search in becharkh جستجو در بچرخ
پروفایل
×

چانگان cs35 پلاس | نظرات کاربران + بررسی مشکلات و معایب

گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات چانگان cs35 پلاس با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.

about page

online user 562 نفر آنلاین
نظر خود را بنویسید...
×
ذخیره انجمن روی موبایل save icon
عکس جابر
jaber_maddahzadeh جابر
2 ماه پیش

بررسی چانگان cs35 پلاس

سلام وقت بخیر چانگان cs35 پلاس از همه نظر عالیه
اگر تو این قیمت دنبال ماشین صفر هستین به نظر من که جزو بهترین گزینه هاس
من ماشینم برج ۴ پارسال گرفتم الان کیلومترش ۲۶ هزارتاس هیچ مشکلی نداشتم.
شتاب تو جاده عالیه، از لحاظ نرمی هم عالیه، فقط یکم تکون داره.

ناک زدن چانگان سی اس 35 پلاس

در مورد توربو این ماشین هم من ناک داشتم اولا
ولی دستم اومد که چجوری گاز بدم که ناک نزنه
اکتان هم میزدم چند باک درمیون
ولی الان ۵،۶ باکه اکتان نزدم ناک هم ندارم، موندم بزنم یا نه!

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس کامران مرادی
kam کامران مرادی
2 هفته پیش

با سلام به دوستان عزیز
برای چانگان cs35 پلاس که بنزین یورو 4 استفاده میشه، نیاز هست دوباره اکتان اضافه کرد؟

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس رضا
reza1900 رضا
2 ماه پیش

سلام دوستان من تیگارد و فونیکس fx داشتم هر کدوم چند هزار روندم
الان هم تیگو ۷ پرو پریمیوم دارم
از خانواده جک یا همون کرمان موتور A5 نشستم چند روز تو مسافرت، kmc x5 هم چند باری تو جاده نشستم
حداقل این چند تایی که من نشستم به جرات و با اطمینان میگم تحت هیچ شرایطی در حد cs35 نیستن
مگر اینکه چهار تا دریچه کولر و هیتر گرما و در مجموع همون آپشن بیشتر داشته باشن!

1 dislike icon
ذخیره copy
فقط ببین چه قدرت نوری داره!

البته این یه چراغ قوه معمولی نیست

  • یه فندک المنتی داره
  • یه تیغ تیز برای برش زدن داره
  • دوتا پیچ گوشتی دو سو و چهارسو داره
  • در دلستر و نوشابه باز کن داره
  • یه سوت کمکی داره

یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!

مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس مهرشاد
mehrshadf مهرشاد
2 ماه پیش

ارزش خرید سی اس 35 پلاس

تجربه یک ماه رانندگی رو با سی اس 35 پلاس بگم
ماشین اولا سواری نرم و تعویض دنده نرم و شتاب بسیار زیاد هست
خودرو اصلا قابل مقایسه با خودرو داخل نیست و تقریبا میتونم بگم هیچ خودروی مونتاژی از لحاظ کیفیت موتور و متریال بهش نمیرسه
ماشین خیلی خاص هست 
جوری که هم داخل تهران و هم الان که شهرستان هستم همه دور ماشین جمع میشن و نگاه میکنن!
هیچ شاسی بلندی چراغ هاش خطی و یکنواخت نیست و این باعث میشه همه نگاه کنن.
خاص بودن و کم بودن ماشین قطعا روی قیمت این خودرو تاثیرگذار هست و باعث افزایش قیمت میشه.
داخل خودرو هم بروز و خوشگل هست.

