گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات میتسوبیشی گالانت با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
654 نفر آنلاین
دوستان ارادت
شنیدم میگن گالانت gti اتومات گیربکسش به مشکل میخوره
میخواستم بدونم واقعیت داره؟
سلام دوستان… من به عنوان همکاری و راهنمایی طبق تجربه چندین ساله ای که با این ماشین دارم میتونم کمکتون کنم.
به کسانی که گالانت سوار هستن
میتونید به شماره ام تماس بگیرید.
09393133399
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
سلام دوستان ماشین من به پارکینگ منتقل شده (گالانت جی ال اس) از بیمارستان تازه مرخص شدم.
به ناچار ماشین به فروش میرسه خودم ۹ ماه پیش خریدم موتور دست نخورده.
سلام دوستان من خودم عاشق خودروهای دهه نود ژاپن اعم از میتسوبیشی گالانت، لنسر، تویوتا کریسیدا، هوندا اکورد هستم.
لنسر 93 داشتم توی جاده فقط برای نماز یا شام یا نهار فقط نگه میداشتم، تا قوچان 850 کیلومتر را بدون خستگی رانندگی میکردم.
همین ماشین در اثر بی توجهی پسرم که پشت فرمان بود، آمپر چسباند، اما با همین وضعیت با یکسره کردن فن رفتم بندر انزلی و از سمت چالوس امدم تهران و بعدا بردم تعمیر کردم.
اما همین مشکل در جاده بانه باماشین 405 فرانسوی 2000 برام پیش امد و ماشین کاملا خاموش شد و مجبور شدم با جرثقیل به دیواندره ببرمش وبعد از تعمیر ادامه مسیر بدم.
اما دوستان توجه داشته باشید لوازم بدنه اش خیلی کمیاب است حتی چراغهای جلو و عقبش، حتی استوک.
البته بیشتر ماشین های مونتاژ داخلی و وارداتی مثل دوو سیلو و گالانت سوسماری هم همین مشکل را دارند.
من الان 405 مدل 88 دارم ولی راه رفتنش حس رانندگی با نیسان مدل پایین را به ادم القا میکنه و دارم میفروشم تا دوباره گالانت بگیرم.
مایع خودش خیلی خوشبو هستش و دیر تموم میشه
وقتی هم تموم شد هر عطری که دوست داری میتونی بریزی توش
سه حالت اسپری داره (مداوم، هر چند دقیقه یکبار، یا با فاصله طولانی)
تا وقتی بخوای میتونی پرش کنی و دوباره استفاده کنی.
روی شیشه نوشابه کوچیک و بزرگ و دلستر و ... به راحتی بسته میشه
در کل خیلی به درد بخوره و قیمت خاصی هم نداره.
چای با بخار آب دم میکشه، طعمش خیلی خوشعطر درمیاد
چند دقیقهای آب رو جوش میاره، بعدش خودش خاموش میشه
یا اگه حالت گرمکن رو بزنی، خودکار میره روی گرم نگهدارنده
قوری بزرگی داره که برای مهمونی راحت جواب میده
طبق تجربه کاربران، از نظر کیفیت، زیبایی و کارایی قطعا جزو بهترین خریدهاتون میشه.
واردات میتسوبیشی گالانت به ایران
اولین بار توی سال ۱۹۷۵ بود که میتسوبیشی گالانت اومد توی بازار ایران، اما قبل انقلاب کسی خیلی محلش نمیذاشت.
اون موقع همه دنبال ماشینای آمریکایی و اروپایی بودن؛ شورولت، بنز، بیامو، اینا.
ژاپنیها اون زمان تو ایران اصلاً جایی نداشتن چون خودروهای بهروز دنیا کل بازار رو گرفته بودن.
اما بعد انقلاب، ورق برگشت، دیگه خبری از ماشینای آمریکایی نبود و محصولات ژاپنی شروع کردن به جولان دادن.
توی دهه ۷۰ شمسی، میتسوبیشی و ماشینای ژاپنی تو ایران حکم شورولتهای قدیمی رو پیدا کردن؛
هم باکیفیت بودن، هم استهلاک پایینی داشتن.
نسل ششم میتسوبیشی گالانت (۱۹۸۷)
نسل ششم گالانت توی سال ۱۹۸۷ اومد و حسابی در ایران محبوب شد. گالانت مدل سوپر سالن از این نسل خیلی معروفه.
توی ایران بیشتر با موتورهای زیر عرضه شد:
یه نسخه قویتر هم بود به اسم VR4 که کمتر دیده شد. این نسل یه ویژگی خاص داشت؛ برای اولین بار از دو میل سوپاپ (DOHC) استفاده کرد که اون موقع یه چیز مدرن حساب میشد.
امکانات میتسوبیشی گالانت
از نظر امکانات هم حسابی پر و پیمون بود:
میتسوبیشی گالانت هنوز ارزش خرید داره؟
تو اون دوره، میتسوبیشی گالانت یه چیز لوکس و باکیفیت محسوب میشد.
ژاپنیها برخلاف فرانسویها، ماشینای کماستهلاک و باکیفیت میساختن برای همین گالانت نهتنها خوب فروخت، بلکه تو دل مردم جا باز کرد.
هنوزم اگه یه گالانت سوپر سالن سالم گیر بیاری، میبینی که چه ماشین خوشساختیه.
ماجرای واردات و اسم "الماس داران"
دهه ۷۰ شمسی، یه شرکت به اسم الماس داران این ماشینو وارد میکرد. جالبه بدونی اسم "الماس داران" از معنی کلمه میتسوبیشی اومده که توی ژاپنی یعنی "سه الماس".
ذخیره