گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات فونیکس تیگو 7 پرو با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
من یه تیگو 7 آی ای مدل 401 با 58 تا کار و دو سال گارانتی دارم، ماشین فول هست و مصرف کننده هستم
مفت چنگ هر کی بخره چون خیلی با وسواس نگهداری کردم.
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
همه اپشنها رو نداره اونهایی هم داره متاسفانه عمل کرد کامل نداره. اشغال ترین ماشین تیگو 7 پرو تازه خریدم صفحه تاچش قطع شده هیچ نمایندگی اشغالی هم نداره.
تصادف شدید تیگو ۷ پرو با وانت کارا در آزادراه شیراز-اصفهان متأسفانه ۴ مصدوم برجای گذاشت
نظر شما در مورد مقاومت تیگو ۷ پرو در این تصادف چیه؟
سلام من الان حدود دو ماه فیدلیتی خریدم پرایم ۵ نفره و دوستمم همینطور تیگو ۷ پرو پرومیوم گرفته
میشه گفت از لحاظ کیفیت ساخت جفت ماشینها در یک حد هستن ولی فیدلیتی گیربکس خیلی بهتری داره و از لحاظ جادار بودنم واقعاً ماشین راحت و خانوادگی و بزرگه
تیگو ۷ میشه گفت یه هاچ بک بزرگه در کل من راضیم از فیدلیتی و دوستمم از تیگو تعریف میکنه
ولی من پشت تیگو نشستم اصلاً حاضر نیستم با تیگو معاوضه کنم و جالبه که دوستمم با من هم نظر روی فیدلیتی
البته تنها نقطه برتری تیگو به خاطر وزن سبکترش شتاب بیشتری داره
یه نکته جالب ماشین دوستم مدام ناک میزنه ولی ماشین من تا امروز خدا رو شکر ناک نزده با اینکه کل ایرانم باهاش گشتم حدوداً ۸۰۰۰ کیلومتر رانندگی کردم تو ایام عید همه پمپ بنزینهام تقریباً بنزین زدم
در آخر تنها نکته منفی که منو اذیت کرد توی این ۸۰۰۰ کیلومتر باک کوچیک فیدلیتی بود و الا خیلی راضی بودم.
من حدود هشت ماهه که تیگو 7 پرو دارم به نظر من فوق العاده ماشین خوبیه به نسبت شتاب خوب و نسبتا سواری نرمی داره تا ١۵٠ هزار کیلومتر هم گارانتی کامل داره در حد توسان و اسپورتیج هست این ماشین خوبیش اینه که تا چند سال هزینه ای نداره و گارانتی کامل داره . هزینه ماشینهای دست دوم کره آیی وحشتناک بالاست.
وقتی جمعش میکنی اندازه یه جامدادی میشه
بذار یه گوشه صندوق، نه وزنی داره نه جایی میگیره!
به نظر شما بین تیگو 7 پرو و kmc k7 کدوم ارزش خرید بیشتری داره؟
مشخصات | تیگو 7 پرو | kmc K7 |
---|---|---|
موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور | 1498 سی سی | 1499 سی سی |
تنفس موتور | توربوشارژ | توربوشارژ |
انتقال نیرو | دیفرانسیل جلو | دیفرانسیل جلو |
حداکثر قدرت | 157 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه | 174 اسب بخار در 4850 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه | 251 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه |
جعبه دنده | CVT جدید 9 سرعته | دوکلاچه 6 سرعته |
سلام، تیگو ۷ پرو یا فیدلیتی پرایم کدوم ارزش خرید بیشتری داره؟
سلام ببخشید سنسور جلو عقب ماشین صدا نداره و هرچی تنظیم میکنم صدا نمیاد مشکل کجاست ؟ یا تنظیم خاص دیگه ای داره ؟
در خرید تیگو 7 پرو شک نکنید، من یک ماهه گرفتم دلم برای رانندگی باهاش تنگ میشه من که به شدت راضی ام.
توی ظرافت طراحی از تیگو 8 زیباتره البته از نظر فنی و قدرت موتور خب مشخصا با تیگو 8 نباید مقایسه بشه.
سیستم صوتی با بلوتوث رو مخه ولی فلش وصل کنین کیفیتش چند برابر میشه
مشکل بعدی صحبت از سازگار نبودن با بنزین داخلی ماست.
برای رفع این مشکل به نظر من از رانندگی در حالت اسپورت استفاده بشه تا در حین رانندگی بنزین بیشتری سوخت بشه که مشکل ناک یا دنده مرده و صدا دار شدن موتور رفع بشه.
که من با انجام این کار فعلا با بنزین داخلی به مشکل نخوردم.
بهمن موتور باید حالا حالا کار کنه تا فیدلیتی رو کمی به تیگو 7 پرو نزدیک کنه!
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
درود حضار، اگر كسي با تيگو ٧ پرو حداقل ١٠٠ هزارتا راه رفته نظرش را لطف كنه اعلام كنه.
روی شیشه نوشابه کوچیک و بزرگ و دلستر و ... به راحتی بسته میشه
در کل خیلی به درد بخوره و قیمت خاصی هم نداره.
تیگو 7 پرو
تیگو 7 پرو داشتم فروختم…
و تجربه من از 0 کیلومتر تا 25000 کیلومتر رانندگی با تیگو 7 پرو در 2 سال.
مزایا:
شتاب خوب ، اپشن خوب ، طراحی زیبا و بروز
معایب تیگو 7 پرو
ناسازگار با بنزین ایران (ناک)
مشکلات برقی
خدمات پس از فروش ضعیف مدیران خودرو
حرکات گهواره ای زیاد در جاده
کیفیت رنگ ضعیف
من این ماشین دوستش داشتم تا اینکه در 1000 کیلومتر اول شروع شد به اخطارهای مختلف... که نمایندگی هم مراجعه شد و برطرف نشد تا اینکه متوجه شدم کابل منفی زیر کنسول وسط شل هست و این مورد حل شد.
از کیلومتر 15000 هزار ماشین سرد روشن میکردم تا گرم شدن تمامی چراغ هاش پرش داشت و یه صدای بدی مثل خراش اهن از توربو میامد که نمایندگی گفت عادیه...
از اول گاهی مواقع سیستم صوتی قفل میکرد که مجبور میشدم کامل خاموش کنم مجدد روشن کنم.
از اول بعضی مواقع یک صدای ترکیدن از بلندگو عقب میمومد که اینم نمایندگی گفت عادیه...
در کیلومتر 20 هزار متوجه شدم این ماشین چیزی به نام صافی بنزین بیرونی نداره و جالب اینکه تو باکی هم یه صافی معمولی گذاشتن و نمیدونم اینده این ماشینا چی بشن...
روی کیلومتر 24000 تا هم هر دو رکاب به صدا افتاد ...
در کیلومتر 25000 ارور ایربگ پرده ای داد
خدا میدونه این ماشین در کیلومترهای بعدی میخواست چه اتفاقی براش بیفته...
در کل دوستان من بدون تعصب فقط خواستم تجربه خودمو در اختیار شما بگذارم.…
اینم بگم صدای باد در سرعت بالای 140 از در سمت راننده می امد
ماشین در 25000 کیلومتر چراغ های ال ای دی روی داشبوردش هم مشکل خورد
موفق پایدار باشید.
ذخیره