گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات جک جی 4 با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
سلام دوستان، لطفا در خصوص خرید بین جک j4 و شاهین اتومات معمولی و دنا پلاس راهنمایی کنید کدوم بهتره؟
ایا اینکه بحث لوازم یدکی جک جی 4 گیر نمیاد و گرونه و چند وقت باید ماشین بخوابه درسته؟
لطفا بدون تعصب نظر بدین.
جک J4 مشکل خاصی نداره و به نسبت خودرو های داخلی مشکلاتش کمتر هم هست
داخلی ها ایرادات برقی بیپایان، ضعف مونتاژ، کیفیت پایین قطعات، ضعف خدمات دهی نمایندگی ها رو دارن.
جک جی 4 فضای کابین و صندوق جادار، تعلیق مناسب و هندلینگ قابل قبولی داره در جاده، به نسبت هزینه وضعیتش از همه خودرو های تولید داخل بهتره.
ذات cvt متفاوت هست در شتاب گیری و معکوس دهی (سرعت بالا) و حساسیت پدال گاز بالاست، بعضی ها تا عادت کنند زمان میبره براشون
در سرعت ثابت مثل بزرگراه مصرفش از رقیباش پایینتره و دور موتور پایین می مونه و صدای کمی به داخل کابین میاد.
در دورهای بالای کریبکس (نه موتور) صدای زنجیر میاد که شاید آزار دهنده باشه ولی چون دور موتور پایینه و قدرت کمی تولید میشه اینجور هست.
در خودرو دنده ای شبیه دنده مرده میشه.
مصرف ماشین در مسافت کوتاه شهری روی مانیتور ۱۱ مینویسه
ولی من دستی مصرف رو حساب کردم ۹ بود
مصرف جاده رو دقیق مینویسه، در سرعت ۱۱۰ با کروز بدون کولر سرنشین یا وزش باد ۵.۵ بود.
در بازه ۸۰ تا ۹۰ کمترین مصرف سوخت را داره، باک ۴۵ لیتر و هر خط بنزین ۵ لیتره.
باک زرد ۱۰ لیتر داره ۳۵ لیتر میگیره و وقتی قرمز و چشمک زن بشه ۵ لیتر دیگه داره.
توربو نیست و به بنزین حساس نیست ولی با یورو ۴ صدا موتور خیلی کم میشه و متوجه نیستید روشنه اگه کنارش بایستید.
اگر تازه ماشین رو خریدین حتما:
برای مصرف شهری میتونید به BAC X3 فکر کنید، نسخه هاچبک اما فیس لیفت J4 هست
به شادی استفاده کنید.✌️
هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.
فقط ببین پرفروشترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.
دوستان کسی تا حالا 511 فردا موتور داشته؟
هر کی تجربهای داره، چه خوب چه بد، ممنون میشم بگه
بین جک J4 و 511 دو دل هستم.
تارا ارزش خریدش خیلی بالاتر از جک j4 هست از صفر تا پنجاه هزارتا این ماشین رو داشتیم مصرف سوخت بالا و تعلیق مزخرف واقعا اذیت کنندست
مخصوصا وقتی ماشین چهار نفر سرنشین داشته باشه و صندوق هم پر باشه.
سانروف نداره. کیلیس نداره. سنسور ورود بدون کلید نداره. صندلیهاش برقی نیست. کنسول وسط نداره.جالبه تارا همه اینهارو داره دویست و پنجاه میلیون هم ارزون تره تازه گیربکسشم سی وی تی نیست.
والا من پنجساله جی 4 دارم بی نهایت راضی ام. بی نهایت. بسیار نرم، بی صدا، خوش فرمون، کولر عالی، مصرف سوخت بی نهایت کم بین 7 و نیم تا 8. بسیاااار جادار و عالی برای سفر. تو سربالایی های شدید پارکینگ ها، بدون صدا و نرم بالا میاد ولی انجین ماشین تارا چنان صدای وحشتناکی میده تا بالا بیاد.
بدون تعصب میگم واقعا راضی هستم. هرچند به پای ماشین های کره ای و المانی و امریکایی نمیرسه، ولی هزار شرف داره به دله های ایرانی تنها ایراد این ماشین بنظرم نبوده سانروف هست البته با در نظر گرفتن قیمت این خودرو به جرات جنازهاش میارزه به دنا و تارا و ۲۰۷.
