گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات هیوندای اکسل با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
242 نفر آنلاین
سلام دوستان میخواستم نحوه تایم گیری هیوندای اکسل رو بهم توضیح بدید
ممنون میشم.
سلام دوستان میخواستم بدونم ایا میشه پمپ بنزین برقی مزدا رو بجای پمپ مکانیکی هیوندا اکسل نصب کرد
اگه میشه چجوری انجامش بدم؟
هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.
فقط ببین پرفروشترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.
سلام اقا من میخواستم در مورد اینکه برای هیوندا اکسل وقتی که پمپ بنزین مکانیکی کار نمیکنه ایا میشه از پمپ بنزین برقی بیرون باکی مثل پمپ مزدا 1600 استفاده کرد؟
من یه هیوندای اکسل مدل 1993 داشتم، فول GLS سفارش امارات. بیست سال پیش از یه آقای یزدیالاصل که تو تهران زندگی میکرد خریدم.
چند تا ماشین داشت، ولی این اکسل فقط چهل هزار تا کار کرده بود و مثل نو بود.
واقعاً چه ماشینی بود! یه بار هم خراب نشد، من برای کارهاش همیشه میبردم نمایندگی ظفرقندی تو رسالت.
هر دفعه میبردمش، همه دورش جمع میشدن و میگفتن: "اینو از کجا پیدا کردی؟!" از بس که تمیز و سالم بود.
هیوندای اکسل، ماشین اقتصادی که در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی که خیلیا تو ایران بهش میگفتن "تاکسی برگشتی"! 😂
یه ماشین محور جلو که بیشتر برای مصرف شهری طراحی شده و تو اون سالا یه انتخاب ارزونقیمت و کارراهانداز بود.
مشخصات فنی هیوندای اکسل، برای اون زمان و مخصوصاً تو شهر، کافی بود:
با مخزن سوخت ۴۵ لیتری و مصرف ۷.۶ لیتر تو هر ۱۰۰ کیلومتر، خیلی اقتصادی بود.
تازه فضای داخلیش هم ساده بود؛ مثلاً صندلیا دستی تنظیم میشدن و یه روکش پارچهای ساده داشت.
خلاصه، این ماشین بیشتر به درد کسایی میخورد که یه وسیله نقلیه میخواستن واسه کارای روزمره.
خیلیها باهاش خاطره دارن، مخصوصاً وقتی به عنوان تاکسی استفاده میشد! 🚖
روی شیشه نوشابه کوچیک و بزرگ و دلستر و ... به راحتی بسته میشه
در کل خیلی به درد بخوره و قیمت خاصی هم نداره.
حتی یخ و میوه یخ زده و بستنی و خرما و … اصلا فرقی نمیکنه
یه عمر برات کار میکنه و واقعا هر روز به دردت میخوره.
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
سلام میخواستم هیوندای اکسل بخرم نمیدونم نسبت به ماشین های داخلی بهتره یانه لطفا راهنماییم کنید
6ذخیره