گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات وانت کارو دو کابین با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
133 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
سلام محمد هستم، میخوام یه ون کاروان بخرم، لطفا راهنمایی کنید.
نمیدونم کسی از مسئولین فرداموتورز پیاممو می بینه یا نه. کجای دنیا و کدام انسانیتی می پذیره که با پول کارمندی و دریافت وام تونستم با فروش قطعی ثبت نام کنم و خودرویی که شرکت ام جی متعهد شده دو ماهه تحویل بده پس از ۱۱ ماه هیچ اقدامی انجام نشده است.
اصلا حواست به خودت هست؟
درود دوستان واقعا یکی از فاجعه ترین ماشین هایی است که تا به حال تجربه خواهید کرد. حیف این همه پول پیشنهاد می کنم اصلا سمتش نرید. همون کیلومترهای اول آنچنان دچار سرخوردگی و افسردگی میشید که نگو
اخه چرا الکی میگن بعضیا ؟؟؟الان من تو جاده ام حداقل حداقل صدی سیزده لیتر داره میسوزونه این فیدیلیتی بی تربیت ....چی میگن صدی ۷ لیتر میسوزونه ....
سلام دوستان : من حدود شش ماهه کهa5 دارم ماشین شیک و خوبیه حدود ده هزار کار کرده فقط جدیدا هرازگاهی چراغ ترمز پارک برقی روشن میشه و ماشین گاز میخوره ولی شتاب نمیگیره که باید خاموش روشن کنم که دوباره راه بیفته اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم .
سلام من تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم سرویس ۱۰ هزار که رفتم گفتن لاستیک سایی داره که ظاهرا سرویس ۵ هزار تا به این موضوع توجه نکردن یا حتی خودشون تعمیر ناقص انجام دادند درکل ماشین خوبیه سیستم صوتی اش فوق العاده است من لاماری هم دارم سیستم صوتی اش از لاماری بهتره سیستم تعلیقش خیلی راضی کننده نیست بسیار خوش فرمان هست درد سرهای خودروهای سایپا و ایران خودرو رانداره فقط لاستیک سایی اش من را نگران کرد
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
گول سایپا رو به هیچ وجه نخورید من برج 7 ساینا با تحویل سه ماهه گرفتم، هنوز که هنوزه میگن فعلا فاکتور نمیشه، سایپا یه شرکت داغون ورشکسته است، به هیچ وجه ازش خرید نکنید
سلام دوستان توروخدا یکی منو کمک کنه میخوام یه ویانا مدل ۸۹ بخرم آیا بخرم یانه کسی تو کرج مکانیکی ولوازم یدکی براش میشناسه معرفی کنه
بابا بخدا ماشین خوبیه. نرم ترین ماشین ایرانی . تو رو خدا الکی نرید ۴۰۰ یا ۵۰۰تومن بیشتر بدید تارا و دنا بخرید. بخدا سورن از همشون نرم تر و خوش دست تره. دریچه سیمی بخرید مرگ نداره
سلام تیگو 5 مدل 1396 موتور 2 لیتری تنفس طبیعی. موتور در حالت سرد کاملاً طبیعی است. پس از گرم شدن، هنگام رها کردن گاز و نزدیک توقف دور موتور ناگهان افت میکند و گاهی خاموش میشود. دور آرام درجا حدود 750 و پایدار است. تمیز کردن دریچه گاز تأثیر قطعی نداشته. شمعها، وایر شمعها و انژکتورها تعویض شدهاند. کسی تجربه مشابه داشته و علت نهایی چه بوده است؟
دوتا اسپری کن ببین چطوری حال و هوای خونه عوض میشه
نفس که میکشی، حس میکنی همه چی نو شده
یه عطر ملایمی میاد که حال آدمو خوب میکنه
حجمش هم خیلی زیاده و بهصرفهست.
ماشین خوبیه به نظر من ارزش خرید داره این نیست که بگین بد پس خواهش میکنم از دوستان به این ماشین نظر بد ندیدن
سلام ما یک کوییک طرح مادران ثبت نام کردیم گفتن تحویل دیماه هست تا الان شش ماه تاخیر داشته، زنگ هم که میزنم نمایندگی میگن شاید بشه 8ماه هیچی معلوم نیست ، کسی جدیدا تحویل گرفته؟ کاش هیچکس بعدما گول سایپا رو نخوره
من یه ماشین sx5دارم و یک سال هست که بوش و طبق آن صدا میکنه، هزار بار به نمایندگی مراجعه کردم و در نهایت به ریش مبارک بنده خندیدن و گفتن قطعات نداریم و مجبور شدم ۲۲ میلیون تومان بدم و از بیرون تامین قطعات کردم و درست کردم با هزینه خودم وحالا که مراجعه کردبه نمایندگی بازم به ریش مبارک خندیدن .
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
سلام ساعت تارا اتومات روتنظیم میکنم ماشین رو خاموش میکنم بعد دوباره که استفاده میکنم از تنظیم خارج میشه باطری هم سالمه کسی علت رومیدونه؟
خودرو ریرا از نظر ظاهری محصولی تقلیدی زشت و بد ترکیب از نمای جلو هیچ حس جالبی به شما دست نمیده از جلو بیشتر شبیه یک ساندویچ همبرگر که مواد داخلش رو روی هم فشرده کردی چراغها باهم سنخیتی نداره
سلام.. من ی سورن پلاس xu7p خریدم..موقع حرکت کردن انگار صدا میده نمیدونم از موتوریشه.. موقع حرکت کردن ب عقب و جلو هم این صدا رو میده.. انگار ماشین کم میاره و ریپ میزنه یجورایی و صدا میده.. میشه راه نمایی کنید مال چیه..؟؟
سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟
فیدلیتی پرایم مدل ۴۰۱ دارم گیربکس قدیم راهی درآوردن دنده از حالت پی هست بعضی خودرو ها یه جا گذاشته شده با دوسو فشارش میدی دنده خلاص میشه توی این ماشین هم هست؟
0ذخیره
بهمن موتور فیدلیتی پرایم بهمن موتور