دوتا اسپری کن ببین چطوری حال و هوای خونه عوض میشه
نفس که میکشی، حس میکنی همه چی نو شده
یه عطر ملایمی میاد که حال آدمو خوب میکنه
حجمش هم خیلی زیاده و بهصرفهست.
دوستان بدون تعصب میگم اگر قصد خرید جک j4 رو دارید درنگ نکنید ، بسیار بسیار عالی من 207 صفر و جک j4 همزمان با هم خریدم و اینکه دارم از جفتشون استفاده میکنم خدایش از نظر کیفیت و سواری هندلینگ و امنیت جک خیلی خیلی سره. مشکل مونتاژ اصلا ندارد. شتابش از تمام داخلی ها حتی با حجم موتور بیشتر، بالاتره. اما تو سرعت های بالا و دنده های سبک به ال نود و ای اف سون نمیرسه. از نظر کیفیت ساخت و امنیت هم اصلا داخلی ها به گرد پاش نمیرسن. ال نود چینی هست!
سلام دوستان!
یه نظر در مورد ماشین جک j4 با تجربه ای که داشتم بدم.
امروز خیلی راحت ماشین رو تحویل گرفتم. خوشبختانه همهچیش اوکیه.
فقط همون مشکل گاز هرز وجود داره که البته اگه تو حالت اسپرت رانندگی کنین، تقریبا برطرف میشه.
تو حالت درایو هم کافیه خیلی آروم گاز بدین یا اجازه بدین ماشین خودش حرکت کنه و بعد گاز بدین.
شتاب ماشین تو حالت اسپرت عالیه! مخصوصا شتاب ثانویه که حرف نداره.
تو حالت درایو هم از تارا اتومات و چانگان بهتره. فقط اگه اون مکث کوچیک اول حرکت رو در نظر نگیریم.
ماشین تو دستته و کنترلش خوبه. بعضی وقتا روی سرعتگیرها یه صدای کوچیک "قیشقیش" از جلو میاد که طبیعی به نظر میرسه.
چون هوا سرده و بوشهای لاستیکی چینی هنوز گرم نشدن.
مولتیمدیاش خوبه، برنامه بازار رو نصب کردم و نشانو آپدیت کردم، خیلی راحت کار میکنه.
چراغ اتومات خیلی حساس و دقیقه؛ هرجا اذیت کرد، گذاشتم رو چراغ کوچیک.
برعکس تارا که حساسیتش کمتر بود و گاهی درست روشن نمیشد، این یکی فوراً واکنش میده.
ماشین جاداره و صندلیهاش گودی کمرمو پر میکنه، کاملا راضیکنندهست. تو حالت اسپرت هم وقتی گاز میدی، ماشین خیط نمیکنه و خیلی خوب عمل میکنه.
از لحظه تحویل، چراغ کمباد لاستیکها روشن بود، رفتم آپاراتی و فهمیدم باد لاستیکها تنظیم نیست.
جلو راست ۳۲ تا بود، چپ کمتر، و لاستیکای عقب فقط ۱۵ تا باد داشتن! همشو ۳۲ کردم و چراغ خاموش شد.
در کل از ماشین راضیام و امیدوارم تجربه خوبی باشه. 😎
جک جی 4 صندوق و اتاق جا داری داره و یه مزیت اینه که صدای موتور خیلی کم داخل اتاق میاد، مصرف سوخت نسبتا اقتصادی داره
بین تارا و جک جی 4 به نظرم سلیقه ای هست هر کدوم یه محاسن و یه معایبی دارند.
سلام دوستان بین 511 و j4 کدومش بهتره واقعیتش کامنت ها را خوندم دو دل شدم!
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
سلام در کل و مقایسه با بقیه ماشینها جی۴ گزینه خوبی تو این رنج قیمت هست.
مشکلات j4:
سلام دوستان با ۱ میلیارد و ۲۰۰ چه ماشینی بخرم؟ تارا V4 بگیرم؟
لطفا جایگزینش رو هم بگید، ممنونم.
سلام هنوز ۳ هزار تا با جک جی 4 نرفتم مغزی سوییچش خراب شده
دیروز بردم نمایندگی گفتن تا آخر هفته بعد طول میکشه تا قطعه از شرکت بفرستن
یعنی دو هفته بدون ماشینم تا قطعه بیاد.
