گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات وانت کارا (دو کابین) با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
139 نفر آنلاین
برای عضویت شماره تلگرام خود را وارد کنید
سلاملار السون من سه بیر وانت کارا دوکابین وارم واقعا یاخشیدی ایش اوچون یاشایشا گوزلدی تشکر اردم سیزدن.
پیکان وانت بهتر از وانت کارا کار میکنه، رفیقم داره همش گیربکس صدا میده دنده جا نمیره مفت هم نخرید!
چون نرم و لطیفه میتونی همیشه توش زندگی کنی😂
بهترین هدیه اول برای خودت بعد برای کسی که دوستش داری
من برای دخترم خریدم بیشتر از حد انتظارم ذوق کرد
هنوز قانع نشدی پتو کوسه ای بخری؟ ویدیو رو ببین😂🤣
آدم خر سوار بشه بهتر از این آشغاله، اتاقش برای 50 سال پیشه، موقع بستن درها باید هرچی قدرت داری به بستن درهاش بذاری، موتور و دفش هم که همه بهتر میدونن چه خبره.
این آشغالای تاریخ گذشته تا کی باید تولید بشه؟؟؟به اندازه چینی ها هم کپی بردار بودید تا حالا صد تا وانت از اينا بهتر ساخته بودین، طراح این وانتا اگه مرده باشه تنش تو گور داره میلرزه
ساخت برند خوش نام فورد آمریکا
بودنش نسبت به نبودنش مثل بودن و نبودن برق تو خونست
قابلیت پاشیدن کف هم داره
یه کف یکنواخت، روی تمام سطح خودرو ایجاد میکنه
فقط کافیه با یه دستمال نرم کف رو بمالید و بعد آب کشی کنید
به نسبت قیمت بی نظیره، در خریدش شک نکنید.
من چیزی نمیگم تست چراغ قوه رو گذاشتم خودت ببین
به حدی قوی هستش که بالای 1000 متر رو به راحتی میزنه
باتری 19200 میلی آمپره، یعنی اندازه یه پاور بانک
حتی میشه باهاش گوشیتون هم شارژ کنین!!!
دنبال قوی تر از این نباش با این قیمت تو خریدش شک نکن.
البته این یه چراغ قوه معمولی نیست
یه چراغ قوه گردن کلفت که هم قیمت یه ساندویچه!
امنیت تیگو ۷ پرو
تصادف شدید تیگو ۷ پرو با وانت کارا در آزادراه شیراز-اصفهان متأسفانه ۴ مصدوم برجای گذاشت
نظر شما در مورد مقاومت تیگو ۷ پرو در این تصادف چیه؟
ذخیره