search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

بنز کلاس slr | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات بنز کلاس slr با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 410 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
telegram icon

گروه تلگرام بنز کلاس slr

برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید

ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس Omid
avalinhaghighat Omid
1 ساعت پیش

بنده از سال بهمن ۴۰۲ دارم ۳۰ هزار تا راه رفتم باهاش این ماشین رو فقط برا مسافرت ها ازش استفاده کردم اولا مانیتورش آفتاب بخوره کلا خاموش میشه و نمایندگی ها هم به بهانه اینکه یونیت ندارن درستش نمیکنن دوما وقتی هوا گرم باشه و رانندگی کنی به شدت صدای تق و توق میده که آدم مبترسه موتورش کامل بریزه پایین واقعا حیف پول که برا ماشین بی کیفیت مثل اینا داده شه گول ۵ سال گارانتی رو هم نخوردید اصلا و ابدا هیج کاری هیچکدوم از نمایندگی ها برا گارانتی انجام نخواهند داد فقط تعویض روغن ش وگرنه اصلا کوچکترین مشکلی داشته باش میگن قطعه ش نیست و باید سماق مکید

0 dislike icon
ذخیره copy
فونیکس تیگو 7 پرو فونیکس
عکس eman
rami eman
1 روز پیش

سلام ایکس ۳۳کراس مدل ۱۴۰۲ دارم .چند وقته باطری خالی میکنه و برق دزدی داره.ولی اصلا نمیدونیم از کجاست

0 dislike icon
ذخیره copy
ام وی ام x33 کراس ام وی ام
عکس حمیدرضا آزاد
hamidrezaazad حمیدرضا آزاد
2 روز پیش

با سلام. ممنونم از دوستانی که اشکوداسوپرب دارند بنده را راهنمایی بفرمایین/وضعیت کیفیت _خدمات_ قطعات _سرویس های دوره ای و،،،،

0 dislike icon
ذخیره copy
اشکودا سوپرب اشکودا
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس احسان مراغه
ehsanmaraghe احسان مراغه
2 روز پیش

سلام. وقتی از دست اندازهای ریز مثل ترک آسفالت با سرعت ۳۰ تا ۴۰ عبور میکنیم یک صدایی ازقسمت جلو ، زیر ماشین میاد که انگار یک چیزی شل هستش ( پلق پلق ) میکنه

0 dislike icon
ذخیره copy
پروتون ویرا پروتون
عکس Ali1111
abbasiiii Ali1111
3 روز پیش

فیدلیتی پرایم مدل ۴۰۱ دارم گیربکس قدیم راهی درآوردن دنده از حالت پی هست بعضی خودرو ها یه جا گذاشته شده با دوسو فشارش میدی دنده خلاص میشه توی این ماشین هم هست؟

0 dislike icon
ذخیره copy
بهمن موتور فیدلیتی پرایم بهمن موتور
عکس محمد
mshk53 محمد
3 روز پیش

سلام محمد هستم، میخوام یه ون کاروان بخرم، لطفا راهنمایی کنید.

0 dislike icon
ذخیره copy
ون کاروان سایپا ون
عکس حسن
hh123456 حسن
4 روز پیش

نمیدونم کسی از مسئولین فرداموتورز پیاممو می بینه یا نه. کجای دنیا و کدام انسانیتی می پذیره که با پول کارمندی و دریافت وام تونستم با فروش قطعی ثبت نام کنم و خودرویی که شرکت ام جی متعهد شده دو ماهه تحویل بده پس از ۱۱ ماه هیچ اقدامی انجام نشده است.

0 dislike icon
ذخیره copy
فردا
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس فرشاد قدیمی
fghadimi فرشاد قدیمی
4 روز پیش

درود دوستان واقعا یکی از فاجعه ترین ماشین هایی است که تا به حال تجربه خواهید کرد. حیف این همه پول پیشنهاد می کنم اصلا سمتش نرید. همون کیلومترهای اول آنچنان دچار سرخوردگی و افسردگی میشید که نگو

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc ایگل kmc
عکس مینا
minamina مینا
5 روز پیش

اخه چرا الکی میگن بعضیا ؟؟؟الان من تو جاده ام حداقل حداقل صدی سیزده لیتر داره میسوزونه این فیدیلیتی بی تربیت ....چی میگن صدی ۷ لیتر میسوزونه ....

0 dislike icon
ذخیره copy
بهمن موتور فیدلیتی بهمن موتور
عکس Mahmood
mh1349 Mahmood
6 روز پیش

سلام دوستان : من حدود شش ماهه کهa5 دارم ماشین شیک و خوبیه حدود ده هزار کار کرده فقط جدیدا هرازگاهی چراغ ترمز پارک برقی روشن میشه و ماشین گاز میخوره ولی شتاب نمیگیره که باید خاموش روشن کنم که دوباره راه بیفته اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم .

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
عکس سعید کا
saeedka سعید کا
1 هفته پیش

سلام من تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم سرویس ۱۰ هزار که رفتم گفتن لاستیک سایی داره که ظاهرا سرویس ۵ هزار تا به این موضوع توجه نکردن یا حتی خودشون تعمیر ناقص انجام دادند درکل ماشین خوبیه سیستم صوتی اش فوق العاده است من لاماری هم دارم سیستم صوتی اش از لاماری بهتره سیستم تعلیقش خیلی راضی کننده نیست بسیار خوش فرمان هست درد سرهای خودروهای سایپا و ایران خودرو رانداره فقط لاستیک سایی اش من را نگران کرد

0 dislike icon
ذخیره copy
bac x3 pro bac
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس Jamal1
jamal1 Jamal1
1 هفته پیش

گول سایپا رو به هیچ وجه نخورید من برج 7 ساینا با تحویل سه ماهه گرفتم، هنوز که هنوزه میگن فعلا فاکتور نمیشه، سایپا یه شرکت داغون ورشکسته است، به هیچ وجه ازش خرید نکنید

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا
عکس mahdi
mahdifaali40 mahdi
1 هفته پیش

سلام دوستان توروخدا یکی منو کمک کنه میخوام یه ویانا مدل ۸۹ بخرم آیا بخرم یانه کسی تو کرج مکانیکی ولوازم یدکی براش میشناسه معرفی کنه

0 dislike icon
ذخیره copy
چری ویانا چری
عکس نوید ۱۳۶۰۱۳۶۰
navid13601360 نوید ۱۳۶۰۱۳۶۰
1 هفته پیش

بابا بخدا ماشین خوبیه. نرم ترین ماشین ایرانی . تو رو خدا الکی نرید ۴۰۰ یا ۵۰۰تومن بیشتر بدید تارا و دنا بخرید. بخدا سورن از همشون نرم تر و خوش دست تره. دریچه سیمی بخرید مرگ نداره

1 dislike icon
ذخیره copy
سمند سورن پلاس XU7P سمند
عکس علیرضا
alireza66 علیرضا
1 هفته پیش

سلام تیگو 5 مدل 1396 موتور 2 لیتری تنفس طبیعی. موتور در حالت سرد کاملاً طبیعی است. پس از گرم شدن، هنگام رها کردن گاز و نزدیک توقف دور موتور ناگهان افت می‌کند و گاهی خاموش می‌شود. دور آرام درجا حدود 750 و پایدار است. تمیز کردن دریچه گاز تأثیر قطعی نداشته. شمعها، وایر شمع‌ها و انژکتورها تعویض شده‌اند. کسی تجربه مشابه داشته و علت نهایی چه بوده است؟

0 dislike icon
ذخیره copy
چری تیگو 5 چری
عکس mohammad
m123456789m mohammad
2 هفته پیش

ماشین خوبیه به نظر من ارزش خرید داره این نیست که بگین بد پس خواهش میکنم از دوستان به این ماشین نظر بد ندیدن

0 dislike icon
ذخیره copy
kmc a5 - ای 5 kmc
عکس eli7276
eli7276 eli7276
2 هفته پیش

سلام ما یک کوییک طرح مادران ثبت نام کردیم گفتن تحویل دیماه هست تا الان شش ماه تاخیر داشته، زنگ هم که میزنم نمایندگی میگن شاید بشه 8ماه هیچی معلوم نیست ، کسی جدیدا تحویل گرفته؟ کاش هیچکس بعدما گول سایپا رو نخوره

0 dislike icon
ذخیره copy
سایپا
عکس جلیل
jalil جلیل
2 هفته پیش

حالم از خدمات بی خدماتی فردا موتور بهم میخوره .

1 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس جلیل
jalil جلیل
2 هفته پیش

من یه ماشین sx5دارم و یک سال هست که بوش و طبق آن صدا میکنه، هزار بار به نمایندگی مراجعه کردم و در نهایت به ریش مبارک بنده خندیدن و گفتن قطعات نداریم و مجبور شدم ۲۲ میلیون تومان بدم و از بیرون تامین قطعات کردم و درست کردم با هزینه خودم وحالا که مراجعه کردبه نمایندگی بازم به ریش مبارک خندیدن .

0 dislike icon
ذخیره copy
فردا
عکس محمدمهدی
m.m.s محمدمهدی
2 هفته پیش

سلام ساعت تارا اتومات رو‌تنظیم میکنم ماشین رو خاموش میکنم بعد دوباره که استفاده میکنم از تنظیم خارج میشه باطری هم سالمه کسی علت رو‌میدونه؟

1 dislike icon
ذخیره copy
تارا اتوماتیک v4 ال ایکس تارا
بچرخ > نظرات کاربران > خودرو > بنز > بنز کلاس slr