معایب سی اس 35 پلاس

درب صندوق عقب باید محکم بسته بشه
صدای موتور کمی زیاده ولی صدا داخل نمیاد
خیلی زود کثیف میشه رنگ خاکستری و خاک به خودش جذب میکنه
خودرو کم اپشنه، ولی همون آپشن های موجود باکیفیت هستن
صندلی ها باید برقی می بود.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس بامرام
mkilat بامرام
2 ماه پیش
comment image 0

بسته نشدن درب صندوق cs35 پلاس

درب صندوق عقب چانگان cs35 پلاس به سختی بسته می شد و فقط وقت متوجه می شدم که ریموت را می زدم و یک بوق می زد و قفل نمی شد و اطلاع می داد که یکی از درب‌‌ها هنوز باز است که مشخص شد درب صندوق عقب است.
و اما چاره کار:
دوتا قطعه لاستیکی که نقش حفظ فاصله بین درب صندوق عقب و بدنه را دارند را تا انتها مثل یک پیچ در جهت ساعت‌گرد پیچاندم و بعد دو نیم دور در جهت مخالف ساعت‌گرد پیچاندم تا باز شوند و کمی بیرون بیایند.
نتیجه اینکه درب صندوق عقب بدون زحمت بسته شد.
البته ممکن است درب صندوق عقب با گلگیرها کمی در یک سطح قرار نگیرد و کمی بالا پایین باشد که برایم مهم نیست
مهم راحت بسته شدن درب عقب صندوق عقب است.

1 dislike icon
ذخیره copy
عکس بامرام
mkilat بامرام
2 ماه پیش

مزایا و معایب چانگان cs35 پلاس

بالاخره امروز یک مسافرت کوتاه 300 کیلومتری از شیراز به بوشهر با خانواده داشتم که قبلش خودرو فقط 85 کیلومتر رفته بود
تجربه‌ام را از رانندگی با چانگان cs35 پلاس رو در ادامه براتون مینویسم.

نمایش آینه وسط

اول اینکه آیینه وسط همه خودروها را پهن‌تر از آنچه که هستند نشان می دهد
به بیانی دیگر کمی بیش از حد محدب هست که البته قصد داشته سطح بیشتری را پوشش دهد.
زانتیا را آنقدر پهن نشان می داد که انگار یک لامبورگینی پشت سرتان هست!!!😁😄😃

عملکرد کروز کنترل

کروز کنترل خوب بود و به قولی وحشی نبود و اگر روی 100 تنظیم بود و به هر دلیلی غیرفعال می شد و روی 80 مجددا فعال می شد، به یکباره چند معکوس نمی‌کشید و نرم و آرام سرعت را از 80 به 100 می‌رساند.

کمبود تیپ ترونیک

گیربکس خوب با موتور مچ بود و برای مسیرهای سربالایی کمبود تیپ‌ترونیک مشهود نبود.
ولی در سرپایینی‌ها کمبودش بسیار بسیار مشهود بود.
اینجوری باید خیلی از ترمز‌ها استفاده کرد.
واقعاْ‌ حیف!
والا اچ سی کراس حداقل یک دکمه اوردرایو داشت که از دنده 4 به دنده 3 برود و یک کم کمتر از ترمز استفاده شود.
باز هم لعنت به فکری که گفت باید تیپ‌ترونیک از این خودرو حذف شود. 😞😕😤

عملکرد گیربکس cs35 پلاس

گیربکس بهتر از kmc J7 بود و فقط یکی دو جا دنده مناسب را گم کرد و بدون حتی حس شدن تعویض دنده در پایی که روی پدال گاز هست دنده را عوض می‌کرد.
کشش موتور در سبقت پشت یک خودرو که با 50 یا 60 حرکت می‌‌کند کمی تاخیر دارد و اینجا است که 100 سی سی کمتر بودن حس می‌شد.
ولی کندن از 80 تا 120 خوب و مناسب است
ای کاش شرایطی بود که کندن 55 با موتور 1.5 از 50 یا 60 تا 120 را تجربه می کردم.
در کل نمره موتور و گیربکس خوب و قابل قبول است.

