chat

پست های مشابه

مزایا و معایب سایپا آریا بخریم یا نه؟ نظرات + ویدیو
saipa.savaran
2 هفته پیش
سهند یا اطلس کدام بهتر است؟ + ویدیو
saipa.savaran
2 هفته پیش
BMW XM غول مرحله آخر و قدرتمندترین خودرو بی ام و
auto.soroush
1 ماه پیش
سایپا شاهین بخریم یا نه؟ بررسی مزایا و معایب شاهین سایپا
saipa.savaran
1 ماه پیش
کوییک بخریم یا نخریم؟ مزایا و معایب و نظرات در مورد کوییک
saipa.savaran
1 ماه پیش
طراحی سانتافه 2024 چطور شده؟ فاجعه نیست؟
miladsx
1 ماه پیش
سایپا سهند بخریم یا نه؟ بررسی مزایا و معایب سهند سایپا
saipa.savaran
1 ماه پیش
میباخ s680 شاهکار بنز رو ببینین قیمت شگفت انگیز
benz
1 ماه پیش
مزایا و معایب اطلس سایپا بخریم یا نه؟ نظرات + ویدیو
saipa.savaran
1 ماه پیش
مزایا و معایب و نظرات در مورد فونیکس fx
mohammad
2 ماه پیش
مزایا و معایب و نظرات در مورد لاماری ایما + ویدیو
lamari_club
2 ماه پیش
نظر در مورد فردا sx5 فاجعه ی چینی + ویدیو
miladsx
2 ماه پیش
من توی کمپر زندگی میکنم + سوال و جواب درباره کمپر
camper
2 ماه پیش
مزایا و معایب خرید پاژن هرور + نظرات
mohammad
2 ماه پیش
فقط 360 آخرش 😂 بعد میگن چرا طرف مرد
peugeot
2 ماه پیش
راهنمای کامل و جامع خرید پژو 405 دست دوم

راهنمای کامل و جامع خرید پژو 405 دست دوم


bahrami
3 سال پیش

در مقاله جدید تندایران قصد داریم تا به بیان مزایا و معایب خرید پژو 405 کارکرده بپردازیم و خرید خودروی پرفروش و قدیمی پژو را از جهات مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


0 0
0 نظر

راهنمای کامل و جامع خرید پژو 405 دست دوم ، یکی از مفیدترین مقالات بازار خودرو محسوب می‌شود، زیرا پژو 405 با وجود سن بالا و تمام معایبش که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت، همچنان یکی از پرفروش ترین ماشین‌های بازار خودرو ایران محسوب می‌شود و بدست آوردن اطلاعات کامل درباره این خودرو برای تمام افرادی که در بازار خودروی نابسامان و آشفته ایران، قصد خرید پژو 405 را دارند، امری ضروری محسوب می‌شود.
همانطور که میدانید، وبسایت تندایران به تازگی اقدام به راه اندازی انجمن خودروی پژو 405 کرده است، تا تمامی خوانندگان تندایرانی بتوانند در فضایی دوستانه به بیان تجربیات و سوالات خود در رابطه با پژو 405 بپردازند و بدین ترتیب اطلاعات جامعی درباره پژو 405 گردآوری شود که به حل مشکلات تمامی عزیزان در رابطه با پژو 405 کمک کند. لطفا با مراجعه به این بخش از وبسایت تندایران، به ما در گردآوری این بانک اطلاعات خودرو کمک کنید.

مزایا و معایب پژو 405

پژو 405 یکی از موفق‌ترین محصولات کمپانی فرانسوی پژو، در سال 1987 برای نخستین بار طراحی و ساخته شد و یک سال بعد یعنی در سال 1988 توانست برنده جایزه خودروی سال اروپا شود.
پژو 405 که در آن سالها به عنوان یک سدان خانوادگی سایز بزرگ عرضه می‌شد در سال 1369 توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو، که یکی از بزرگترین خودروسازان ایران محسوب می‌شود، به کشور وارد شد. پژو 405 با چهار مدل پیشرانه در بازار خودرو ایران موجود است: مدل‌های 2000 سی‌سی و 1600 GL، مدل  SLX و مدل GLX . در مقاله پیش رو ، به بررسی مدل GLX پژو 405 خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری پژو 405

اگر قصد خرید پژو 405 را دارید، به هیچ وجه نباید توقع ستایش اطرافیان از ظاهر خودرویتان را داشته باشید! زیرا هرچند که طراحی ظاهری پژو 405 در سالهای نخست تولید قابل قبول قلمداد می‌شده است، اما در حال حاضر این خودرو از نظر طراحی ظاهری مدلی قدیمی با ارزش خرید پایین و بدون هیچ گونه جذابیت بصری محسوب می‌شود.

