گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات فردا sx6 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
343 نفر آنلاین
از لحاظ موتور و گیربکس کمی ضعیفه ولی از لحاظ کابین بزرگ و راحت حتی صندلی عقب.
در حالت اسپورت عملکرد بهتری داره با این قیمت خدمات خیلی ضعیف و مانیتور دوربین عقب ضعیفی داره که آپدیت هم نمیشه.
تا الان که دارم اذیتم نکرده ولی از یک خودرو چینی نباید انتظار خودروهای کره ای ژاپنی رو داشت که هیچ وقت به پای خودروهای کره یا ژاپن و اروپای نمیرسن.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
دوستم خریده بود و امتحانشو پس داده بود
من با اطمینان کامل از کاراییش خریدم
3 تا کابل داره که به فندکی و باتری و برق شهری وصل میشه
با پنل خورشیدی هم کار میکنه
تو هم رده های خودش فوق العاده خوش قیمته
راحت توی صندوق عقب جا میشه، تو یک کلام عالی هستش.
دیدی موقع دویدن به نفس نفس می افتی یا حس سوزش سینه داری؟
قشنگ حس میکنی ریه هات سبک تر شده و راحت تر نفس میکشی.
قیمت خاصی نداره، امتحان کن و خودت معجزشو ببین.
از این دستگاه در طول سه سال گذشته ۶ تا برای جاهای مختلف گرفتم
قیمتش در مقابل چیزی که تحویل میگیری واقعاً هیچی نیست
به همه پیشنهاد میکنم بگیرن، چون با این وضع آب ایران (که حتی تو پایتخت TDS بالای ۵۰۰ داریم) واقعاً نیازه
آبی تحویل میگیرین که حتی بهترین مارکهای آب معدنی دنیا هم همچین کیفیتی ندارن.
سلام کسی از وضعیت تحویل خودروی تی فایو پلاس خبر داره ؟ یا باز اگه طرح جایگزین دارن ؟
1ذخیره