با سلام دوستان من سال ۹۷ جک جی۴ از بیرون آزاد خریدم، البته ۹۶ میلیون جز سری های اول است و نزدیک ۷ سال دارم و حدود ۸۰ هزار کیلومتر راننده ام
شاید باورتان نشه باتری مال کارخانه است تا حالا یک لامپ عوض نکرده ام
بله یک مقدار عقبش کوبش دارد چرم صندلی ها کیفیت خوبی دارد
در کل ماشین بی دردسری است من جدیدا میخواستم بفروشم و تارا بگیرم و باید حدودا ۴۰۰ میلیون روش می گذاشتم
ولی دیدم ارزش ندارد و پشیمان شدم من کیفیت جدید ها را نمی دونم چطوری است ولی من پیشنهاد میدم.
ساخت برند خوش نام فورد آمریکا
بودنش نسبت به نبودنش مثل بودن و نبودن برق تو خونست
قابلیت پاشیدن کف هم داره
یه کف یکنواخت، روی تمام سطح خودرو ایجاد میکنه
فقط کافیه با یه دستمال نرم کف رو بمالید و بعد آب کشی کنید
به نسبت قیمت بی نظیره، در خریدش شک نکنید.
باسلام من جک جی ۴ دارم همه چی اوکی خوبه فقط کیفیت رنگش پایینه که طبیعی هست مونتاژیه نمیشه کاریش کرد
فقط مهمترین مسئله اینکه صندلی راننده بشدت خسته میکنه و کمردرد میاره استفاده طولانی منظور سفر هستش
راه کاری برای این جریان هست لطفا لطفا اگر کسی اطلاعات داره در این مورد راهنمایی کنید تشکر.
ما هم ۴۰۲ بهمن ثبت نام کردیم، فروردین ۴۰۳ گرفتیم، الان ۲۳ تا کارکرده.
ماشین یه سری مشکل ذاتی داره مثل لگ داشتن گیربکس در شروع حرکت، چراغ tpms که روشن میشه (نمایندگی تعویض میکنه ولی باز هم ایرادش هست)، خشکی عقب وجود داره، متریال داخل در حد معمولیه
ولی توی جاده های مختلف باهاش رفتیم و مشکلی نبوده، میتونید رو حالت اسپرت بذارید و واقعا کم نمیاره
مشکل کولر و این چیزا نداره اصلا، صدای داخل کمه و قابل قبول
واقعا نسبت به ماشین های ایرانی سر تره، جالبه که نسبه به بقیه ی ماشین ها کمتر گرون شده!! در کل تو بازار الان خریدش ارزش داره
نمایندگی ضعف تامین قطعه داره متاسفانه، مثلا برای یه کمک فنر باید ماه ها منتظر باشید.
ادمین محترم سلام. اگه ترتیبی بدین که تاریخ نظرات قابل دیدن باشه خیلی عالیه، مثلا درباره همین جک j4 من پرسیدم عده ای گفتن در ابتدا که وارداتی بود الان ساختش بومی سازی شده و کیفیتش فرق میکنه . اگه تاریخ نظرات دیده بشه ، میشه درباره مدل مورد نظر هم اطلاعات دقیق تری بدست آورد. آخر اردیبهشت ۱۴۰۳
در طول مدت یکسال و چند ماه سه بار چراغ نارنجی موتور ماشین من روشن شده که علتش بنزین نامرغوب و آلودگی هوا بیشتر از حد یورو 5 تعریف شده برای جک جی فور بوده که خطری نداره که با دیاگ در نمایندگی خاموش کردند
باز کردن کابل های باطری و... برای خاموش کردن چراغ نتیجه نمیده
دوستان اگه راه آسونتری از دیاگ زدن بلدن لطفا بگن.
علاوه بر موتور کم استهلاک با مصرف پایین تنفس طبیعی با قدرت 103 اسب با زنجیر تایم بدون تسمه تایم و اضطراب پاره شدن و آسیب فراوان به موتور و تایمینگ متغیر سوپاپ گیربکس سی وی تی بدون تقه و شتاب ثانویه و آپشن های کاربردی و ایمنی مثل کروز کنترل و کنترل پایداری جک جی فور با 5 ستاره ایمنی چین ایمنی بهتری نسبت به خودروهای داخلی دارد.
تعصب و حب و بغض آفت دانایی و آگاهی است
چین هراسی باعث غفلت مردم از استفاده از خودروهای پیشرفته چینی که بازار جهان حتی در اروپا و آمریکا را تصرف کرده اند میشود.