مصرف سوخت cs35 پلاس

مصرف با اینکه موتور آب بندی نشده و با بنزین یورو 5 از شیراز به بوشهر با کولر روشن شد 6 و 8 دهم لیتر در 100 کیلومتر (6.8)
سه نفر بزرگ‌سال و صندوق پر و سرعت کفی 100 تا 110 و در پیچ‌ها هم 70 تا 90.
به نظرم مصرف خوبی بوده.
البته باید کامپیوتر را چک کنم چون چینی‌ها معمولا کمتر نشان می دهند.
مثلاْ کی ام سی J7 مصرف را یک لیتر کمتر از مصرف واقعی نشان می‌دهد.
روش کنترل هم پر کردن باک تا زمان قطع شدن اتومات نازل و بعد طی مسافت و باز هم پر کردن باک تا زمان قطع شدن اتومات نازل است.

صدای داخل کابین

از نظر عایق صوتی خوب بود و مثلاْ از J7 بهتر است و صدای موتور و لاستیک‌ها کمتر شنیده می‌شوند
برای مقایسه هر دو خودرو لاستیک کومهو دارند.

تعلیق cs35 پلاس چطوره؟

اما موضوعی که خیلی توی ذوق می‌زند:
تعلیق خودرو خوب تنظیم نیست!!!!😞😔
روی بریدگی‌های کنار جاده خیلی خوب است و آنها را خوب  هضم می‌کند و نمی‌گذارد به سرنشینان به وضع بدی منتقل شود
که باز هم از این نظر از J7 بهتر است ولی متاسفانه ریز و درشت جاده را خوب هضم نمی‌کند و همه را به اطلاع سرنشینان می‌رساند.
به قول یکی از دوستان انگار کمک یا همان absorber ندارد.
باور کنید آنقدر ویبره ریز کف پاهایمان حس کردیم که یادم به 10 سال پیش و J5 افتاد از این نظر از J7 بدتر هست و جاهایی که توی این خودرو ویبره حس کردم را J7 انگار روی هوا حرکت می‌کرد و ویبره کمتر بود.
اون ضربه حین خروج از سرعت‌‌گیرهای غیر استاندارد را دارد ولی خیلی خیلی کمتر از J7 است و از این نظر هم بهتر هست.
کلا عبور از روی دست‌اندازهای سرعت‌گیر استاندارد  و غیر استاندارد بهتر بود.
برای مسافرت ویبره آن از J7 بیشتر است و J7  برای سفر مناسب‌تر هست که خوب این اس یو وی هست با حس خودش هنگام عبور در پیچ‌ها و آن سدان.
از نظرم مشکل این خودرو همین خوب تنظیم نبودن تعلیق هست.
دوستان توجه داشته باشند که ویبره مد نظرم ربطی به بالانس بودن چرخ‌ها ندارد و کلا ویبره از نوع دیگری هست.
ویبره عدم بالانس در سرعت خاصی بیشتر و مشهود‌تر هست ولی این ویبره دائمی و در سرعت 110 بود، در سرعت 100 بود و در سرعت 90 هم بود که عمداْ سرعت را کم کردم تا از این مطمن بشوم.
اینجا باید رفتار تعلیق در عبور از دست‌اندازهای سرعت‌گیر را از این خودرو و نرمی و هضم اضافات در حالت پیمشایش کروز را از J7  گرفت تا یک تعلیق خوب و مناسب از جفتشان در آورد.

در مورد هضم ویبره اضافه در حالت پیمشایش کروز ، خیلی کم بلاگرها و تست‌کننده‌ها اعلام نظر می‌کنند و اغلب سراغ هندلینگ در پیچ‌‌های لواسان می‌روند.
ای کاش یکی از این بلاگرها و تست‌کننده‌ها این موضوع را در اتوبان تهران قم تست می‌کردند و در این مورد که خیلی بیشتر با آن سر و کار داریم اعلام نظر می‌کردند.

