آبکیه و خیس نمیشه

قیمتش هم ارزونه، چند تا بگیر توی فریزر داشته باش.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
در حال بارگیری نظرات بیشتر