وقتی دنبال یه سدان جمعوجور و اقتصادی میگردی، ممکنه بین تارا اتوماتیک و جک J4 گیر کنی.
هر کدوم یه سری خوبیها دارن، بستگی داره دنبال چی باشی.
اگه دنبال یه سدان خانوادگی هستی که:
در ضمن گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک که نسبت به CVT، استهلاک کمتری داره و کمتر اذیتت میکنه.
احتمالا تارا اتوماتیک میتواند پاسخ بهتری به نیازهای شما بدهد.
اما در طرف دیگر جک جی ۴ هم مزیتهای خودش رو داره:
صندوق عقب ۵۵۰ لیتری این خودرو نیز بهراحتی میتواند پذیرایی لوازم مسافرتی یک خانواده چهار تا پنج نفره باشد.
بنابراین اگر چنین معیارهایی را بیشتر مدنظر دارید، به نظر میرسد که خرید جک جی ۴ گزینه بهتری برای شما باشد.
به نظر شما بین تارا اتوماتیک و جک j4 کدوم یکی بهتره و ارزش خرید بیشتری داره؟
من 4 ساله جک j4 دارم، تا حالا خراب نشده، فقط سرویس دوره ای میبرمش.
خیلی عالیه، موتور و گیربکس بی دردسری داره، مصرفش پایینه.
ایرادش نداشتن آپشن هستش و ضعف دیگش رنگ بدنه میتونه عنوان بشه.
سلام جک j4 ماشینی فوق العاده عالی و کارآمد، اصلا بی آپشن نیست، قابل توجه کسانی که فکر میکنند کویره:
سلام من حدودا یک ماه خریدم، ماشین نرم و جاداری هستش، در ابتدای حرکت کمی کند حرکت می کنه ولی بعدش شتاب خوبی داره.
در کل به نسبت پولی که می دهید راضی کنندس.
جک j4 ماشین خوبیه اولش مصرفش بالا هست به مرور کم میشه.
سواری نرم و هندلینگ خوبی داره امکانات نسبت به قیمت خوبه، به غیر از سپر ها بدنه قوی ای داره.
سلام من تازه ثبت نام کردم خیلی از j4 تعریف کردن از همه لحاظ اوکی هست فقط میگن برا تحویلش دیر میشه و شرکت هم جواب گو نیست.
خواهشا اگه کسی سر موقع تحویل گرفته یه خبری بده.
سلام من 5 ماه خریدم واقعا نسبت به ماشین ایرانی بهتره حداقل امنیت و کابین خوبی داره.
از لحاظ موتوری هم کم نمیاره کفی هیچ ماشین ایرانی حریفش نیست.
سلام ماشین جک j4 فوق العادس اصلا قابل مقایسه با شاهین موتور پراید مثلا آپشنال پر از ایراد یا دنا یا همون سمند که از صفری هزار تا ایراد داره حیف پول برای ماشین ایرانی جک j4 یا همون تندر چینی بدون هزینه و استهلاک با فنی عالی وبدنه محکم بهترین هست شتابش در سربالایی بسیار عالی و بدون کوچکترین صدای موتور و گیربکس و کابین و صندوق عقب جادار و مناسب برای سفر و سوار شدن ماشین ایرانی پراسترس که تو جاده خاموش نکنه من یک سال دارم و کاملا راضی هستم.
سلام عرض ادب خدمت شما من میخواستم جک j4 بخرم نظرات شما دوستان رو خوندم.
الان که خریدم بعد از چند ماه رانندگی میتونم بگم از خرید جک جی 4 بسیار راضی هستم و لذت میبرم.
از مزایای جک j4 میتونم به نرمی، مصرف منطقی، کابین جادار، کشش در سربالایی بسیار مطلوب اشاره کنم.
من در شرایط مختلف جاده ای تست کردم با بار زیاد و وزن بالا باز هم کشش عالی بود البته با در نظر گرفتن موتور 1500 سی سی، فقط تعلیق عقب یکم نسبت به ماشین های ایرانی خشک تر عمل میکنه که ذات خودرو های خارجی این سبک هست.