در این رابطه بین خودروهایی که داشتم لوگان یکی از بهترین‌ها بود و به قولی انگار همیشه روی هوا حرکت می‌کرد.
اصطلاح بلاگرهای خارجی برای موضوع «هضم ویبره اضافه در حالت پیمشایش کروز» این است که در این زمینه خودرو باید مثل قالیچه پرنده باشد.
ایراد البته از روکش آسفالت جاده‌هایمان است که با استاندارد خودش فاصله دارد ولی بالاخره هستند خودروهایی که روی همین آسفالت عملکرد خوبی دارند.

راحتی صندلی cs35 پلاس

برعکس J7  فرم و طول نشیمن‌گاه خوب بود و از این نظر بهتر از J7  است
البته این نظر خانواده که عقب هستند هم بود و در جلو خودم گود بودن بیشتر پشتی صندلی‌های جلو J7  را می پسندم.
اینجا هم باید نشیمن‌گاره را از این خودرو و پشتی‌ها را از J7  گرفت و یک صندلی مناسب از جفتشان در آورد.

گزارش یک مشکل

یک موضوع جالب و خنده دار:
بعد از سفر رفتم جای دوتا ضربه‌گیر آبی رنگ روی درب‌ها را پاک کنم با ریموت قفل را باز کردم.
بعد از 30 ثانیه چون دربی را باز نکرده بودم خودرو مجدد قفل شد که این درست
ولی بعد از قفل شدن اتومات خودرو ، پلیر خودش شروع کرد به خواندن!!!!😳😳😳
که مجبور شدم درب را مجدد باز کنم و فلش را در بیاورم
البته صفحه هدیونیت خاموش بود و فقط موزیک پخش می‌شد.

عملکرد ترمز cs35 پلاس

ترمز‌ها هم آنچنان که باید نیستند ولی ضعیف هم نیستند
شاید بخاطر این است که به دلیل فقدان تیپ ترونیک باید دائم از ترمز استفاده کرد و در نتیجه ترمز‌ها بیشتر داغ می‌شوند و عملکردشان ضعیف می‌شود.

قبل از روشن کردن خودرو

اینها را هم تست کردم:
اگر موتور خودرو روشن نشده باشد، حتی اگر ترمز هم تا ته فشار داده باشید دسته دنده از P خارج نمی‌شود و نباید با آن کشتی گرفت
وگرنه همانی می‌شود که برای بعضی از دوستان رخ داده و دسته دنده قفل می‌شود.
اگر دسته دنده در D باشد و خودرو را خاموش کنید، بعدا و هنگامی که می‌خواهید موتور خودرو را روشن کنید خودرو که روشن نمی‌شود
هیچ‌گونه هشدار صوتی و تصویری و چراغ هشداری هم روشن نمی‌شود و خودتان باید این موضوع را بدانید و اول دسته دنده را ببرید به P و بعد موتور را روشن کنید.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس جهان
jahan562 جهان
2 ماه پیش

سلام و ارادت
من ماشین سی اس 35 پلاس را تازه تحویل گرفتم و دو تا سوال دارم، از بزرگوارانی که تجربه دارند…
یه وقت هایی میخوام ماشین را با ریموت روشن کنم، بوق میخوره و روشن نمیشه
در صورتی که درب ها هم قفل هستند.
یه وقت هایی مثلا صبح ها که درب راننده را باز میکنم یه صدایی شبیه پیش استارت از ماشین میاد و مانیتور روشن میشه
در صورتی که ماشین خاموشه.

0 dislike icon
ذخیره copy
مشاهده قیمت و مشخصات shop
عکس جهان
jahan562 جهان
2 ماه پیش

کوبش چانگان cs35 پلاس

سلام ماشین من خیلی کوبش داره، نمیدونم برای بقیه هم اینطوری هست یا نه!
باد لاستیک ها هم تنظیم روی 2.3 و 2.4 حدودا...
آیا راهی برای رفع کوبش cs35 پلاس هست؟

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس مهدی
mehdi35cs مهدی
2 ماه پیش

علت ناک زدن چانگان cs35 پلاس

سلام دوستان وقت همگی به خیر 
من تو ظهر دو سه روز اخیر تقریبا هر روز تجربه شنیدن صدای ناک خودرو چانگان cs35 پلاس داشتم.
دمای دماسنج ماشین حدود ۴۰ درجه را نشان می‌داد بعد از یک ساعت رانندگی تو ترافیک، این موضوع مشهود بود.
بنزین را سعی کردم از جایگاه با کیفیت بزنم و  مکمل هم ریختم.
من ناک رو چند باری که صداش را شنیدم تو سرگاز بود.
یعنی در حالتی که توبو میره تو فول بوست دست کم تو این ماشین من اتفاق نمیفته.

