گروهی برای تبادل تجربیات و حل مشکلات وانت دییر - دیار با حضور کارشناسان و مالکین باتجربه از سراسر ایران.
169 نفر آنلاین
سلام دوستان وانت دییر برای بار درجاده مناسب میباشد یا اریسان ۲ ؟؟؟
دیدی موقع دویدن به نفس نفس می افتی یا حس سوزش سینه داری؟
قشنگ حس میکنی ریه هات سبک تر شده و راحت تر نفس میکشی.
قیمت خاصی نداره، امتحان کن و خودت معجزشو ببین.
وانت دییر واقعا ماشین محکمی هستش یکی از دوستان داره ده ساله داره ازش کار میکشه هنوز مثل روز اول کار میکنه.
دوستم خریده بود و امتحانشو پس داده بود
من با اطمینان کامل از کاراییش خریدم
3 تا کابل داره که به فندکی و باتری و برق شهری وصل میشه
با پنل خورشیدی هم کار میکنه
تو هم رده های خودش فوق العاده خوش قیمته
راحت توی صندوق عقب جا میشه، تو یک کلام عالی هستش.
فقط ببین چقدر چرک از پوست درمیاد!
واقعا حس میکنی پوستت داره نفس میکشه.
راحت توی خونه بدون هزینه پوستتو پاکسازی کن.
هر کسی میاد خونمون اینو میبینه میگه برای من هم بگیر.
فقط ببین پرفروشترین مغزشکن دنیا چطوری کار میکنه.
ایا بدنه تویوتا تایگر به دیار میخوره لوازم چطور ؟ ممنون
2ذخیره