به نظر من جک j4 ارزش خرید دارد و به تمامی خانواده های ایرانی توصیه میکنم اگه دنبال خودرو با قیمت اقتصادی، سواری نرم و دلنشین و از همه مهمتر دنده اتومات هستن این خودرو میتونه راضیتون بکنه و وقتی بخرید و یک مدت باهاش رانندگی کنید ازش لذت میبرید.
سلام دوستان بنظرتون بهترین رنگ جک j4 کدوم رنگ هستش؟
شرکت کنین توی نظرسنجی تا ببینیم پرطرفدارترین رنگ جی 4 کدوم رنگه.
بدون تعصب، جک j4 واقعا از سرعت 40 به بالا خیلی سریع شتاب می گیره و این عالی هست. فقط تو حرکت اولیه یکم کند عمل میکنه بخاطر ذات سی وی تی بودنش هست، ولی بعدش فوق العاده شتاب می گیره
جک جی 4 در رده خودش بهترینه قابل قیاس با ایران خودرو نیست. 👏
نکته ای که خیلی از خودرو سازها متوجه شدن مردم عاشق آپشن هستن نه دوام .الان شاهین با موتور پراید ارتقاء یافته و توربو شارژ کیلس و سانروف داره و بازار خوبی داره در صورتی که دکمه های داخل ماشین و داشبورد و هزار تا مشکل این مدلی داره و تناسب بین گیربکس و موتور نداره و قطعا در نسخه اتومات زیر هفتصد میلیون نمیاد تو بازار .بعد جک با موتور میتسوبیشی و گیربکس پانچ و کیفیت ساخت خوب ولی بدون آپشن ارزش خرید نداره .من در مراجعه به نمایندگی کرمان موتور افرادی دیدم که ۲۰۰ هزار کیلومتر با بیسلیقگی کامل ماشین روندن و هیچ مشکلی نداشتن حتی رنگ سر دنده آخ نگفته ولی شما دنا پنجاه تا کار ببین خدایی قطعات داخلی باید تعویض بشه . خب منطق کدوم درسته بقول شما اشغال چینی مگه قطعات دنا و تارا و شاهین از کجا میاد واقعا کیفیت ساخت جک به نسبت قیمت قابل قبوله
من ازسال ۹۷ دارم ۱۵۰ هزارتا کار کرده بسیار کم مصرف کم استهلاک و عالی فقط و فقط روغن و بنزین زدم فکر نمیکنم حالا حالا ها هم پاش به تعمیرگاه باز بشه خشکی عقب هم با تعویض کمکها با کمک فنر اصلاح شده حل کردم.
یک سال جک جی 4 دارم. ماشین بی آزاری هست. ولی در هیچکدام از کلیپهایی که ساخته میشه در مورد کوبش و خشکی فنرها خصوصا عقب را نمیگویند و خریدار به محض سوار شدن خیلی اذیت میشه و تا حدی پشیمان. و این تنها مشکل جک جی 4 هست.با تنبلی cvt میشه کنار اومد و راه و روش رانندگی باهاش را یاد گرفت.
باسلام بعضی از دوستان ندیده و نشناخته راجع به همه چی نظر میدن. من خودم چند ماهی هست که یه جی۴ گرفتم نسبت به هم رده های خودش فوق العاده س همین گیربکس سی وی تی که الان خیلی از دوستان اخ و پیف میکنن فوق العاده س و از این به بعد خیلی از بهترین ماشینهای دنیا به همین سی وی تی مجهز میشن. یارو تا حالا از سه متری جک هم رد نشده راجع بهش نظر میده من تا زنده م دیگه محصولات ایرانی سوار نمیشم چین روز به روز داره پیشرفت میکنه الان منتظرن محصول جدیدش به نام جک A5 وارد بشه تا بخرمش. ما طبقه متوسط باید همینا رو سوار سیم حالشو ببریم زنده باد چین که لااقل به فکر قشر متوسط جامعه جهانی هست. سپاس
سلام دوستان وضعیت تحویل خودرو های اقساطی مخصوصا جک j4 به چه شکله ، سرموقع تحویل میدن ؟؟؟
آقا موقع سرویس اولیه حتما روغن گیربکس رو چک کنید در اینده به مشکل می خورید.
یک ماه است خریدم.سواری نرمی داره.قبلا اس دی داشتم این نرم تره.گیربکسش کمی در شروع حرکت تنبله ولی در جاده عالیه.در مجموع از تعویض ماشینم راضیم چون با تحقیق و دقت خریدم.
40ذخیره