بدترین شرایط ممکن هم برای اینکه ماشین تو سرگاز باشه را کمپانی سایپا و مسئولین احمق فراهم کردن.
شما به دلیل نداشتن تیپ ترونیک و نیز نداشتن حالت اسپرت ماشینت همیشه سرگاز هست!
یعنی تو ترافیک باشه و سربالایی باشه تو تهران کمی پدال را فشار میدی میره یه دنده بالاتر و بالافاصله موتور میخواد دور بگیره میره تو ناک سرگاز
پدال رو هم اگر کنترل کنی بازم تو همون دنده رو حداقل دور میمونی و مستعد ناک میشه

ماشین من ۵ تا کار کرده تا قبل از تابستان تجربه شنیدن صدای ناک تو انواع اقسام جاده ها را نداشتم
اکتان میریختم و تغییر سرعت و شتاب محسوس بود ولی ظاهرا اون مقداری که باید عدد اکتان را بالا ببره برای گرمای تابستان  نمیبره
این کمپانی سایپا لعنتی اپشن تیپ ترونیک را آورده؟ موقع تحویل میگفتن در آینده نزدیک بیارید فعالش کنیم دوباره براتون 
به نظرم یه راه جلوگیری ازش اینه که تو یه سری حالتا دور موتور به اختیار خودت باشه میتونه به کاهش ناک کمک کنه.
در کنارش بنزین با کیفیت و اکتان و ...

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس پیمان
peyman_bhm پیمان
2 ماه پیش

چانگان cs35 پلاس بخرم؟

سلام وقت بخیر
دوستان چانگان cs35 پلاس چطور ماشینی هست؟
دوستانی که دارن سوار میشن لطفا نظر بدن در مورد سواری ماشین و امکانات
تو حدود ۲ تومن میخوام ماشین صفر بگیرم نمیدونم چانگان رو انتخاب کنم یا سوزوکی بالنو
بیشترین نگرانیم از بابت بنزین و توربو بودن هست
ممنون میشن دوستانی که دارن تجربه خودشون رو بگن بهم.

0 dislike icon
ذخیره copy
عکس محمد
fares محمد
2 ماه پیش

ناک زدن چانگان cs35 پلاس

سلام خدمت دوستان
من ۸ ماهه چانگان سی اس ۳۵ پلاس (دست دوم کم کار) خریدم که تا الان ۲۸ هزار تا راه رفته
متاسفانه به دلیل بنزین بی‌کیفیت، مشکل ناک زدن (هر ماه چند بار) دارم
سوالم اینه دقیقاً چه اکتانی توصیه می‌کنید چون شنیدم اکتان بی‌کیفیت باعث زنگ زدن شمع میشه؟؟
اکتانی که خود سایپا میده بگیرم؟؟

0 dislike icon
ذخیره copy
منفی 18 درجه وسط کویر

دوستم خریده بود و امتحانشو پس داده بود
من با اطمینان کامل از کاراییش خریدم
3 تا کابل داره که به فندکی و باتری و برق شهری وصل میشه
با پنل خورشیدی هم کار میکنه
تو هم رده های خودش فوق العاده خوش قیمته
راحت توی صندوق عقب جا میشه، تو یک کلام عالی هستش.

مشاهده قیمت و مشخصات shop
مشاهده قیمت و مشخصات shop
در حال بارگیری نظرات بیشتر
بچرخ > نظرات کاربران > خودرو > چانگان > چانگان cs35 پلاس