طراحی داخل کابین پژو 405

کابین پژو 405

همانطور که در نمای بیرونی پژو 405 خبری از زیبایی و جذابیت نیست، در داخل کابین خودرو هم هیچ نکته قابل توجهی به چشم نمی‌خورد! علاوه بر این، کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین پژو 405 هم چندان تعریفی ندارد و جالبتر اینکه هرچه سال تولید پژو 405 بالاتر می‌آید، به جای ارتقای کیفیت مواد و رفع معایب خودرو، شاهد افت کیفیت پژو از هر لحاظ خواهیم بود!

قدرت موتور و عملکرد فنی پژو 405

همانطور که گفتیم در مقاله پیش رو، کارشناسان تندایران به بررسی پژو 405 GLX میپردازند که از پیشرانه 4 سیلندری با هشت سوپاپ و 1.8 لیتر حجم بهره مند است و 95 اسب بخار قدرت و 153 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
حداکثر سرعت پژو 405 در تست رانندگی با این خودرو 205 کیلومتر در ساعت به دست آمد، و لازم است بدانید که حدود 12 ثانیه هم طول می‌کشد تا پژو 405 از حالت ساکن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.
در رابطه با مصرف سوخت پژو 405 نیز، این خودرو با گنجایش باک 70 لیتری، به ازای طی کردن مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر 12.7 لیتر بنزین، و به ازای صد کیلومتر رانندگی در خارج شهر در حدود 7.5 لیتر بنزین می‌سوزاند، مصرف سوخت ترکیبی پژو 405 نیز رقمی در حدود 9 لیتر می‌باشد.

معایب پژو 405

خرید پژو 405 دست دوم

طبیعی و قابل انتظار است که خودروی مورد بحث ما، که تکنولوژی ساخت آن مربوط به 30 سال قبل می‌شود، معایب بسیاری مانند عدم کیفیت در ساخت، مشکلاتی زیاد در موتور و گیربکس خودرو و همچنین عدم ایمنی کافی در تصادفات و مصرف سوخت بالا را داشته باشد.

هنگام خرید پژو 405 به چه نکاتی توجه کنیم؟

البته این یک راهنمایی کلی است که قبل از خرید خودروهای دست دوم، حتما آنها را نزد صافکار خودرو ببرید، و این راهنمایی در مورد پژو 405 بیش از پیش اهمیت پیدا میکند، زیاد این پژو اتاق ضربه پذیری دارد و در صورت وارد شدن ضربه از پشت، ورق سینی صندوق به سادگی آسیب میبیند و جمع می‌شود. در صورت تصادف و ضربه از جلو نیز، سینی کامپوزیتی جلوی پژو 405 که مجموعه رادیاتور، فن و چراغ‌های جلو روی آن سوار هستند، می‌شکند و سرشاسی ها به سادگی از فرم خارج میشوند.
اگر قصد خرید خودرویی با پیشرانه  XU7 را دارید یعنی مدل SLX پژو 405، دقت کنید که واشر سرسیلندر و تسمه تایم خودرو سالم باشد. غالبا موتور XU7 تعمیر شده، روغن سوزی هم دارد و اگر واشر سرسیلندر بسوزد، دود سفید یا بوی ضد یخ و مخلوط شدن آب و روغن نمایان می‌شود.

قیمت پژو 405 گازسوز

خرید پژو 405 دوگانه سوز دست دوم 

پیشنهاد ما برای خرید پژو 405 دوگانه سوز کارکرده، این است که سراغ مدل‌های دوگانه سوز فابریک کارخانه بروید، زیرا پژو 405 های دوگانه سوز که به صورت دستی گازسوز شده اند، تا حد زیادی خطرناک هستند و اگر مخزن گاز درست و اصولی نصب نشده باشد، خطرات جانی زیادی را برای شما و سایر سرنشینان خودرو به همراه خواهند داشت.

خوانندگان عزیز تندایران، در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در رابطه با مزایا و معایب خرید پژو 405 ، می‌توانید سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات مقاله مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان تندایران به سوال شما پاسخ داده شود.

نظرات کاربران
هنوز نظری ثبت نشده است
نظر خود را به اشتراک بگذارید

جستجو

هوش